14tilføjet af

Godmorgen 2007.

Jeg håber du bliver et godt år. Et solsmilende og lykkeligt år, et år med glæde og tollerance, et år med sympati og erkendelse. Samt meget mere af det positive på alle fronter. Velkommen skal du være, året 2007 er det nye år, det første år i vores fremtid, jeg ønsker mig en god fremtid....
Hvad forventer du dig af det nye år? Hvordan gik året 2006 for dig, gik det skidt? Hvad vil du så ændre for at 2007 bliver bedre. Venter du på at andre ændrer det eller vil du selv gøre noget for at ændre DIN fremtid?
Kærlighed! Lønfest! Retfærdighed! Personlig fremgang osv... hvad er dine ønsker.....hvad er dine mål???
Mit ønske for 2007 er......... at jeg oplever nytåret 2008... uden dåseøl,,,,,og stadig "still going strong"
Velkommen til 2007
;-))
tilføjet af

Rart med få smilies

I lige måde
;-))
tilføjet af

MERE SEX!!!

med dig;o)
Forza FCK
tilføjet af

Hvad er der i vejen med dåseøl?

de er da ikke så tunge, at transportere.
tilføjet af

Store visioner

små krav ;-))
tilføjet af

Endnu mere?

Damm. Jeg havde ellers tænkt mig at holde sabbat år......Men fra 06 til 07... klart mere!
;-))
tilføjet af

Dåseøl....

Øllet er fint nok, det er dåsen det er galt med, den er umulig at tømme helt. I mine tidligere forsøg er jeg ofte kommet galt af sted,,,,, hold i nakken og svimmelhed.....Dåseøl er en af de ting der bør forbydes ved lov!
;-))
tilføjet af

har du aldrig hørt om glas

???????????
tilføjet af

Øhhhh???

Jo, netop!
tilføjet af

Goddag 2007 - og sjoveren

2007 er et år jeg glæder mig til og forventer mig meget af.

Mest af alt glæder jeg mig til at se mit lille barnebarn vokse op. - Se den lille prinsesse trives, vokse og blive et lykkeligt lille menneske. - Jeg vil gøre alt i verden for at være en god mormor for hende!
Arbejdsmæssigt giver 2007 også nye udfordringer. - En ny kollega starter på min arbejdsplads i morgen. Jeg vil byde hende hjertelig velkommen - og belave mig på, at være hende en god kollega.
Hvad helbredet angår - det er ok. Jeg vil i 2007 prøve at bevare det. - Leve lidt sundere, ryge lidt mindre og lade bilen stå engang imellem. - Jeg er glad og godt tilfreds med livet! - Derfor vil jeg i 2007 passe godt på det!

Jeg ønsker et godt nytår til jer alle!
tilføjet af

Glade børn

At alle mine dage i 2oo8 må blive lige så dejlige som dagen idag.
Derudover ønsker jeg at intet barn vil opleve mopningens rædsler, og jeg ønsker jeg mange mange andre ting, men det må i have tilgode.
tilføjet af

Hey Sjover

Goddag ind i dette nye år ;o)
Jeg håber på at komme nærmere mit mål. Målet i sig selv er et mål at sklene helt klart og formulere helt tydeligt...År for år bliver det gradvist mere tydeligt, men jeg tror egentlig først det står helt lysende klart, den dag jeg tager herfra...Indtil da kæmper jeg via diverse delmål for at nærme mig det endelige mål. De står til gengæld lysende klart for mig, og der dukker i sagens natur hele tiden nye op.
Et delmål er at færdiggøre dipsositionen for den bog, jeg har i mit ærme.
tilføjet af

Skide ubehageligt...

... at have en bog i ærmet, Jeg glæder mig til at du får den ud ;-))
Ups...undskyld bandeordet i overskriften !!
tilføjet af

Dejligt positivt.

Godt nytår herfra og fortsat held og lykke.
tilføjet af

Jeg vil også være glad....

Da ikke kun børn der skal være glade?
;-))
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.