19tilføjet af

Hej!
Jeg skal afsted på ferie, og har fundet en fly+hotel rejse ret så billigt inde på Skanrejser.dk.
Problemet er at jeg absolut ingen erfaring har med dem, så vil lige høre om i ikke er søde at skrive tilbage hvis i har nogen som helst info om skanrejser!
Gode eller dårlige!

Det har jeg

Hej Helle,
Jeg tog på ski med Skanrejser til Spindleruv Mlyn i Tjekkiet for godt 3 eller 4 år siden.
Vi fløj til Prag og blev hentet af bus i lufthavnen.
Turen gik uden problemer, guiderne var synlige i byen og meget flinke. Så jeg vil da roligt anbefale dem.
Det plejer dog mest at være når noget går galt, man finder ud af hvor godt et selskab er.
Men vi havde altså en positiv oplevelse med Skanrejser.. Og så var de billigst 😉
-John

Jeg tror

at man får hvad man betaler for...det vælger jeg at tro på

Dem kan jeg ikke anbefale

Pas på deres afbestillings forsikring. De siger at kroniske sygdomme eks. kræft, autisme, der forværres ikke føre til tilbageførelse af pengene, jeg havde et hyr med dem, trods jeg havde informeret om at vi havde et handicap i familien, og troede på dem da jeg tegnede forsikringen!!
Men det kan da godt være rejsen kunne havde været god med dem

tak for svar!

Tusind tak for svarene! håber der kommer flere!
lyder til at der er lidt blandede oplevelser med dem.. men rejseforsikringer er jo altid et helvede at snakke med sit rejseselskab om.
tilføjet af

har været på flere busrejser med Skan

og er helt tilfreds. Har været i Prag og Teplice bl. andet.
Tre nætter på hotel plus bus frem og tilbage for 400 kr, - til den pris forventede jeg intet og kunne derfor kun blive positivt overrasket.
Selvfølgelig smagte kaffen af opvaskevand og brødet var uspiseligt, - men hvad så, jeg købte lidt nescafe, fandt en bager og havde mine egne ting med ned til morgenbordet.
Nogle klagede over deres værelse ikke blev gjort rent.
Jeg havde givet stuepigen 10 kr. i drikkepenge første dag.(stuepigen skal altid have drikkepenge første dag) så mit var pinligt rent, rent sengetøj, rene håndklæder, - ingen problemer, - fed tur, - tak til Skan rejser.

Varmt anbefales ...

En ting er rejseforsiring, som de også nævnte for mig, så er de ikke forsikringseksperter, men rejsekonsulenter - når du bestiller forsikring hos Skan Rejser, får du også en bruchure på denne forsikring som du har pligt til selv at nærlæse. Har været i Berlin, Barcelona, Madeira, badeferie i Spanien og Spindleruv Mlyn (Skiferie) - rejser med dem hvert år. Kan kun rose deres søde og dygtige rejsekonsulenter, billige priser og supergode rejser - ikke en enste klage herfra. Du kan roligt rejse med Skan Rejser

Forstår dig ikke

De (Skan Rejser) er ikke forsikringseksperter, men dygtige rejsekonsulenter - når du bestiller forsikring hos Skan Rejser, får du også en forsikringsbruchure på denne forsikring, som du har pligt til selv at nærlæse. Det du skriver er jo det rene vulapyk og hænger slet ikke sammen, som jeg læser dit indlæg, er du jo blevet korrekt informeret, det er jo korrekt at forsikringen ikke dækker kroniske sygdomme, som de jo også har meddelt dig. Er man bekendt med en lidelse man fejler eller ved at der er risiko for at man bliver syg inden afrejsen, dækker forsikringen ikke (Europæiske Rejseforsikring)det er da oplagt for endhver normal-tænkende. Det er altid nemt atylde skylden på andre, når man selv har dummet sig.

Nyd ferien.

Jeg vil ønske dig en god ferie med Skan rejser, jeg har rejst til Prag med fly, blev hentet i lufthavnen af en rejsekunsulent og kørt i bus til vores hotel,blev hentet igen efter 5 dejlige dage og kørt til lufthavnen,havde en dejlig ferie. Vi har også rejst med bus til Stettin,det var også en dejlig ferie,så glæd dig ,ha en rigtig god ferie,bare det var mig.

Venligst Annelise
tilføjet af

Kan fint anbefale Skan Rejser.

Min datter og jeg har her sidst i april måned 2009 været på busrejse til Stettin med Skanrejser.
Vi havde en fantastisk god tur - og det var et skønt hotel
tilføjet af

Skan Rejser gav os en super oplevelse

Jeg og min familie på 2 voksne + 2 børn var med Skan rejser til Mallorca på lækkert 4**** Hotel med ALL inclusive i sommerferie 2009. Vi sparede over 10.000,- i forhold til MyTravel og Startours på præcist det samme hotel.
Skan Rejser gav en fantastisk service
Top karakter herfra
Anbefaler dem helt klart
Hilsen
Heidi 😉

Busrejser til Berlin

Jeg har rejst til Berlin med SKAN REJSER 3 gange.Transporten foregik med bus hver gang Det har været godt. Både busrejsen og dagene i Berlin havde jeg på egen hånd, hvilket jeg var meget glad for. Det eneste, som jeg ville ønske er, at man selv må bestemme, hvilket hotel man vil bo på i Berlin og også selv vælge sin plads i bussen. For jeg har engang siddet på det allerforeste sæde i bussen, hvilket jeg ikke kunne fordrage. Og jeg troede ikke, at jeg måtte bytte plads med nogen.

Skan Rejser.

Har rejst flere gange med Skan Rejser, og har absout kun godt at sige om dem. Flere gange været i Prag og boet på gode hoteller i centrum til en absolut rimelig penge. Har også været i Krakow og boet på godt hotel. Har også altid fået fin behandling ved bestilling af rejsen. Meget kompetente og rare medarbejdere.
tilføjet af

skirejse til spindleruv mlyn med bus

turen ned til tejekkiet gik fint med en jævn fart på ikke over 80km i timen. hotelet var ikke i topklasse, men rimeligt pænt og alt var ok til prisen, venligt personale. selve skicenteret var rigtig godt.
hvis det er langrand man vil løbe, skal man være rigtig god til de løjper på toppen af bjerget. alt i alt en rigtig god tur med skan rejser, kan varmt anbefales.

De er helt ok

Jeg har rejst med Skanrejser flere gange - alt har fungeret perfekt. Du skal blot vide på forhånd, at man er på egen hånd, dvs. normalt ingen guider osv., men tingene har fungeret perfekt for mig.🙂

skan rejser

i kan roligt stole på skan rejser,har lige været af sted med dem,de yder en god service,er søde og rare.
mvh gunve🙂

Ja sjovt nok

Så ligger de jo også i toppen af klagelisten... Puha da da. Det hammer hammer billigt. Er deres nye reklame. De skulle hente os på en bustur til Berlin i Skovlunde. Men ak nejk vi fik lov at tage flere taxaer på egen regning til høje taastrup. Så service og service. Det kan vist diskuteres... Aldrig aldrig mere...!!!!!

Gode/dårlige erfaringer: Skan rejser!

Har rejst med Skanrejser adskillige gange - og skal af sted igen i overmorgen. Hvis Skanrejser har rejse til det sted, som vi ønsker at besøge - så tager vi med dem. Og selvfølgelig sørger vi selv for at vores forsikringsforhold er ok i forhold til hvad vi har brug for - det er sådan set ikke rejsebureauets opgave.
tilføjet af

Selskabet kan absolut anbefales indtil videre.
"Vi"; min nu ex-kone og jeg, har benyttet dette bus-selskab flere år i træk, for at komme til Lübeck for julemarked dér.
Chaufførerne er ret behagelige, og ikke uden humor, og bussen afgår til tiden fra Lübeck igen, stort set ude skelen til, at nogle "tumper", ikke kan overholde de annoncerede tider.
For nogle år siden, kørte vi til tiden, selv om 2 manglede.
DERES problem. De dukkede op i Puttgarden, noget flove.
Hvorom alting er: .....
Indtil videre, kan I stole på dette selskab...

Gode/dårlige erfaringer: Skan rejser!

Har været i Berlin med dem for lidt over 1 år siden - kanon tur! Eneste anke var busselskabet Københavns Turistbusser - bussen punkterede i Tyskland og chaufføren måtte ikke i første omgang ringe efter hjælp, han skulle selv prøve udskiftning!! Lidt håbløs opgave, men med hjælp fra en passager og forbipasserende lykkedes det - 3 timer forsinket - det var irriterende!! Men alt andet var bare perfekt!!!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.