1tilføjet af

I år 2010

Kære Helle,
Jeg kender ikke så meget til clairvoyance men tror måske at du kan høre, fornemme, se eller noget andet siden du kan svare på mange spørgsmål .....
Her kommer så mit. Møder jeg snart ( i år) en kæreste?
Jeg fornemmer det selv som om at han er lige om hjørnet. Når jeg tænker på "ham" (uden at vide hvem det er) bliver jeg glad i hele kroppen og Smiler endda ind k mellem af det.
Jeg går ind for at bede om ting man ønsker i sit liv etc. Og har naturligvis bedt universet om dette.
Kan du på nogen måde fortælle om det er ren fantasi, indbildninig eller om han virkelig er næsten på trapperne?
Håber du gider svare åbent og ærligt
Med kærlig hilsen
2010
tilføjet af

Kæreste 2010

....Du har fanget lige netop det det handler om: Virkeligheden skabes af vore drømme. Når tanken og følelsen kobles sammen og det bliver til nærmest en tilstand (han er der allerede og du mærker det, du er glad i kroppen og smiler som om han allerede er der)
Så din fornemmelse er fuldstændig korrekt: Han er der så godt som - spørgsmålet er så: Er du klar til den store Kærlighed?
Kan du med stort glad dirrende JA, tage imod og uden skyggen af tvivl tro på det, så er han skabt.
Jeg er helt der hvor du er og tror du har fuldstændig ret. Der er en mægtig kraft i bønnen og i troen. Det er herfra vi skaber.
Når du bliver i tvivl kæreste og føler trang til at spørge mig eller andre - så hold fast. Træk vejret og hold fast - fej tvivlen af banen og VID - at ja, han er der og han er der lige på trapperne - nøjagtigt som du fornemmer det.
Stort tillykke - du har næsten knækket koden til alkymiens hemmeligheder.
I Kærliughed HElle Nemborg
www.nemborg.dk
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.