6tilføjet af

Ikke 1.000 Nye jobs, men........

Ærede debattører og gode borgere.
Ja, jeg må med "skam" indrømme, at jeg har fortalt en usandhed. Det var ikke med vilje, snarere tvært imod.
Men her kommer altså sandheden: Ikke 1.000, men 12.000 ubesatte (ledige) jobs. Forkert information (spørgsmål) - Forkert konklusion.
http://www.jobindex.dk/?gclid=CI6vo4vcyoYCFSJUQgodsAjC9w
Derfor blev jeg også beskyldt for fejlinformation, men det er jo ikke det samme som, at de ikke findes. Det kunne jo også have været, at nogen havde kommet mig til undsætning, men det gjorde der altså ikke.
For at I ikke skal gå helt tomhændet herfra, vil jeg give jer et lille ordsprog.
Klæder er mange ting. http://www.orchidworks.com/
Kinesisk ordsprog: "Nogen ser skønheden andre ingenting".
Venlig hilsen
Enoch
tilføjet af

Du skal da hjælpes , det vil jeg da gerne.

Arbejdsløsheden .... pist væk , det behøver vi ikke længere at bruge meget tid på.
Ud af sengen og på arbejde .
Slut med kontanthjælpen , det er kommunerne glade for , så kan de bruge pengene på mange andre ting.
Kontanthjælp i flere år uden aktivering - det kunne ikke betale sig at arbejde.
Slut med at få kontanthjælp i Danmark , og så leve i et andet land , og holde flere mdr.s ferie - dobbelt statsborgerskab (?).
http://www.job-guide.dk/?partnerid=sol
Det er sundt at arbejde.
En god sommer .
tilføjet af

Ih hvor er det dog fedt

men gider du ikke godt at hjælpe mig med at finde alle de ledige job til.
Ufaglærte middel aldrene mennesker, jeg syntes ikke lige at jeg kan finde dem.
Og nå ja, da jeg også er enlig mor og ikke har nogen til at passe mit barn om natten, så kan det desværre ikke være nat rengøring.
Ellers er jeg åben over for alt, jeg har været ledig i 3 år og søgt inden for alle genre, jeg har masser af erfaring i div fabriksjob og jeg har også afsluttet min 9 klasse.
Smid endlig link til alt du kan finde og jeg skal søge, jeg ved ikke om det bare er mig eller hvad, for jeg søger alt hvad jeg kan finde i div databaser og så er jeg ude uopfodret, men af en eller anden grund så er jeg aldrig heldig (jo om et par månder så sker der det samme som altid, fabriks juleassistance et eller andet sted) ser frem til en masse link til en masse job
tilføjet af

og du bliver med at at blabre..

hvor er jobsene til hende der skriver at ingen vli ansætte hende selv om hun søger med lys og lygte? skal hun søge en af de ledige stillinger som salgschef hun kan finde på jobindex.dk?
Fat det nu - der er potentielle medarbejdere som arbejdsgiverne bare ikke vil røre ved f.eks. hvis de har den forkerte alder..
tilføjet af

Det meget godt men...

...hvad laver så alle de kommunalansatte som er overvågere for de ledige i forskellige aktiveringsprojekter, for slet ikke at tale om alle de kommunalansatte som er på de forskellige aktiveringsfabrikker, hvad laver sagsbehandlerne, jobkonsulenterne?
De må da være en STOR byrde for samfundet nu, jeg mener de får omkring 25.000,- md. Ca. mod en kontanthjælpsmodtager som kun modtager ca. 8.000,- (hvis personen er over 25 år.)
Hvis der er så få ledige nu så kan der ikke være brug for alle de sagsbehandlere mm. som arbejder i de danske kommuner, så må de tage et medansvar og komme ud på det private arbejdsmarked og være med til at udfylde arbejdsløsheden et sted hvor der er brug for dem, de jo dyre at have siddende i kommunerne hvis der ikke er brug for dem mere!
Den sørgelige sandhed er jo ikke at man tæller aktiverede som ordinært beskæftigede!
tilføjet af

Her er et job til dig!

Værsgo! smut ned på et af de mange vikar bureauer - så er du igang på arbejdsmarkedet igen!
tilføjet af

Hej Lasse.

Godt svar.
Enoch
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.