51tilføjet af

Hvad synes I egentlig?

Kære brugere,
Glædeligt nytår. Håber I kom godt ind i det og passede godt på øjne og fingre..
Nu har i haft lidt tid til at vænne Jer til, at der kun er oprettede profiler på debatten. Vores fornemmelse er, at mange af de tidligere anonyme har oprettet sig, og at I rent faktisk har opdaget, at man godt kan være forholdsvis anonym selvom man har en profil..
Er I af samme opfattelse eller hvordan synes I at debatten er blevet efter ændringen?
Kh. fra [sol] Redaktionen
tilføjet af

Nogenlunde, men.

Ked af det, den gamle var bedre, syndtes jeg, men man kan da bruge denne 😉 , men man mangler den mulighed der var i at man kunne slette sine indlæg, og derved ubehagelige indlæg der var kommet efter det man havde skrevet.
Nu skal de "gamle" debatører så bare vende tilbage, man savner dem, men OK, debatten som den er, den kan bruges, nu skal i jo heller ikke havde for meget ros [l] , det kunne jo hurtigt gå hen og gå jer til hovedet 😖 . men godt-nok.
Og tak og i lige måde, Godt nytår.
De Venligeste Hilsner Poul Jørgensen
tilføjet af

Tja, hvad synes du selv ?

Hvordan synes moderatorerne selv, det går ?
Min egen fornemmelse siger, at der var en kort periode med færre "spoilere", men at vi forholdsvist er tilbage til "status quo ante", omend på et lidt lavere aktivitetsniveau - men jeg har naturligvis ikke statistik på det 😉
Om det er en anonym profil oprettet til lejligheden eller en anonym uden profil, det føler jeg ikke gør den store forskel - og det fritager jo altså heller ikke moderatorerne fra opvasken - at rense ud i de værste tidsler.
Og lige netop det synes jeg ikke er bedre nu end det var tidligere.
Der er kun én forbedring efter mine fine fornemmelser, og det er at "identitetstyveriet" er mindre og mere gennemskueligt.
Nu kan man i det mindste se forskel på "Kandu2011" og "Kandu2012", hvor det tidligere var en syg sport for nogle at "stjæle" andres nick.
tilføjet af

Tja, hvad synes du selv ?

Hej Nona,
Som skrevet så er det vores opfattelse, at det går bedre, og som du selv siger, så er der ikke længere mulighed for at stjæle identiteter, som vi før har haft problemer med.
Udover det er der også en fordel i, at vi kan banne dem, der ikke overholder retningslinjerne hurtigere. Før i tiden skiftede de IP, men i dag skal de oprette profil - og det er der selvfølgelig nogle, der udnytter ved at oprette flere profiler, men det er altså mere tidskrævende og derfor er det også vores opfattelse, at spammen er blevet begrænset. [???]
Med hensyn til moderation, så er jeg ikke helt enig i din beskrivelse, da antallet af moderatorer ikke er skiftet ud. Men jeg vil helt sikkert tage det til efterretning, hvis det er din opfattelse, at der skal strammes op på dette område. Og lad mig da lige understrege, at tvungen profil ikke har noget at gøre med moderatorernes lyst til at være aktiv. 😃 😃
Fortsat god dag
[sol] Redaktionen
tilføjet af

Tja, hvad synes du selv ?

Det røv godt med det nye system for så er der ikke så mange der indrykker dumme billeder som fx. ..
[img]http://www.negotiationisover.net/wp-content/uploads/2011/09/brian-roberts-micro-dick.jpg[/img]
... men jeg tror mest det er ham der Mjølner + Albert Læderhat måske?
Men pøj pøj mæed' hel do!
vh.
Hr. Vind
tilføjet af

Tja, hvad synes du selv ?

Hej Nona,
...
Før i tiden skiftede de IP, men i dag skal de oprette profil - og det er der selvfølgelig nogle, der udnytter ved at oprette flere profiler, men det er altså mere tidskrævende og derfor er det også vores opfattelse, at spammen er blevet begrænset. [???]
...
[/quote]
Nu tager det ikke lang tid at oprette en profil, og vi kan se på f.eks. den person, der har en forkærlighed for de mandlige reproduktionsdele, at det ikke er noget problem at lave dem efterhånden som behovet opstår [(:]
De gamle IP-banning-principper var heller ikke for gode, dels fordi der kan bruges proxy-servere, dels fordi de kunne ramme uskyldige, som blot havde den offentlige IP-adresse til fælles med spammeren.
Jeg tror ikke, I kan finde en "automatisk" metode at holde folk ude i en periode, hvis de overskrider grænser - i hvert fald ikke en retfærdig metode.
[quote]
...
Med hensyn til moderation, så er jeg ikke helt enig i din beskrivelse, da antallet af moderatorer ikke er skiftet ud.
...

Jeg har ingen idé om, om der har været flere eller færre moderatorer tidligere - jeg har faktisk ingen idé om, hvor mange der er i gang i dag heller 😃
Men måske den fornemmelse, jeg sidder med, nemlig at det sidste år er det gået alvorligt tilbage for debatten her, kan tilskrives, at brugerne har mindre selvjustits end tidligere.
Måske I ikke får så mange klager over indlæg ?
Dog er det da helt klart mit indtryk, at bemandingen uden for arbejdstid og i week-end'erne er næsten nul og niks.
Det synes jeg er risikabelt, når der er så voldsom tryk på spam-kanonerne som vi ser for tiden.
tilføjet af

Mht. moderation.

Antallet af moderatorer gør det ikke alene, hvis moderatorenes værktøj ikke er iorden, det blev forringet da den "nye" [sol] stod op. Sålænge det ikke er muligt at banne omgående, sålænge bliver det ikke bedre.
tilføjet af

Tja, hvad synes du selv ?

Ja nemli' !! Det røv godt med det nye system for så er der ikke så mange der indrykker dumme billeder som fx. ..
[img]http://www.negotiationisover.net/wp-content/uploads/2011/09/brian-roberts-micro-dick.jpg[/img]
... men jeg tror mest det er ham der Mjølner + Albert Læderhat måske?
Men pøj pøj mæed' hel do!
vh.
Hr. Vind
tilføjet af

Irriterende tiltag.

Nu kan tumper so Kandu2011 ligge og genere en med beskeder indtil idioten blev blokkeret.
I må ud og markere at, anonymitet er acceptabelt,så det er ok profilen ikke kan læses af alle,det genere båtnakke han ikke se oprettelsestidspunktet.
Det har ikke højnet niveauet,personhetzen er tiltaget.
En positiv ting er man så bare kan oprette en ny profil hver dag.
I har vel en stor server, hvor længe ligger profilen efter den er slettet?
tilføjet af

Tja, hvad synes du selv ?

Nona 13 skrev: Jeg har ingen idé om, om der har været flere eller færre moderatorer tidligere - jeg har faktisk ingen idé om, hvor mange der er i gang i dag heller 😃

Nogen må der have været i gang for mit udmærkede indlæg fra i morges er blevet slettet. 😮 😕
tilføjet af

Nogenlunde, men.

Ked af det, den gamle var bedre, syndtes jeg, men man kan da bruge denne 😉 , men man mangler den mulighed der var i at man kunne slette sine indlæg, og derved ubehagelige indlæg der var kommet efter det man havde skrevet.
Nu skal de "gamle" debatører så bare vende tilbage, man savner dem, men OK, debatten som den er, den kan bruges, nu skal i jo heller ikke havde for meget ros [l] , det kunne jo hurtigt gå hen og gå jer til hovedet 😖 . men godt-nok.
Og tak og i lige måde, Godt nytår.
De Venligeste Hilsner Poul Jørgensen
tilføjet af

Hvad synes I egentlig?

Jeg synes at sol er meget meget bedre.
Det kan godt være at der er en par småfejl som andre allerede kommenterer, men i de hele taget er Sol blevet meget mere åbent og bruger venligt.
Godt nytår og tillyke med jeres nye sol.
Nick
tilføjet af

Nogenlunde, men.

Jeg kunne også bedre lide det gamle system,har svært ved at finde ud af det nye
er forholdsvis nybegynder.
tilføjet af

Nogenlunde, men.

Undskyld Poul ved ikke hvad der skete
tilføjet af

Hvad synes I egentlig?

Jeg må være ærlig at sige, at det var været en svær tilvænningsprocess med det nye sol. Men mine internetvaner er også så indgroede at det kun er godt, hvis der en gang imellem bliver revet op i dem.
Alle ved, at når der kommer en ny knap på facebook, så er der ramaskrig. Det samme skete på solen. Men ligeså snart man ha vænne sig til det , så er der ikke noget problem.
Jeg synes det virker upåklageligt. Og det ærgrer mig at der sidder nogle sure hovede bag skærmen, som absolut skal brokke sig.. Altid. Det er lige meget hvad de bliver gjort, så er det brokbrokbrok. 🙂
Ha nu en god aften og slap så af med al det brok ik os
Vi. Birgitte
tilføjet af

måske måske IKKE

Når vi som for føje år siden, kunne knytte en kommentar til et emne UDEN
at være logget ind gik fint.
Men når man giver personer frihed...misbruger de den, og det er nok blevet denne debat
dødsstødet at få ødelægger det hele.
Vi kunne lave skæg og balade uden at folk følte sig stødt (anonymt).
Så en speciel med kun anonyme...kunne være sødt, men tror ikke på det.
tilføjet af

Tja, hvad synes du selv ?

Måske det må være mig tilladt at give jer et råd ?
Hvis I skal beholde bare en smule troværdighed i forbindelse med jeres krav om profil, bliver I nok nødt til at holde en smule øje med profilerne.
Der er en profil kandu2012, der udelukkende er oprettet for at lægge sig op ad en mere velkendt profil kandu2011. Denne ny profil bør I gøre det værste ved, som I kan komme i tanker om.
Ligeså er der kommet en profil pouljeorgensen, der også kun har personforfølgelse som formål.
Hvis ikke jeres krav om profil skal falde til jorden som en vingeskudt and, skal I vistnok snart til at stramme ballerne.
Som situationen er lige nu, er der vist ikke meget, der taler for, at I kan styre en debatside.
tilføjet af

Tja, hvad synes du selv ?

Jeg giver dig fuldstændig ret, Nona. Men vi kan ikke fjerne profiler, der læner sig op ad et andet navn, medmindre de gentagne gange overskrider retningslinjerne. Når de gør det, så kommer der selvfølgelig repressalier.
@Poul Jørgensen: En kategori, hvor man kan være anonym og skive meget personlige ting, er en rigtig god ide. En ide vil helt sikkert vil tage til efterretning.
Tak for det!
tilføjet af

Tja, hvad synes du selv ?

Jeg giver dig fuldstændig ret, Nona. Men vi kan ikke fjerne profiler, der læner sig op ad et andet navn, medmindre de gentagne gange overskrider retningslinjerne. Når de gør det, så kommer der selvfølgelig repressalier.
@Poul Jørgensen: En kategori, hvor man kan være anonym og skive meget personlige ting, er en rigtig god ide. En ide vil helt sikkert vil tage til efterretning.
Tak for det!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Hvis Solen, som jeg i bund og grund elsker skkulle være så komplicerede som Nona skriver Så vil jeg helst være fri for at bruge den.
Ikke fordi jeg har behov for beskyttelse, men måske fordi andre har behov for dette.
Men måske burde i stille jer spørgsmålet,,,,,,, Hvem er SOlen og hvorfor er den her.
Nick
Personligt ville jeg savne den mulighed i præsenterer.
Nick
tilføjet af

Hvad synes I egentlig?

Tjah, nu kan det så godt være at jeg stikker hovedet i løvens gab, men min mening er, at debatten er blevet så r-ø-v-k-e-d-e-l-i-g, der er 15-20 debattører nu, og jeg har kigget nogle gange, og hvis formålet var at højne debatten, så har det efter min mening ikke virket.
Jeg medgiver, at der var en del skøre kugler herinde af og til, men de var forholdsvis hurtige at gennemskue, og som én nævner længere oppe - tror det var Poul Jørgensen, så er alle de spontane indlæg væk nu.
Se eksempelvis på sex-debatten, det var den mest livlige førhen, nu sker der ikke en dyt derinde, det synes jeg er synd.
Jeg skrev mit sidste indlæg, den dag man startede med, at man skulle oprette profil, og der var jeg også skeptisk, og den tid der er gået har da bare bekræftet mig i at jeg havde ret, og hvis det ikke var fordi, at jeg skrev sammen med et par stykker herfra, så havde jeg slettet min profil allerede da det nye tiltag blev lanceret.
Det er yderst sjældent jeg gider kigge forbi, jeg har heller ikke Sol på min liste over foretrukne mere, så det er ikke mig der kommer til at bruge min tid her, men derfor ønsker jeg da Jer allesammen held og lykke fremover, håber da at der kommer nye til, de fleste af de "gamle" er jo væk, kan jeg se.
tilføjet af

Side info

En/et funktion som måske er til debat.
Kig på HVEM SYNES/IKKE SYNES om.
Grotesk at et profil som lige er oprettede af Solen skulle karakteres på den måde.
Nick
tilføjet af

Tja, hvad synes du selv ?

Ja det syntes jeg også! Nemli' !! Det røv godt med det nye system for så er der ikke så mange der indrykker dumme billeder som fx. ..
[img]http://www.negotiationisover.net/wp-content/uploads/2011/09/brian-roberts-micro-dick.jpg[/img]
... men jeg tror mest det er ham der Mjølner + Albert Læderhat måske?
Men pøj pøj mæed' hel do!
vh.
Hr. Vind
tilføjet af

Tjaaa... det gør ik min pind stiv...

Det der jo er problemej er at bøllemisserne jo indrykker al mulig hat, fx. fejlagtige adr. oplysninger på min person:
[strike]Poul Jørgensen
Krøngevej 3
4930 Maribo
26 82 76 61
61 76 96 33[/strike]
(som her er overstreget da de er fejlagtige)
+senest har også min personlige person været misbrugt idet man har misbrugt både mine adr. oplysninger OG min krop:
[IMG]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/19/Micropenis.jpg[/IMG]
[sup]Poul Jørgensen in natura[/sup]
De burde ikke have lov at komme ind på sol! Hvorfor holder i dem ikke uje?
Venlig hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Den her "læner" sig ikke op af noget.

Han udgiver sig for at være mig, så et eller andet siger mig, at problemet ligger hos jer/debatten/sol, for hvordan skulle han ellers kunne "logge på" med mit navn.
http://www.sol.dk/debat/233-fri-debat-politik-a-samfund/2509267-problemer-med-okonomien--saelg-din-son/2509283
jeg sov i går aftes da dette blev skrevet, og mit net var slukket.
Så på en eller anden måde må solen havde en "læg", ellers kan han/bør han ikke kunne få fat i det.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Man behøver ikke meget omløb i hovedet.

For at kunne regne ud hvem det er, stilen i det han skriver er jo ikke ændret en brik.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Jeg tror.

Den eneste måde at komme vidre på er, simpelthen ved at man skal "ansøge" om at kunne oprette en profil, og at man kun kan "logge på" fra en fast IP adresse, mig vil det ikke gøre noget, jeg ved ikke med andre, men så ville SOLEN da havde en chance for at kunne lukke nogle ude.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

"bannet".

Jeg tror nu godt solens værktøj virker, men problemet er bare, at èn har fundet ud af at skifte IP adresse, og i teorien/måske ved jeg hvem det er, fordi han skrev det jo selv til mig engang som et svar på et indlæg.
At ham var der ingen der skulle røre, for han kunne bare skifte IP adresse, så solen må bare gå tilbage i mine indlæg, så har de svaret på hvem han er 😃 .
Men der er jo tale om en syg person, bare det at oprette en profil i mit navn ❓ , BING, det siger en hel del om ham 😉 .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Tja, hvad synes du selv ?

krho skrev:
Jeg giver dig fuldstændig ret, Nona. Men vi kan ikke fjerne profiler, der læner sig op ad et andet navn,

De er kun lavet med plat som formål.
Hvis nogen opretter domæner der læner sig tæt op af eniro.dk eller andre af Jeres domæner er det som regel også for at drive plat eller hugge kunder.
Dise domæner kan fjernes uden at det kommer i retten, hvilket eniro ville gøre omgående.
tilføjet af

Jeg tror.

Hej Poul ved ikke hvad der skete i går da mit billede pludselig havnede på din profil,
det var ikke med vilje,jeg er forholdsvis nybegynder og har måske trykket et forkert sted.
tilføjet af

Supert.

Godt og dejligt med èn ny debatør, Velkommen 😉 .
Det med billedet!, det opdagede jeg slet ikke, så det skal du ikke høre noget om fra mig af.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Den her "læner" sig ikke op af noget.

Hvis du kigger nøje efter, vil du se, at det ikke er præcist samme navn - der er byttet om på to bogstaver.
Der findes matematiske metoder til at kontrollere den slags "similaritet", men det kræver ikke voldsomt meget kendskab til SOLens debattører for at kunne "se" den slags plat, og at SOLen synes, en debattør skal overskrive en usynlig grænse flere gange, før de kan lukke en sådan profil, det synes jeg så er plat og ikke godt nok.
Jeg synes egentlig, det er udmærkede eksempler på, at det ikke gør den store forskel, om folk har profil eller ej, når SOLen ikke reagerer på den slags. Så min konklusion ender vist med at være, at jeg må kritisere moderationen for at være for langsom og for "løs i kødet".
tilføjet af

Den "læner" sig ikke op af noget.

"pouljeorgensen

Problemer med økonomien? : sælg din søn!
Og? Det jo en perker mindre... er der et problem?
Venlig hilsen Poul Jørgensen"
Det at han bytter om på de 2 bogstaver, ændre ikke på at han slutter af med at bruge mit navn, det kan da ikke være meningen at man selv skal oprette profiler i alle mulige sammensætninger af ens navn for det ikke skal kunne misbruges.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Den "læner" sig ikke op af noget.

Hej Poul.
Du har helt ret. Og der er nu rettet op på det, så der burde ikke komme flere 'falske' indlæg skrevet i dit navn. Vi beklager selvfølgelig, at det overhoved er sket.
Rigtig god dag til dig! [sol] Redaktionen
tilføjet af

Hvad synes I egentlig?

Hej John - Malmer,
Godt at se dig på debatten. Jeg må sige, at med hensyn til sex-debatten, så er SOL-REdaktionen ret enig i dit synspunkt. Og det er dejligt, I kommer med jeres holdninger. Måske vi skal undersøge om netop denne kategori skal ordnes, så man kan være anonym der. Det er i hvert fald noget vi vil undersøge.
Rigtig god dag til dig. [sol] REdaktionen
tilføjet af

Den her "læner" sig ikke op af noget.

Hej Nona,
Jeg kan kun erklære mig enig. Vi vil fremover have et meget skarpt øje på profiler, for ellers har det jo, som du siger, ikke den store effekt.
Heldigvis kan vi se, at der hver dag kommer flere profiler til debatten og det er jo rigtig positivt 😃
Ha' en dejlig dag. [sol] Redaktionen
tilføjet af

Sex-debatten ?

Man bliver sgu hurtigt træt af af fortælle 13 års knægte at deres sjover er stor nok 😃
Men de fleste topics bliver vel pt overskygget af krisen og regeringen
tilføjet af

Tak.

Mærkeligt han gider, det er jo langt fra første gang.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

"det er jo rigtig positivt [:D]", ja men.

Ikke hvis de er fra den samme person, bare med skiftene IP adresser 😃 .
Jeg kunne ikke lade være 😉 .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Den gode vilje :-)

Du får et 10-tal for den gode vilje 🙂
Karakteren for den praktiske gennemførelse holder jeg tilbage lidt endnu 😃
tilføjet af

Hans humør må da

Trække lidt op, så mon ikke han skal havde et lille 11 tal, måske med pil nedaf 😃 .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Hvad synes I egentlig?

Jeg synes debatten er blevet lidt kedeligt. Der er ikke længere så meget personforføgelse eller uanstændige kommentarer.
Undlader skrive i debatkategorier, da jeg nu kan "genkendes".
tilføjet af

Hvorfor må man ikke bo på Lolland for SOLdebatten?

Hvorfor må jeg ikke skrive:
''Ja for søren da ... du skal altså først UJ aw RKI! ... ellers er det træls det kan du rigtig nok tro det er! Nu mig fx. jeg bor på Lolland hvor jeg blev placeret af min forrige kommune da jeg røj uj med fuld musik fordi jeg og min mand var lidt bagefter. Jeg fik så et dejligt Låsbyhus her i Krønge istf.
Det er dejlig vejr i dag hva!? Min mand er uje i awden ... BLINK, BLINK... ;-)... hvor er du min skatter?
Venlig hilsen Poul Jørgensen''

Venlig hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Hvordan syndtes du selv det går ?.

jeg "tror" man bare skal havde et mobil Nr man betaler en fast pris for uanset hvor man ringer fra i verden, eller hvor længe man ringer, eller er på nettet, også går man på nettet over sin mobil, man kan godt-nok ikke ringe til den, for den skifter Nr hver gang man ringer op fra den.
Så kan "man" tage F. eks på "ferie", og når man så keder sig, så kan man så forpeste tilværelsen for andre, ved at spille dum, men det er nok bare en slags mindreværdskompleks.
Og "hvem" mion så lige har sådanne en mobil Tlf: " ❓ ", ja "hvem" mon har sådanne èn, eller hvor mange kender vi der har sådanne en sjovre ❓ .
Vi lader den lige stå lidt, inden "vi" begynder at komme med nogle ideèr, ikke [!] .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Jeg har lige læst de indlæg.

"Han" er kommet med her i den sidste omgang, og hvor dum kan man dog være, jeg troede der var grænser, men det er der vist ikke.
At bruge noget i et af indlægene som jeg kun har sagt til "en" i en Tlf:, så er man godt-nok ikke bare dum, så er man snothamrene dum.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

I har da længe tilladt dobbeltprofiler

[url]http://www.sol.dk/medlem/9026350-s-mortensen/profile[/url]
[url]http://www.sol.dk/medlem/8995053-smortensen/profile[/url]
Det kommer vist an på hvem det går ud over. [:X] [:X]
tilføjet af

Tja, hvad synes du selv ?

Næææ.. For aktiv ville da være et forkert ord at bruge.( sol.dk Aktiv.ggg).
Alle de gange jeg har skrevet til sol.dk om problemer med at logge på eller
overhovedet at kunne komme ind og læse min post. Det har jeg aldrig fået svar på endnu.
Det er da godt man har flere mailadr.Ellers så det skidt ud med post.
Jeg har heller ikke benyttet mig af tilbudende om at få eller deltage i nogen form
for gevinst/præmie for at skaffe nye medlemmer til sol.dk. Det lader jeg folk om, der
kender nogen De ikke kan lide.
Sol.dk skal tros alt have ros for at indrømme at De ikke er gode til deres job.
tilføjet af

Jeg tror.

Den eneste måde at komme vidre på er, simpelthen ved at man skal "ansøge" om at kunne oprette en profil, og at man kun kan "logge på" fra en fast IP adresse, mig vil det ikke gøre noget, jeg ved ikke med andre, men så ville SOLEN da havde en chance for at kunne lukke nogle ude.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Hvis det gik efter dit hoved ville det hele være så korrekt og stilrent at man ville kede sig ihjel [:X]
Lad dem for pokker slås de "røde" og de "blå", det er jo det´ der gør det hele
underholdene, ikke??
"Anklageren", "Kandu2011" "platUgledamen" og "Tråd(trusse)løse Anna" skal såmænd nok klare sig mod ulvene. 😃
De gør det jo meget godt, har da overlevet indtil Nu! 😉 [(:]
Nu! er det hele blevet så forbandet kedeligt. 😖 Ingen tør skrive deres ærlige mening af frygt for repressalier. 😮 😕
Man kunne forstå at der skulle udelukkes profiler hvis der var dødstrusler indblandet men det har der da ikke været noget af så vidt jeg ved. 😉
Mvh, Nationalsocialisten. 🙂
tilføjet af

Davs !.

Da jeg boede i Hundested, der havde min nabo en FORD Cabri, der er FOR mange navne og ALT for lidt bruger af "debatten/sol", nu, "nogle" bruger 100- navne og logger på under de navne.
Det ødelægger 1000- gange mere end alt andet, Debatten/sol har ALDRIG været så DØD som nu, et indslæg står på forsiden i over 12-timer, der er plads til Ca. 25 indslag.
I gamledage, inden D:11/4.2010, der var der 1000 på debatten hele tiden "24/7/365", om du støtter den totale ødelæggelse af debatten, det ved jeg ikke, men dette er en stille og rolig DØD for debatten og ytringsfriheden, og det er "nogle" få og små idioter der gør det.
Problemet er at, nogle FÅ idioter, vil havde deres politiske holdning igennem, uanset om det koster det "talerør" de bruger, man skulle tro der var flere "norskefjeldaber" end ham i/fra norge, men OK, han har måske smittet nogle menesker med sin syge holdning og sin perverse måde at ville havde kontrol på.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

JUHUUUUUUU.

Jeg har 3 "venner" på min profil, dem er jeg meget glade for, og dem vil jeg passe på, for det kan måske gå hen og blive venner i virkeligheden, også uden for SOLEN.
Alle ved, at ham den billige efterligning af den norskefjelsabe, at han jagter mig, og at "debatten/sol" har "lidt" problemer" med at få ham sat i "bås"/bannet for livstid.
For han bruger alle mulige IP adresser for at komme med sit syge højreorienteret budskab, og hvor vil jeg så hen med alt dette, jo se!, jeg har så mine 3 venner, der er 4 der har givet mig en tommelfinger OP af, og det er jeg meget glad for, bare det at der er 4-5 stykker, det varmer [l] , men der er jo så også de tommelfingre der peger ned af [:X] dem er der jo så bare "lidt" flere af 😃 , se også er det lige, skal man tage det alvorligt ❓ , ikke som jeg ser det, for hver dag hvor ham med den "lille tissemand" logger på, under et eller andet underligt navn, der minder så meget om mit, at I svarer på det i den tro at det er mig der skriver sådanne noget "HØ", så går han lige ind og giver mig en tommelfinger nedaf 😉 , så den med tommelfingrene er intet værd.
Men, 3 venner har jeg dog [l] .
De Venligeste Hilsner Poul Jørgensen
tilføjet af

Et kik på facebook og du ville også

have vist de har det samme antal indlæg som før.
Nu ser i bare forskellige profiler i stedet for forskellige nick.
Utroligt du ikke smuttede med Ernst fra Kolding da han lancerede han sin fiasko netop med den målsætning.
tilføjet af

Nu har jeg KUN slået.

Hovedet, ikke midstet det 😉 .
Kan du havde et godt forsat godt nytår [l] .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

"af frygt for repressalier. ".

De var der jo også tidligere, dengang var det bare "anonyme" som kom med det "HØ", nu er det folk som debatten/sol burdte kende Pga. deres IP adresse, men der er altid nogle som den "norskefjeldabe" der skal gøre sig bemærket, på andres bekostning.
Og, men, det værste er, de trækker "debatten/sol"`s troværdighed ned, pludseligt er der kun luder og lommetyve tilbage på debatten, bruger antallet er jo faldet fra "milioner 😉 " til nogle få stykker, nogle der stadigt håber på bedre tider, og ordnet forhold.
Jeg ved "debatten/sol" kæmper en kamp imod terroismen af solen, og at VI som bruger ikke må give op, det vil være en katastrofe for både ytringsfriheden og debatten/sol, og det må aldrig ske, for så har vi tabt meget mere end vi aner.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.