9tilføjet af

H.Thorning: 25.000 i ekstraskat til gns. familien

Hvis Helle og Villy kommer til vil skatten blive sat op med 31 mia. eller det der svarer til 25.000 kr pr år for en alm. børnefamilie med 2 voksne og 2 børn.
Den voldsomme skattestigning skyldes, at Helle og Villy ikke vil skære i den offentlige sektor, så der bliver en sammenhæng med den private sektors størrelse.
Slanker man ikke den offentlige sektor bliver danskerne knust af et skattetryk, der i forvejen var verdens højeste, som nu bliver endnu voldsommere. Det betyder, at endnu flere vil snyde i skat og sort arbejde vil opblomstre.
Endnu værre er det, at rød blok vil føre en indvandringspolitik som især skal tilgodese Radikale og Enhedslisten. Det betyder, at antallet af muhamedanske indvandrer atter vil vokse og Danmark endnu hurtigere vil ende som en islamisk stat.
tilføjet af

Duellen i går

Jeg så duellen i går på TV og jeg må indrømme, at jeg synes Løkke var bedst. Helle snakkede simpelthen så meget uden at komme med nogle konkrete løsninger. Det eneste hun kunne hoste op med var, at vi skulle sætte skatten op for millionære. Men hvor mange millionære er der lige i Danmark? Ikke ret mange!
- Og hvis det du siger her er sandt, så er det jo endnu værre.
tilføjet af

Helles millinærskat giver 0,7 mia i provenu.

Dvs at millionærskatten langtfra dækker en skattestigning på 31 mia. kr. som Helle Thorning vil gennemføre.
Det rent spil for galleriet når hun lirer den af med millionærskatten.
Forøvrigt risikerer man jo at flere af Danmarks millionærer forlader landet pga. brandbeskatning og hvis det sker så kan millionærskatten ende med ikke at give noget skatteprovenu til statskassen.
Jeg frygter at Helle og Villy ender med at gældsætte landet voldsomt og i løbet af få år står landet i ny Anker-Jørgsen-situation. Anker Jørgen (S) gav op pga en voldsom gæld og udskrev valg. Schlütter (K) kom til og genoprettede en hele de af økonomien godt hjulpet af olien i Nordsøen.
tilføjet af

Venstre

Lars var bedst 100% han har været bedst hele livet bare se hvordan han har kørt DK ned i lortet selv Anker har han slået
tilføjet af

Det er konsekvensen af en rød regering

De er så forhibbet på at komme i regering at de lover hvad som helst.
SSF har lovet af øge de offentlige investeringer, så, der kommer gang i hjulene
(gir stemmer fra arbejdsløse) og de har lovet at slanke den offentlige sektor, for at spare på skatterne (det gir stemmer fra skatteborgeren- tror man)
Og man vil beskatte millonærerne, for at få balance i økonomien ( det giver stemmer fra
alle der ikke er millionærer) det bliver hurtigt lavet om til husejere også er millonærer da ejendomsværdien er sat op, og hvorfor skulle de ikke også betale til samfundet, når de nu er blevet rige uden at løfte en finger.
Inden valget lover de sikkert medvind på cykelstierne og flottere julegaver.
tilføjet af

???

Kunne du ikke lige ta' og undersøge hvordan det så ud da Anker gik af sammenlignet med nu for følgende områder:
Arbejdsløshed
Udlandsgælden
Inflation
Huspriser
Danskernes købekraft
Udgifter til sundhed, undervisning og socialområdet
Kan du finde ud af det ?
tilføjet af

Ja de lover løgn og latin og danskerne tror på dem

Det tyder meningsmålingerne desværre på.
Problemet er at den nuværende regering laver alt for mange svipsere. Det får vælgerne til at fravælge den nuværende regering og dermed automatisk tilvælge Helle og Villys store fup-nummer.
Jeg tror desværre ikke at Lars Løkker formår at fastholde magten og dvs. at vi kan se frem til at Danmarks økonomi vil ligge i ruiner om få år samtidig med at flere uintegrerbare muhamedanere får lov at komme ind i landet.
tilføjet af

Jeg er helt enig

De røde vinder valget. Jeg håber bare det bliver med 100 mandater til SSF, så vil folk lære hvad det betyder.
Højere skatter,og massiv indvandring, muhammedanske ministre, osv.
Arbejdsløsheden kan de ikke gøre noget ved selvom de praler med det.
Det er nu engang arbejdsgiverne der skaffer arbejde til folk, ikke de røde. Mærkværdigvis får arbejdsgiverne skylden for arbejdsløshed sammen med de borgerlige, og når de røde er i regering, vil der også være arbejdsløse, men men men, DET vil ikke være de rødes skyld næh nej, såmænd er det ej.
"Det står i den lille røde håndbog over paroler og floskler"
Deres firmaer
Dagbladet Aktuelt, bryggeriet Stjernen, Fællesbageriet er alle gået fallit. Arbejdernes ligkistemagasin (svindel og bedrag) Nok fordi de ikke brugte penge nok, som Helle og Villys opskrift går på,
eller også var det derfor.
Du skulle prøve at læse socialdemokraternes partiprogram ano 1913. Det er så hårene rejser sig på hovedet af en. Det er det fundament socialdemokraterne hviler på.
Det var i kraft helt til 1961.
http://danmarkshistorien.dk/leksikon-og-kilder/vis/materiale/det-socialdemokratiske-arbejderpartis-1888-program-fra-juli-1888/
tilføjet af

Er det bedre.

Når "lille Lars" pludselig vil føre Konservativ politik?............. lad dog de Konservative nazisvin dø en stille død, og før en politik der gavner hele landet befolkning, høj som lav.!
tilføjet af

Det kunne Karlen ikke finde ud af.

Han er krøbet i flyverskjul. Pinligt og trist at så mange hopper på Socialdemokraternes fatamogana.
Jeg kan afsløre at tallene klokkeklart er til Lars Løkkes fordel.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.