52tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Kære sol folket..
Jeg er en pige på 24 år, vejer mellem 47 kg og er 160 høj.
Min kæreste siger altid hvor tyk jeg er, og jo, han mener det virkelig...
Jeg har en lille bule på maven, som han altid skal tage på, og kalde mig tyk, og sige jeg burde løbe og tabe mig!
Jeg er dybt ulykkelig. For i virkeligheden elsker jeg min krop.
ALLE folk spørger hvordan jeg kan være så tynd, og ja, jeg synes selv jeg er tynd.
Men HAN synes jeg er tyk.
Nu gider jeg ikke længere høre på ham, så har valgt at tage afførringspiller og spise næsten igen ting, evt kun æbler og andet frugt, og så begynde at løbe og lave mavebøjninger.
Jeg er bare så ked af at jeg skal alle disse ting lige pludselig, for jeg elsker virkelig min krop og mig selv, og synes fandme jeg er ret lækker og dejlig og tynd.
Men alligevel har hans ord ramt mig til sidst, og jeg har endda sagt til ham;
"hvad fanden er det jeg skal tabe mig for? jeg vejer 47 kg, nogle gange 45 kg..
jeg er sku ikke tyk, prøv at se mig. denne lille bule er naturlig og alle mennesker har den! jeg er ikke topmodel og ligner et omvandrende skellet, og gider heller ikke være det"
Det sårer mig, at den som burde elske mig mest, er ved at gøre mig syg :-(
Både psykisk men nu også fysisk.

Det skal dog lige siges, at mine faktisk ret store bryster, ja dem kan han godt li, og de skulle da aldrig blive mindre... MÆND! (nej ikke alle, men én som ham)

Nogen der har nogle hjælpende ord på sin vej at give mig?
hilsen den i forvejen tynde pige..
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Du synes ikke at du skulle droppe ham og finde en ordentlig mand inden at du udvikler en spiseforstyrrelse for at behage ham?? Vil da mene at din sundhed er vigtigere end en idiot af en kæreste??
tilføjet af

Din kæreste har brug for hjælp

din kæreste lider af en psykose. Sørg for at han kommer til lægen hurtigst muligt og pas godt på ham.
Pøj pøj med ham, vi må håbe, han bliver rask igen.
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Syntes at du skulle sige til ham helt alvorligt at hvis ikke du kan lide mig som jeg er så find en som virkeligt er tyk. så kan du se at jeg er lækker som jeg er... Du har jo absolut ingen grund til at skulle tabe noget. nok nærmere tage 5 kg på :-P men det er jo nok hans ideal som er forkert. hvordan ser han selv ud?
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

normalen er at man trækker 1 m fra din højde og der er din ideal vægt dvs. 60 kg så ergo du lyder til at have en perfekt vægt.
det lyder som han siger det i skæg ........hvis ikke er han en klaphat.
bliv du bare ved med at værer stolt af din krop.......
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

normalen er at man trækker 1 m fra din højde og der er din ideal vægt dvs. 60 kg så ergo du lyder til at have en perfekt vægt.

m43, hvad karakter fik du i regning? Du har regnet 13 kg forkert...
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Sjovt du spørger.
Han har faktisk en meget større bule på mavsen end jeg har! Samt de såkaldte håndtag på siden.. Men trust me, jeg elsker ham rigtig meget, også med den store bule og håndtagene...
han synes selv han er tyk og vil så gerne træne osv, men han er så skide doven at han aldrig gør noget ved det, tvært imod sidder han hver aften og fylder sig med chips og slik og sodavand!
jeg er ved at brække mig på hans vegne nogle gange.
ja, han er sikkert så u-glad for sig selv at han tager det ud over mig, men synes bare ikke det er fair, hvis dette er tilfældet.
jeg står så tit foran spejlet og synes jeg er tynd og lækker. men han har ødelagt det for mig nu ..

ps... han er i starten af 30'erne
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

haha ja, jeg sad også og blev helt forvirret!!
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

det er skam hans fulde alvor...
desværre....
jeg har endda sagt at jeg ville være direkte syg hvis jeg vejede mindre end de 47 kg..
men det rager ham...
tilføjet af

Er du til fugleskræmsler, m43?

normalen er at man trækker 1 m fra din højde og der er din ideal vægt dvs. 60 kg så ergo du lyder til at have en perfekt vægt.

er 60-47 = 13kg under idealvægten en "perfekt vægt" i dine øjne?
Personligt er jeg træt af den overvægt af fugleskræmsler, der går rundt på gaden idag. Intet til gården og gaden. Langt imellem dem med kvindelige former, dem var der flere af, da man var ung i slutfirserne som du og jeg.
Men Dagens Danmark med total overvægt af "fugleskræmsler"er åbenbart, hvad du har ventet på. Jamen så tillykke med det. I rest my case.
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

RETTELSE. man trækker 1 m fra mænd men 1,10 fra kvinder.
Altså en mand på 180 cm skal gerne veje ca 80 kg
Kvinde på 180 skal gerne veje ca 70 kg.
En kvinde på 160 der vejer 47 kg er lige som hun ca skal være der er ca 3 kgt luft til wn glad aften, din kærste er syg i hovedet.
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Du er rent faktisk undervægtig. http://www.bmitest.dk/#bmi
Jeg synes, du skal bede ham tage sig sammen. Og måske tilmed droppe ham!
KH
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Søde pige!!!
Du skal virkelig passe på dig selv! Du skrive at du elsker din krop - det er det der er vigtigst. Og du er bestemt ikke tyk - nærmere for tynd. Dit BMI er på 18,3. Næsten undervægtig!
Lyt til dine venner og dig selv.
Du skriver at du er ulykkelig nu. Det lyder som om du har været lykkelig, og det skal du bestemt tilbage til. Du har ikke brug for en person der piller dig ned og tydeligvis kører psykisk på dig. Alle har brug for en person der holder en oppe - uanset hvordan man ser ud - om man er for tyk eller tynd.
Hvis ikke han kan stoppe med at kalde dig tyk. Så kom væk fra ham!
Du ender med at få spiseforstyrrelse...
Jeg håber for dig at du kommer af med dit problem!
Stort knus og varme tanker til dig.
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Hvis du virkelig elsker dig selv og din krop, så ville du aldrig gå med til det og lade ham ramme dig. Så inderst inde er du nok selv usikker..
En mand der virkelig elsker sin kvinde, vil aldrig bede hende lave om på sig selv. Og tyk, søde skat tænk dig om og du ved jo så godt selv svaret.
Nogen prøver at lave om på deres partner og i de fleste tilfælde er det faktisk får at se hvor langt de kan gå og hvor meget magt de har og du har i det du gør, giver ham alt magten, du er blevet til hundehvalpen der venter på ordre på din ejer.
Hvis du elskede dig selv som du giver udtryk for, ville du aldrig sælge dig selv så billigt og ville aldrig accepterer sådan nogen ting, men oprejst vælge at gå med din egen respekt i behold..
tilføjet af

Tidligere var BMI<20 undervægtig

"sjovt" som grænsen flytter sig nedad hele tiden.....hmmm 😖
Jeg ville sgutte have en kæreste med en BMI på 18! Der skal være noget at holde i [l]
tilføjet af

DU er en nar!!

Nu skal jeg sige dig en lille ting...
Man kan elske sig selv nok så højt, men andres ord er RIGTIG stærke
når det spiller psykisk ind!
Så dit lort med om jeg virkelig elskede mig selv, ville jeg ik sælge mig selv så billigt....
Prøv DU at være sammen med ham, og hør på ham i tre år sige du var tyk tyk tyk tyk tyk...
man BLIVER skør til sidst, og man kan ikke gøre for det længere....
underlig måde at hakke ned på mig, når jeg står i denne situation. IDIOT
tilføjet af

DU er en nar!!

Lige nu viser du jo at jeg har ramt et meget ømt punkt og nej jeg ville aldrig være i sådan et forhold eller sammen med sådan en mand, det har jeg alt for meget selvrespekt til. Men sikke flot en måde at takle råd fra andre folk. Hvis du kun ønsker at folk skal holde med dig, så tag en snak med en hund eller andet, som ikke kan svare dig imod.
Du er kun 24 år og med de problemer du har i dit forhold, har du meget at lære endnu og ja mener stadig kærlighed til dig selv.
Du viser tydelig tegn på at du brokker dig over ham, men også sviner folk til som går dig og din kæreste imod.. Men stil dig selv spørgsmålet.. Hvorfor er du blevet i 3 år, hvis han kører dig så meget ned psykisk og fysisk??
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Skynd dig at komme af med ham og hans skæve fordrejede verden. Og fejre at du kom ud af det med en ordentlig flødeskumskage [l]
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

se at komme væk fra ham i en fart inden du blier syg af anoreksi...
du er på ingen måder tyk..din ideal vægt burde være 55 kg når du er 160 hvis ikke jeg husker meget galt, altså er du FOR TYND 😃
ud til højre med den idiot..han elsker dig ikke som du er og du fortjener langt bedre end det..og så se at få nået mad i hovedet søde og de afføringspiller i skraldespanden inden du ender på sygehuset....
PAS PÅ DIG
KNUZ
tilføjet af

DU er en nar!!

Du har ikke ramt et ømt punkt.
Jeg er ikke usikker inden i mig selv som du hentydede til i første svar!
DET pissede mig af, at du ligesom skal give mig skylden for det han gør, og sige at JEG havde et problem med mig selv til at starte med.
som sagt så elskede jeg, og gør stadig, min krop utrolig meget!!!!
vi har utrolig meget sammen og skønne minder gennem 3 år!! noget jeg aldrig ville smide væk.
men han er ved at ødelægge en stor del af vores forhold ved hans opførsel, som jeg ville ønske han ikke gjorde..

ud over det, er han den dejligste i verden!

synes ikke du behøver svare mere, gider virkelig ik sidde her og diskutere med en hjernedød idiot som dig der kan skrive: nååh, der ramte jeg dig, hva!"
skide nar!! sikke en måde at snakke til folk som mig med sådan et problem.
hej!!
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

jeg spiser utrolig meget.. virkelig meget..
efter aftensmad går jeg ud og laver mere mad fordi jeg stadig har lyst til at spise!
men igår besluttede jeg mig for at sulte, og tage de piller og løbe..
den bule på maven skal væk, og jeg skal have en hel flad mave når næsten går ud gennem ryggen...
fuck noget lort! :-(
tilføjet af

Come on

Der er altid 2 til tango og hvis du accepeterer hans krav, så er du også selv en del af problemet istedet for at rejse dig op og gå.. Men gode råd er dyre og i dette tilfælde igen tydligt at se du ikke kan takle det du er i, for ellers broadcastede du det jo ikke og måske valgte du at tage imod med åbne arme istedet for dig som nu har kaldt mig et par eller 3 beskidte ord.. Men held og lykke med dit vægttab og dit valg af partner..
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Hvis idioten ikke kan værdsætte dig som du er, burde du måske overveje at skifte "ham" ud. Det kan godt være det er hårdt, hvis du virkelig elsker ham, men det ender sgu' skidt hvis du taber dig ret meget mere...
Håber du er stærk nok til sige fra!
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

host kan du så se og fået tager 5 til 7 kg på om du tro .hvad er du tenker på når du selv ved du er tynd så tag dig sammen .og en ting mere se for ind i helvet og få ham smidt ud at dit liv . du siger du er 24 år gammel men du ved ikke noget om livet det er flot unge dig.nu kan du lære en ting og det er når man er i forhold .så visser man at man elsker den peson om hun er tynd eller tyk betyder ikke noget men om hvordan en peson er inde i .så tag dig sammen pige
tilføjet af

DU er en nar!!

du har bet flok om at svare dig her inde og det er hvad de gør men du sviner dem til .det er flot af dig .men som sagt kærlighed gør blind og det er vist hvad du er tøs.så det beste du kan lige nu er at holde dig langt væk fra sol for du kan ikke bruge sol til noget
så gør du bare hvad din fyr siger .og tab dig ned til ca 20 kg så vil du nok tenke tilbage på den dag du ikke lyttet til mensker på sol så held og lykke
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Søde ven
jeg er 152 cm høj og vejer 53 kg for tiden og det er endda for lidt synes jeg og mine venner.. jeg kan se mine kraveben..
og du er 160 cm høj og vejer 47 nogle gange 45.. du er meeeget tynd.. hvad siger din læge?
Jeg synes din kæreste er sygelig, ja undskyld, men det er han, når han siger du er for tyk.. hvis du bliver tyndere er du jo anorektisk søde..
hvad bygger han det på.. Paris Hilton, Hollywood stjerner? tænk dig om før du får en spiseforstyrrelse med hans fortjeneste.. og er han det værd når han har så forskruet et syn på dig.. begynd at spis igen pleease inden du forsvinder eller får dårligt hjerte og nyreproblemer, knogleskørhed og andre gode sager, for det er hvad spiseforstyrrelser kan risikere at føre med sig samt at man kan risikere ikke at kunne få børn..
overvej om du vil lave om på din krop for hans skyld, når hans billede oveni købet er helt ude i hampen.. og hvad vejer han selv?
Jeg vil ikke sige at du skal droppe ham, for det må du selv afgøre, men jeg håber du gør for du vil aldrig kunne gøre sådan en mand tilfreds.. der findes andre dejlig, lækre, søde fyre som synes at du ser dejlig og smækker ud og den lille bule du har... skal være der.. bare spørg din læge :)
Bare rolig du er IKKE overvægtig..
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

for tyk..nej min pige du burde ta nogle kilo på..og ikke være skind og ben..vil han ha en tynd kan han købe en babie dukke... [(:]
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Med mindre du har en personlig træner og ikke laver andet end at træne 8 timer om dagen så forsvinder den bule ikke, for det er sådan kvinder er lavet...
Man kan godt overveje om din kæreste er til kvinder..
Jeg vil love dig for at det kun er hollywood stjerner, der træner som gale, der kan få bulen næsten væk, men de gør så også vold på sig selv..
Og hvorfor kører han også psykisk på dig hele tiden i 3 år, hvis han elsker dig???
Er du ikke bedre værd end at høre på hans psykiske terror dag ud og dag ind?
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Hej
Kan ikke helt forstå dig, tvivler ikke på du er en pæn pige og kan høre du selv er glad for dit udsende.
Hvorfor æder du piller og nul mad for at glæde ham??
Be ham æde de piller for du synes han er for tyk, for fed ben og ingen muskler.
Giv igen, find dig ikke i noget.
Men bedste råd jeg kan give dig hvis du var min datter var, find en anden mand der elsker dig som du er..
Ville blive totalt tosset hvis min datter, begyndt at æde den slags møj for at glæde sin kæreste.
UD med ham, du fortjener at være lykkelige
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Du skal ikke tabe dig - en normal vægtig med din højde, ville veje: din højde - en meter lige med omkring 60 kg. Så ud fra den beregning vejer du alt for lidt. Men jeg er sikker på, du er en flot pige som du ser ud, og derfor fortjener han dig ikke. Hvis han elsker dig - elsker han dig sopm du er.
Jeg har regnet dit BMI ud og det er 18,36 - det vil sige undervægtig. Så lad værer med at hører på ham 🙂
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Selvfølgelig skal du tabe dig, se at få skaffet
dig af med det tunge læs. Ham din dumme kæreste, for
han elsker dig ikke!
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Det eneste du har brug for at skille dig af med er ham. UD til højre med ham. Han er da ikke værd at samle på. Hvis du kaster dig ud i at spise afføringgspiller og ikke spise ordentligt risikerer du at gøre varig skade på din krop. Det er han da overhovedet ikke værd. Efter min mening er han en klaphat. Hvis han ikke kan elske dig som du er, kan du godt undvære ham. Mænd (hvis man ellers kan kalde ham for en mand)som ham gør mig rasende. Gør dig selv en tjeneste og skift ham ud med en sødere model.
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Jamen, hvorfor dælen bliver du så hos ham?? Han er jo syg i hovedet... FLYT!! Det kan kun gå for langsomt! Du tror, at du elsker ham, men han har kun plads til sine egne syge idéer i sit lille hovede, så han vil garanteret heller ikke "spilde" nogle tusinde kroner på en god psykolog, selvom det MÅSKE kunne hjælpe.... Kridt skoene OG STÅ FAST! KNUS til dig....
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

skift den idiot ud han er ikke hver at samle på. [???]
hvad vejer han selv det fjols, sig at han selv skal tape sig.
det er dumt af dig hvis du gør som han siger for han elsker ikke dig men din krop
han bruger dig kun for at udstille dig,lyt til dit hjerte det er det rigtige
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Hej
Tak for din indlæg.
Du skal passe på din vægt og på dig selv.
Det kan være livsfarlig at have for lavt vægt. Dit hjerte har det ikke godt af.
Ang jeres parforhold:
Din kæreste må have et eller anden problem mig selv selv, når han mener ikke at du er godt nok som du er.
Han har det svært at acceptere at du få en "bule " på maven.Han skal acceptere dig som du er.
Hvordan er manden selv er han meget fin eller er han sådan lidt robust i det?Mandens selvværd kan hænge sammen med hans kærestes udseende, derfor er det for mig vigtigt at vide hvordan han er.
k.h parterapeuten
tilføjet af

DU er en nar!!


jeg har kun et råd! forlad ham.
du er undervægtig i forvejen. han har problemerne! du kan sagtens finde dig en ny.
sådan et dumt svin"
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

kan vi få at vide hvor meget han vejer og hvor høj han er,fordi jeg tror han har et mindre værks komple, jeg tror i bør begge gå i behandling og hvis ikke han vil det er der kun en vej da du er for tynd iforvejen forlad idioten og det mener jeg virkelig
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

😃 Må siges at din kærste er galt på den, for Du ligger vægtmæssigt i underkanten.
Lydt til dit indre, hold fast i du kan lide din krop, og kan kærsten ikke det, så har han et problem, nærmere to, for ved yderlig vægtreducering sker der forandringer flere steder på kroppen 😉 , - mon han syntes om det??
Hvordan med hans egen krop??
Til tider afhjælper det at kaste "bolden" retur til afsenderen :)
Hvis han ikke kan acceptere dig uden de store "ændringer", hvorfor så være sammen, er det "livet" værd??
Tanker herfra :)
tilføjet af

DU er da vist selv en nar, Tynd Pige

Nu skal jeg sige dig en lille ting...
Man kan elske sig selv nok så højt, men andres ord er RIGTIG stærke
når det spiller psykisk ind!
Så dit lort med om jeg virkelig elskede mig selv, ville jeg ik sælge mig selv så billigt....
Prøv DU at være sammen med ham, og hør på ham i tre år sige du var tyk tyk tyk tyk tyk...
man BLIVER skør til sidst, og man kan ikke gøre for det længere....
underlig måde at hakke ned på mig, når jeg står i denne situation. IDIOT

Hvad skal der til, før du slipper din indre nar og gør dig fri?
Hvis du frygter, at han vil true dig, hvis du nævner overfor ham, at du vil slå op, ja så bare ring 114.
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Smid idioten af helvede til. Han har da vist et problem.
tilføjet af

Han gør dig syg

Drop ham - og tag ham ikke tilbage, før (hvis) han alvorligt har taget sine værdier til revision. Jeg har lidt af anoreksi, det er en forfærdelig sygdom. Den mand er virkelig skidt for dig.
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Har han ikke et og landet du syntes han skal ha lavet om [:X] .
Prøv at hør: hans problem er din lille mave 😖.
Vi er masser af mænd er godt kan lide en lille mave 😉.
Lad ham tænke 1 eller 2 uge over om han stadig kan lide dig.
Hvis ikke så find en som kan lide dig som du er ! 😃.
ps. Held og lykke 🙂.
tilføjet af

Respekter dig selv...

HAN TAGER FEJL!
lad ham ikke kvæle dig, og få den styring over dig(det er styring)
forlad ham
hvor brutalt det end lyder..
jeg burde kunne sige det jeg tog den lange vej for sån en, men så mødte jeg den ægte,universelle kærlighed den man ikke søger, men som indhenter en før eller siden
han er umoden,kropsfikseret,sexbegærlig, men han mangler forståelse for dig
han skal respektere dig
find dig ikke i mindre(det går snapt, og du fatter ikke hvor meget du har mistet i det(hvis du underlægger dig ham-før det er for sent-han tager bare,og tager han æder dig, og går-elsk dig selv-kroppen er dit tempel(lav det ikke til et fængsel)
og fremmedgør dig selv fra den...
den har dine forældre givet dig, og desuden accepterer du, og elsker dig selv(universelt)
ikke give afkald!
gå!!!han skal lære det!!!vis dit værd kvinde!
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

det der ofte sker med folk der ikke kan lide det de ser hos sig selv, overfører de til andre, så de er frie for at forholde sig, til sit eget problem og det kunne meget tydeligt være, at din kæreste er sådan.
Jeg har en kæreste der er ligeså, men forskellen er, at jeg også godt kunne trænge til at tabe mig en hel del killo, men derfor kan man ikke tillade sig at sige hver dag at ens kæreste er tyk.
Jeg er normal ikke tilhænger af, at man skal yde ondt med ondt, men måske kunne det hjælpe dig, at hver gang han kommenterer din mave, så skynd dig at smide bemærkningen tilbage til ham, så det ikke sårer dig, sig til ham, om han kan se sin tissemand for maven, om du skal hente et måebånd, så i kan se hvem der har den største mave og trænger til at tabe sig osv....
som en skrev herinde, så skal du passe meget på med ikke at udvikle en spiseforstyrrelse, som jeg kan tyde du er undervejs til, ved ikke at spise så meget....jeg har arbejdet med spiseforstyrrelse i mange år og jeg kende så godt fra mit eget liv den der med at man da bare spiser noget mindre i håb om at kæresten så bliver tilfreds og man får fred, men nej, det gør du sikkert ikke.
Jeg sagde i et meget alvorlig udbrud til kæresten sidste dag, at nu måtte han enten holde sin fede kæft eller skride ud af mit liv, for nu gad jeg ikke mere høre på hvor utilfreds han var med min tykke mave.....han svarede at det ikke var så alvorligt ment som sagt, jeg prøvede at forklare at det sårer, men det forstod han ikke....nu er han holdt op med at kommentere min mave, men gu hjælpne om han så ik har fundet andre ting ved mig, som ikke er godt nok....
Dette var blot en historie som du måske kan gøre brug af....
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

drop ham
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Uanset om du er tynd eller ej, så skal en mand ikke ha ret til at fortælle dig at du er for tyk!!! Væk med ham.
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Jeg syntes altså der er okay hvis en mand siger til sin pige at han syntes hun er ved og blive for stor, dog skal vi også være fornuftige og det kan jo siges på en pæn måde.
Og inden folk går amok så har jeg en gravid kæreste med et barn som ikke engang er mit, hun har da fået nogle flere former pga det men jeg kan godt lide der er noget og tage fat i 😉
Men jeg ville da være træt af det hvis hun blev en rigtig stor pige hvor flæsket hænger ned til hendes knæ.
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Jeg syntes altså der er okay hvis en mand siger til sin pige at han syntes hun er ved og blive for stor, dog skal vi også være fornuftige og det kan jo siges på en pæn måde.
Og inden folk går amok så har jeg en gravid kæreste med et barn som ikke engang er mit, hun har da fået nogle flere former pga det men jeg kan godt lide der er noget og tage fat i 😉
Men jeg ville da være træt af det hvis hun blev en rigtig stor pige hvor flæsket hænger ned til hendes knæ.

det er ikke okay hvis hun vejer 47 kg..så kan hun umuligt veje for meget.
Jeg tillader ikke at min kæreste siger jeg vejer lidt for meget, medmindre jeg tager på mens vi er sammen...og stadig ville jeg blive ked af det hvis han gjorde... 😖
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

ØHHH... For mig lyder det som om at indlæget er fake....
Men i tilfælde af at det er rigtigt, er det på tide du dropper stodderen, for det kan man sgu ikke tillade sig. Dine mål/vægt giver en bmi på 18.3 på googles bmi calculator, der også fortæller at alt under 18.5 er undervægtig.
Måske har han selv nogle problemer med sit udseende, som han skal have gjort noget ved, men er for svag til at ændre sig selv og lader det gå ud over dig...
tilføjet af

Du skal skaffe dig af med nogle Kg, det er klart.

Nu ved jeg ikke hvor meget din fyr vejer [:X] , med alle de Kg skal du skaffe dig af med 😃 .
Find dig en fyr som elsker dig som du er.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Nej trådstarteren burde sku hellere få en god safig bøf så hun kan få noget flæsk på kroppen, jeg snakker generalt at jeg ikke syntes det er forkert at ens partner siger hvis han eller hun syntes den anden er ved og blive lidt for stor og så naturligvis hjælpe/motivere ens partner frem.
Naturligvis er det ikke fedt og høre, men det er jo heller ikke sjovt ikke og være eks tiltrukket af ens kæreste rent sexuelt hvis flæsket hænger ned til hendes/hans knæ.
tilføjet af

DU er en nar!!

Jeg ser det også som det er dig der er den "DUMME" her.
Hvis du har tilladt ham at behandle dig sådan i 3 år, hvad fortæller det så dig om dig selv?
Du giver jo ham lov til at behandle dig som han gør.
Hvorfor gir du ham lov til at opfører sig sådan over for dig?
Du kan kun ændre ham ved at ændre dig selv.
Når du siger stop og tager konsekvensen af dit valg vil det ændre sig.
I øjeblikket er konsekvensen jo at du tillader ham at opfører sig som han gør, Så tag ansvar for dit liv og handel på det.
Det nytter ikke at der er 100 herinde der syntes at han er en kvajpande, for du er jo kvajpanden det tillader at der en anden person der behandler dig sådan, og har gjort det i 3 år.
Bliv voksen og tag ejerskab af dit liv.
[l]
tilføjet af

Han vil have jeg taber mig! (24år,47kg,160cm)

Jeg synes at du skulle bede ham om at finde en anden optiker. Hvis det stod til mig måtte du godt tage 10 kg. på.
Det afgørende er, er det ham du skal tilfredsstille, eller vil du selv være lykkelig.
Håber at du kan bruge dette svar, inden du gør noget som du vil fortryde.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.