7tilføjet af

Han er en løgner og løgnens Fader. ( Joh. 8:44)

Djævelen anfægter Jehovas suverænitet ved at gøre brug af insinuationer, falske anklager og direkte løgne, og den samme taktik bruger han for at bringe ondt over Guds loyale tjenere. Ved at overøse disse Vidner med forsmædelser kan han gøre det endnu vanskeligere for dem at udholde alvorlige prøvelser. Tænk på hvad der ramte Job, hvis navn betyder „genstand for fjendskab“. Ikke nok med at Satan forårsagede at Job mistede sit levebrød, sine børn og sit helbred; han fik ham også til at fremstå som en synder der var blevet straffet af Gud. Skønt Job tidligere havde været højt respekteret, blev han nu foragtet og set ned på, selv af sine slægtninge og nære venner. (Job 19:13-19; 29:1, 2, 7-11) Satan søgte desuden at ’knuse Job med ord’ ved hjælp af falske trøstere der først antydede at han måtte have begået nogle alvorlige synder, og derefter direkte fordømte ham som en overtræder. (Job 4:6-9; 19:2; 22:5-10) Tænk hvor nedslående dette må have været for Job!
tilføjet af

ftg, len løgner og derfor en Satan.

Jeg anklager dig for at være en løgner.
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=6&conference=217&posting=607153
Men jeg er fair og giver dig lejlighed til at modbevise det.
Du flygter hele tiden og vil ikke svare mig.
Du er den du beskriver i dit indlæg. Løgnens far er din far.Satan og det er Jehovasv Vidner der smæder Jehovas navn.
Der er ingen kristen der smæder Jehova vi elsker Jehova.
Jehovas Vidner ftg. du er løgneren.
Jeg vil forfølge dig lige til du erkender eller svare mig.
Enoch
tilføjet af

Enoch Bin Laden

Få dig et liv i stedet for at svine alt og alle til !!
Gå dog til en psykolog eller endnu bedre; slå dig ned i skoven og lev som en eremit !!
tilføjet af

Man skal ikke ;)

være intolerant overfor andres race,religion,mening og moral.Det er min mening.
Blinker og smiler ;)🙂Godmorgen og ha det godt i dag.
mammi😉:)Frederiksberg.
tilføjet af

Tom hed

Desværre.
Følg selv dine råd og se hvad der sker.
Din tomhjerne.
Venlig hilsen
Enoch
PS.
Dersom du vil noget kan du nbare sige til. jeg er gerne til en debat, men ikke dit lort indtil nu.
tilføjet af

"Man skal ikke kaste med sten når......."

Du er gerne til debat men ikke mit lort indtil videre ???
Jeg svarede helt sagligt på et indlæg igår, hvorefter du smed flg i hovedet på mig: "Ja, og du er en lort der befinder sig i bukserne på bent betjent"
Så fej lige for egen dør !!
Bare fordi jeg er ateist, er der SGU ingen grund til at mudre mig til !!!!
tilføjet af

mammi Du har Ret Undtaget er......................

.......dog Sekter med så mange lig i lasten, som Jehovas Vidner m.fl. render rundt med eller for den sags skyld andre former for Klubber etc..
Der synes jeg ikke der er tale om intolerance, men derimód mere eller mindre saglige ADVARSLER mod de pågældende Sekter, sammenslutninger klubber etc..

Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

Hej Jalmar :)

Jeg har læst det,og har forstået det.
Venlig hilsen mammi på Frederiksberg,og tak:);)Smiler og blinker.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.