5tilføjet af

Holbergskolen årgang 1976-1985/86

Jeg søger efter elever fra min gamle klasse.vi gik på holbergskolen,og vores kl.lærer hed jørgen pagh andersen. jeg kan huske de fleste af navnene på dem der gik i min kl. b.la Erling Simonsen,Belinda Larsen,Jesper Jørgensen. jeg kan ikke huske alle efternavne men næsten alle fornavne, tommy.niels,carsten,mia, linda,louise. osv. jeg syntes det kunne værer sjovt at se hvad der er sket siden vi gik ud i 1985/86. og om vi kunne mødes og måske holde en gamel elevfest jeg ville blive glad hvis i vil skrive til mig min mail er munkholm-jensen@sol.dk glæder mig til at hører fra jer.
tilføjet af

Du kan jo prøve.......

FACEBOOK..... så det her medie ikke bliver til den blå avis.
Med venlig hilsen Pølsemanden 🙁
tilføjet af

Du kan prøve med Vores Klasse

Jeg havde mange gange lyst til at finde nogle af de gamle venner fra den gang man gik på folkeskole, bare for at høre hvordan det er gået dem og hvad der er sket siden vi gik ud. Jeg har fundet en ny gratis tjeneste, som er meget behjælpelig for alle som leder efter gamle klassekammerater.[f] Man kan oprette sin egen profil, skrive om sig selv, sende private beskeder, uploade billeder og tilmelde sine klasser og skoler. Den kan findes på http://www.vores-klasse.dk . Vores Klasse kan anbefales når man efterlyser folk som man kender fra studier eller skoletiden.
Når man er tilmeldt tjenesten og har udfyldt hvilke årstal man har gået på diverse uddannelsesinstitutioner, kan man få en gang imellem en e-mail fra Vores Klasse, der kan fortælle, at der er tilmeldt nye medlemmer i brugerens klasser eller skoler. Du kan bare finde Holbergskolen, oprette din klasse og tilmelde dig til den og hvem ved, måske du vil snart få et besked, at at der er tilmeldt nye elever i din klasse. Bare et godt tip 🙂
tilføjet af

hvordan logger

man på? ( jeg kan godt læse og alligevel........!) MVH anonym og tak
tilføjet af

Det var ganske enkelt

Det var ganske enkelt at registrere. For at få adgang til Vores Klasse jeg har oprettet mig som bruger. Du skal bare klikke på "Registrering" på forsiden http://www.vores-klasse.dk/register.html og udfylde et par registrationsfelter. Du får bagefter et aktiveringslink sendt til din email adresse og hvis du klikker på dette link, bliver din konto aktiveret og du kan logge ind med dit brugernavn og password. Nemt og hurtigt🙂
tilføjet af

Opret din klasse

Jeg har læst på nettet, at når du er allerede registreret på Vores Klasse, skal du tilføje din klasse i din skole og tilmelde dig til din klasse som en elev. Desuden, hvis kontakten til klassekammerater skal etableres, skal man hellere tilføje sit profilbillede... jeg synes de har fuldstændigt ret, for jeg kender tre fyre som hedder ”Jan Jensen”...
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.