10tilføjet af

I dag Kl: 09:15 så jeg.

Viben ved fugelse på Lolland, måske har andre set den, tidligere, men nu så jeg den så, DOF vil nok påstå der er tale om en isfugl som er på stoffer, men viben var det, så er foråret kommet 😃 .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

herligt...

Det var herligt, men jeg så den altså allerede sidste år. 🙂

Nej, det var for dumt. 😉

Her sner det lidt i dag, så selv om det er tøvejr og det
ikke ligger sig som andet end noget fugtighed, så er
vinden altså hundekold. 🙁

Du må have en god aften.
tilføjet af

Det ved vi da godt

og du holdt jo haveparty i snestorm, så alt der kommer fra dig står til troende.
Skål!
tilføjet af

I dag Kl: 09:15 så jeg.

En flot fugl, men desværre blevet sjældnere gennem årene.
tilføjet af

I dag Kl: 09:15 så jeg.

Lur mig om ikke den vibe fortryder rejsen herop. Pisse kold forår i dk. Men ærlig talt, har jeg ikke et hak forstand på fugle. Jeg ved slet ikke hvorfor de tager nord på om foråret. Tænker at syd europa har rigeligt med mad, og så skal man ikke fryse. Har endnu ikke set så meget som en regnorm eller en flue i år.
Hvis jeg havde vinger og kunne flyve med dem, havde jeg fløjet direkte syd på [sun]
tilføjet af

I dag Kl: 09:15 så jeg.

Ja, men desværre er får ikke udstyret med vinger .... 😕
Men solbrillerne til de varme lande HAR du da i det mindste .... 😃
tilføjet af

Dks Værste:)

Viber kan godt finde på,at angribe en! 😃
Viben hader,når mennesker kommer,nær deres afkom..
http://www.youtube.com/watch?v=QN8Kh7F3c2Q
tilføjet af

I dag Kl: 09:15 så jeg.

Ja, men desværre er får ikke udstyret med vinger .... 😕
Men solbrillerne til de varme lande HAR du da i det mindste .... 😃

Det er ganske sandt hr. grissebasse 🙂
tilføjet af

Dks Værste:)

Viber kan godt finde på,at angribe en! 😃
Viben hader,når mennesker kommer,nær deres afkom..
http://www.youtube.com/watch?v=QN8Kh7F3c2Q

Jeg tror nu de fleste dyr bliver irriteret hvis andre mennesker eller dyr kommer i nærheden af deres afkom. Vi mennesker kan virkelig også være nogle røvhuller 😖
tilføjet af

Ja,det er vi!

[quote="Jaqueline" post=2693946]Viber kan godt finde på,at angribe en! 😃
Viben hader,når mennesker kommer,nær deres afkom..
http://www.youtube.com/watch?v=QN8Kh7F3c2Q[/quote]
Jeg tror nu de fleste dyr bliver irriteret hvis andre mennesker eller dyr kommer i nærheden af deres afkom. Vi mennesker kan virkelig også være nogle røvhuller 😖

Men når jeg besøger min far nede på landet om foråret,og går langs landevejen(er jeg nu alligevel forsigtig)..indtil vidre er det godt nok kun min far de har angrebet/hakket i knolden:)
men gæssene!er jeg løbet fra mange gange![(:]
tilføjet af

I dag Kl: 09:15 så jeg.

Viben ved fugelse på Lolland, måske har andre set den, tidligere, men nu så jeg den så, DOF vil nok påstå der er tale om en isfugl som er på stoffer, men viben var det, så er foråret kommet 😃 .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Det er nok nærmere dig der er på stoffer, når du mener at foråret er kommet. Der ligger sne over alt, og det er isglat.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.