15tilføjet af

Hvad må 2007 gerne bringe for dig?

Hvad må 2007 gerne bringe for Jer?
Jeg mener, har I lagt nogen slagplaner for 2007 eller gør I ligesom mig (tager det som det kommer)?
Er bare interesseret i at vide om det kun er mig der ikke har nogen overordnet plan for 'i år'.. Synes alle går og snakker om at 'de skal nå det og det og det'.
Selvfølgelig ville det ikke skade hvis jeg vandt en million, men det ændre ikke på mine nuværende ikke-eksisterende planer for 2007.. ;)
Så, hvad med Jer? Skal I have børn og købe nyt hus, eller har I prioriteret mere tid til andre ting såsom familien i år?
tilføjet af

flere ansatte?

sjovt du spørger, det går forrygende godt her i bix'en og gode indtægter - men det eneste jeg har tænkt og håbet på, er en plan om at kunne henvende mig direkte til en hjemløs på gaden der sælger aviser eller en af pigerne fra "Reden" og tilbyde en af dem et "rigtigt" arbejde. DET ville i mine øjne være en succes for mig - også hvis det går galt. men min tanke er - kan/vil de tjene penge på dén måde, så er de næsten villige til hvad som helst og SÅ har de fortjent et "ordentligt" arbejde og en ordentlig løn.
Det er mit håb for 2007.
tilføjet af

danske menneskerettighedsforbrydere må gerne

bliver dømt..
og mit liv fri.
(....frimurere PET FET politi nazister satanister kbh-pirater myndigheder ,osv...)
tilføjet af

GAAAAAAAAA

bbbb. Zzzzz.....zzzzzzz.zzzzzz
Luk kajen din klaphat
tilføjet af

Et meget fint

Ønske, men der er et lille problem, for at tilbyde en hjemløs et job, må du også kunne hjælpe den person med en bolig og husk på at de piger fra reden er på stoffer, du vil ikke kune stole på at din pung er der til fyraften
tilføjet af

ja ja ja...

og mig personligt kan man sgu ikke betro en fyldt kagedåse! ha-ha...og sådan har vi alle vores ulemper. Men vi må jo tage udgangspunkt i det positive - ikk? problemet med bolig osv har jeg tænkt på, at det ikke kun er en ansættelse men en slags "guide"... men nu skal jeg lige have solgt lidt mere, så der er råd til at eksperimentere for at hjælpe et medmenneske, som måske så kan hjælpe et andet medmenneske, som så kan hjælpe...
;-)
tilføjet af

Ud over de ting jeg ikke selv har indflydelse på

så som fred på jorden, bedre helbredelse for livstruende sygdomme o.s.v., vil jeg forsøge at tænke/blive mere positiv, og lægge (unødige)
bekymringerne fra mig. Så enkelt og såre simelt er det - eller hvad? Jeg er igang med en bog om emnet, og håber den hjælper mig på vej.
Nytårshilsen Tove
tilføjet af

Godt hjerte

Dejligt at høre dit ønske.
Du har et godt hjerte når du tænker sådan, måtte flere være som dig og være villige til at hjælpe med enten det ene eller det andet for at gøre verden bedre...
Jeg selv har mere valgt at hjælpe dyrene, men hvis jeg en dag får råd vil jeg helt klart hjælpe hvor jeg kan.
tilføjet af

Ønsker mig...

At jeg får taget mig sammen og gået til en akupunktør her først på året, så jeg kan få bugt med nogle ting jeg har haft problemer med de sidste mange år.
Desuden ønsker jeg også at arbejde mere koncentreret med mine bøger og med musik/sang i det band jeg er med i.
Hmmm...
Og at prøve på at blive mindre nærtagende...
Ikke at se som nytårsfortsætter, da jeg ikke gider at sige, fra den og den dag gør jeg sådan...
Men det er da rart med mål som skal gøres inden en hvis tid, her inden endnu et årsskifte :-)
Og ikke at forglemme, fortsat støtte Anima samt informere folk om hvor forfærdeligt mange, rigtig mange, dyr bliver behandlet...
http://www.anima.dk
Venlig hilsen
Maria
tilføjet af

Mere energi!

Jeg er nok et b-menneske og det er hamrende irriterende.
Jeg vil prøve at få lidt mere energi i 2007 og blive bedre til at komme ud af sengen om morgenen!
Det kan jeg da selv være med til at forbedre. :)
tilføjet af

fint

husk også gamle indvandrere
tilføjet af

Aldrig - og jeg gentager....ALDRIG MERE OVERTRÆK

Min slagplan er, som overskriften signalerer, at jeg aldrig nogen sinde skal have overtræk igen, for det er virkelig noget som tærer på sjælen.
Jeg vil også gerne tjæne penge i min fritid
tilføjet af

Jaa

Jeg har fået nyt værelse, derfor er jeg sikker på jeg kommer til at sidde der MANGE flere timer end sidste år.
Og så vil jeg prøve på ikke at bande så meget :)
Men planer? Jo, så snart det bliver varmt og godt vejr: Ud og slikke sol!!!!!!!!! :)
Hilsen L
tilføjet af

Mit liv i 2007

Jeg er 17 år og er nuværende på gymnasiet. Jeg håber på, at finde ud af om Gymnasiet virkelig er noget for mig, når jeg får min karakter. Hvis min karakter ikke bliver gode nok, så vil jeg ind på Social og sundhedsskolen, da jeg vil uddannes, som sygeplejerske.
- Jeg skal spare en masse penge op her i min konto, så jeg kan få en god fremtid. Her i år 2007 og fremover. Mit mål er, at få en godt liv og det bliver ikke her i Danmark, selvom jeg er dansk.
Danmark er sku for kedeligt. Ikke andet end stres og problemer.
- Bruger mere tid på, at læse omkring religion og bruge tid på mine lektier.
- I min fritid skal jeg have tid til mine venner til overs og jeg vil bruge tid på Kunst. Jeg elsker, at male ;-)
tilføjet af

Godt nytår 2007

Hej Danielle
Jeg vil hermed gerne ønske dig og alle her på sol et godt og lykkebringende nytår 2007.
Jeg har faktisk heller ikke lagt nogen slagplan, for det nye og spændende år, kun at jeg vil prøve på, at være en bedrer debattør her på sol og komme med nogle spændende emner i indlæggene.
I det hele taget være et meget bedrer menneske. Tænke før jeg taler og ligge alt fortid bag mig, så jeg ikke går og bærer nag, over min eks mands, fysiske & psykiske vold i vores parforhold, som min søn siger, lad som om han er død, det gør han. Så det vil jeg også gøre.
Lad os hjælpe hinanden og sprede det lys, der brænder dybt i vore hjerter. Lad os ikke frygte, men lad os hjælpe hinanden med at vove os ud i tillid til at andre vil os det godt.
Forsat en rigtig dejlig januar måned
tilføjet af

2007

I år, omkring August, flytter vi tilbage til USA. Og vi glæder os rigtig meget.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.