5tilføjet af

Hold kæft hvor er jeg

blevet en gammel kælling! Lige læst diverse dameblade ( hvad der er tilgængeligt ) på nettet og især Alt for damerne bedjeg mærke i.Jeg købte AFD hver evige eneste uge ( for ti kroner kunne du få AFD og ti princer ).Det er nøjagtigt de samme artikler og næsten de samme billeder ( samme tema ) og intet har forandret sig og I guder,hvor er det dog ensidigt.Tænk at man ligefrem troede på alt hvad bladet skrev,det var nærmest en religion.
tilføjet af

hej

så er vi to.
tilføjet af

Næh, som en eller anden

klog fidus engang har sagt så er der intet nyt under solen. 🙂
tilføjet af

ja,det er

rigtigt nok.Mht til ovennævnte dameblad,sagde en god veninde engang ( hun er lige så gammel som jeg ),at man skulle tro bladet hiver de gamle artikler osv fra et arkiv og trykker dem igen.De er nøjagtigt ens,ens temaer osv,men sådan er der jo så meget!
tilføjet af

Det sælger

Det er som blade som med tv. Det er mainstream der sælger bedst og derfor det der satses på.
Folk har så travlt med licensen til DR. Og i samme åndedrag forarget over at de ikke får mere kultur.
Som med mad. Bare det er discount, så det godt.
Længere er den ikke. De danske forbrugere vil have discount. Basta...
tilføjet af

Ja, det er nemlig rigtigt

- efterhånden føler man sig helt til grin.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.