52tilføjet af

Glæder mig til 15/8...!

Så kan vi blive fri for at gå de steder, med de hellige sure miner..
Så vil der endelig være en klar grænse, og overbevisning om nye valg..
så vil de vægelsindede, blive skilt fra.. og de rene i troen, gå videre..
så vil der være Samling om Anakiet.. om skabelsen af Ryger-Oaserne..
Jeg glæder mig til at vandene skilles.. og parallel-samfundet kan opstå...
Er i Med.. ?
Venligst Klaus
tilføjet af

helt sikkert ;0)

jeg er med, Smukke Sjæl...
Knus og smil
tilføjet af

Nope... sorry

Forstår ikke helt hvad du mener, og tror du bliver skuffet hvis du glæder dig til et parallel samfund. Virkeligheden forholder sig heldigvis lidt anderledes en det lille snævresynet ryger/ikke ryger samfund som skabes på Eniro Debat.
Er DU med.. ?
Venligst
Den lille storryger
tilføjet af

Lad os glæde os sammen

For det bliver simpelthen skønt at kunne gå i byen, uden at få forpestet luftvejene, og uden at stinke af gammelt askebæger når man kommer hjem.
Parallel-samfundet... det er din opfindelse, og dig der vælger at leve ved siden af alle os andre. Pøj med det. Jeg håber den tilværelse gør dig lykkelig.
tilføjet af

Ikke vægelsindet

- men jeg ryger jo ikke så ofte. Jeg glæder mig til at gøre det nogle steder, hvor det er velkomment at nyde cigaren.
tilføjet af

Fredelig sameksistens...

er jo også totalt outdated! (ironi). Jeg er selv ikke-ryger, men havner (til fester) gang på gang ude ved rygerne, da der som regel er mere gang i den...
Så desværre, jeg mænger mig altså alligevel, både før og efter 15.8. :o)
(Nice billede på din profil, Klarsynsklump - og te'løkk' med titlen!)
tilføjet af

Desværre for klarsyns-klumpen

går det nok ikke sådan.
Vær vis på, at de kære ikkerygere stadig vil belemre os normalttænkende med deres tilstedeværelse, om ikke andet, så for at de stadig kan få deres daglige behov for forfølgelsesvanvid stillet.
Prøv at lægge mærke til, at der i den sidste måneds debatter har optrådt adskillige hr/fru/frk anonym, et bevis på, at folk ikke tør stå ved deres meninger og holdninger.
En anden ting er, at der vil komme uhyggeligt mange nye fanatikere til, ex-rygere som fortvivlet prøver at efterleve de "troendes" religion.
En ikkeryger som blot konstaterer at nogle mennesker har valgt at ryge og så ellers ikke prædiker moral er i min verden et tolerent menneske som ikke anser sig selv som en Vor Herre, men her på solen ser vi kun det lille udsnit af ikkerygerne som kæfter op om sygdom og død, man skulle tro de var Jehovas Vidner alle til hobe, jeg troede faktisk at den sekt havde eneret på dommedagsprofetier.
Hvorom alt er, så glæder jeg mig også til den 15-08 for så vil der gå et lys op for fanatikerne, ikke alt er som de tror, de har læst rygeloven som fanden læser bibelen, det er stadig tilladt at ryge på værtshuse, blot enkle regler overholdes, det er stadig tilladt at ryge på spisesteder, blot det foregår i rygerum eller i fri luft, men men, lugten af røg sidder stadig i tøjet hos en ryger, så det slipper de skingrende skøre fanatikere ikke for, og Jubii for det, sa kan de fanme lære det kan de.
Her på falderebet til rygelovens ikrafttræden vil jeg blot sige, at det har været et studie i selvmodsigelser og præsentation af dumhed at følge med her, de fanatiske ikkerygere er så stupide at det tangerer det infantile.
Tak for debatten, omend den har været højest useriøs og til tider direkte fordummende, det næste jeg vil foreslå, er at sol-debat laver lidt om på konceptet, således at det kun bliver registrerede debattører der kan skrive her, så kan man da forhåbentlig slippe for nogle af de useriøse og direkte modbydelige indlæg, som ødelægger en god debat.
Med venlig hilsen og et hæsligt røgstinkende smil
Ham med dukkerne
http://www.dukkehuset.eu
tilføjet af

Ser ikke ud til det ville ændre meget...

"... det næste jeg vil foreslå, er at sol-debat laver lidt om på konceptet, således at det kun bliver registrerede debattører der kan skrive her, så kan man da forhåbentlig slippe for nogle af de useriøse og direkte modbydelige indlæg, som ødelægger en god debat."
på de useriøse og direkte modbydelige indlæg som ødelægger en god debat, selvom man lader sig registrere, tydet ud fra dit svar. Lev du bare videre i din sagelige uvidenhed!
tilføjet af

Hvad er det lige du ikke har forstået?

Hvad er det lige du ikke har forstået af den tidligere debat??
Der er INGEN der vil tvinge dig til at holde op med at ryge.
Det har hele tiden udelukkende kun været målet at få røgen ud af fælleslokalerne, enten udenfor eller i dertil indrettede rygerum.
Det er på ingen måde forbigået nogens opmærksomhed, at visse værtshuse stadig kan tillade rygning overalt. Super. Så er der steder til dig og steder til mig.
Det er da helt utroligt at du kan være så oppustet over det resultat.
OG uanset hvad du syntes om det, så er det fakta, at rygning medfører alvorlig sygdom for alvorligt mange mennesker, og en lidet underholdende død for 14.000 om året. Det har intet med dommedagsprofitier at gøre - det er den barske sandhed.
At jeg måske ind i mellem skal opholde mig ved siden af en stinkende ryger - der dog ikke længere må ryge mig direkte op i hovedet - det kan jeg leve med. For det bliver heldigvis sjældnere og sjældnere. Ufatteligt mange rygere vil stoppe med rygningen nu, det er simpelthen blevet for besværligt at være ryger.
Men hold du dig bare til dine dukker. De lider i det mindste ikke under din rygning.
tilføjet af

Og du?

- med i uforløste skadefryd?
- Det er stadig tilladt at sige sin mening, men nogle egenskaber lyser så tydeligt igennem, at antipati opstår.
tilføjet af

Der er ingen som

har lidt under min rygning, jeg ryger stadig ikke i et ikkerygerhjem, hvad jeg aldrig har gjort, jeg puster heller ikke røg i ansigtet på andre, som jeg ikke gnasker frugt i øret på andre, ville folk dog blot lære det, også at undlade at smaske tyggegummi lige op i ansigtet på os almindelige mennesker, det er bunduopdragent.
Dine fakta om dødsårsagen for de 14000 som ifølge Danmarks Statestik er 12000 har du jo fra dem som står for antirygekampagnen, det er aldrig blevet videnskabeligt bevist at man dør af at ryge, men jeg er da helt enig at det er usundt, og at det ikke er særligt smart at være ryger hvis man lider af hjertekarsygdomme, men at 14000 danskere skulle dø af rygning er vildt overdrevet, der dør sikkert 14000 danskere om året mange af dem er rygere, men det indikerer ikke at de er døde af rygning, det er og bliver statestik når statestik er værst, det er skræmmekampagne, vanviddets yderste rand for at de såkaldt "kloge" kan tilrane sig en magt de ikke har krav på, men som altid, salige ere de enfoldige, thi de vide ikke hvad de gøre.
Og hvad min dukkesamling angår, så er jeg rimelig stolt af den, da disse smukke gamle dukker ikke kan købes mere, de er dansk legetøjskultur, alle mine dukker, på nær de to porcelænsdukker, har været legetøj for børn, børn som nu er voksne mennesker, da langt de fleste af mine dukker er over 40 år gamle.
Ved godt det er lidt anderledes at en mand på 61 samler på dukker, men jeg er heller ikke helt almindelig :-)
Med venlig hilsen
Dukkedrengen
tilføjet af

Nu er jeg slet ikke så

uviden som du måske tolker ud fra mit indlæg, men jeg har en vis portion skepsis overfor alt der ligner skræmmekampagner, det rykker ikke en millimeter, folk gider ikke mere høre på de vås, hvis i såkaldt "klogere" vil opnå noget, så kom dog for pokker med saglige begrundelser for jeres påstande, ikke noget der er grebet ud af en helhed, bevis jeres påstande, men på en måde så det bliver interessant og uden det kommer til at minde om moralprædiken.
Synd for dig og dine ligesindede at i er underlagt de samme fortvivlede forhold som politikerne, det er ikke helt så let at kyse livet af folk som man først har uddannet til at være selvstændigt tænkende og vidende mennesker, og så bagefter prøve at binde de folk synlig løgne på, det kan kun ende med at I der tror på skræmmekampagner må konsultere psykologer en dag, nemlig når i opdager at den almindelige befolkning ikke tro på jeres evindelige bedrevidende ævl.
Held og lykke med skræmmekampagnen.
PS: Husk lige på skræmmekampagnen mod AIDS, det gider folk ikke høre på mere, så de dyrker sex som de altid har gjort.
Det er en følge af fanatikernes vanvittige forsøg på at undertvinge danskere.
Med venlig hilsen
Dukkedrengen
tilføjet af

Med mod og ærlighed...

I stedet for denne "skjulden-sig-bag-annonymitet-og-lukke-lort-ud" ville især klæde Maibritt Drud.. nu hun kæfter sådan op i sit hellige vandvid...
Ellers tror jeg sgu på at jeg har en lysende sti indenfor oprettelsen, organiseringen og driften.. af de uungåelige ryger-klubber, Loger.. eller hvad det nu bliver..
Venligst Klaus
tilføjet af

ja ja..

Kærlighed til dig... !!!
Jeg tror mærker og føler... En Stoooor utilfredshed med dette "hellige" tiltag..
Og jeg har fuldt politiken i andre lande, og bemærket hvad, de "uhellige" gør af
tiltag, for at ikke blive kvalt... !!!
Og jeg tror på det Danske Frisind.. Det eneste antirygerne opnår, er at gå glip af rygernes livglæde, især hvis vi kan holde skansen... der er ingen frihed i restriktioner.. Så fat det dog...
... Klaus
tilføjet af

Skræmmekampagne?

www.liv.dk
www.cancer.dk
Læs selv. Det du kalder skræmmekampagner er gennemdokumenteret fakta, indsamlet gennem årtier.
tilføjet af

Glæder mig til at give dig og dine...

Alle de steder der fortsat vælger at støtte din sag.. !!!
Dem kan jeg jo blot undgå.. Parellelsamfundet er en reel realitet, når du prøver at skubbe 25% af samfundet udenfor.. Det er alt for store kræfter at marginalicere.. Og tænk på at vi har de fleste Kunstnere og musikkere i vores lejer.. Du får det rigtigt kedeligt rent.. og det du kan købe af musik til at underholde dig, bliver uden sjæl...
he-he.. lad sekteringen og slaget begynde..
... Klaus
tilføjet af

Jeg kan kun

tilslutte mig det du siger. Godt skrevet,jeg tvivler bare på at de indoktrinerede fatter det *gg*
tilføjet af

14000 dør om året pga. rygning.

Det er overhovedet ikke overdrevet. Alt i alt dør der i Danmark omtrent lige så mange som der bliver født, dvs. et eller andet sted omkring 57.000.
http://www.liv.dk/facts/index.asp?upID=23
Til sammenligning, dør der mindre end 300 pga. usikker sex. Du skal lige være opmærksom på, at man dør ikke længere af AIDS på samme måde som tidligere. Behandlingen nu er faktisk i stand til at holde folk både i live og raske i indtil videre mere end 12 år. Og de hidtidige resultater er positive, for hvad angår muligheden for et langt liv, omend det er et liv med medicin. Men sådan er der jo så mange der lever.
Alkohol koster ca. 3000 livet, trafik ca 500, og passiv rygning næsten 2000 liv. Og det er så tal fra 1997 til 2001. Jeg ved at trafikken er nede på lige omkring 300 nu. Det tal stiger nok her i 2007, der har været usædvanligt mange motorcyklister der er omkommet i år, hvilket nok er et udtryk for, at der også er usædvanligt mange motorcykler på gaden i år, i forhold til tidligere år, og ikke et udtryk for at motorcyklisterne er blevet dårligere til at køre.
Hvor ville det være rart, om I rygere ville tage forskningen og statistikkerne for gode varer, istedet for at omtale det som skræmmekampagner. Det er simpel fakta.
Og sidst men ikke mindst: Hvis du alligevel ikke kunne drømme om at ryge hvor det kan genere andre, så kan du vel heller ikke være særligt generet af den nye lov?
tilføjet af

Indoktrinering

Det er fakta at det ligger i gen'et om du er modtagelig overfor cancer!
tilføjet af

Det er muligt

der står at 14000 rygere dør hvert år!
HVOR MANGE IKKE RYGERE DØR HVERT ÅR ???
tilføjet af

Du skal være velkommen Angel..

Sålænge du er så tolerant, som du udstråler her.. Er der ingen grænser.. Det er kun de skide "hellige" jeg vil nyde at undvære i min virkelighed.. hvad bidrager de egentlig med af kærlighed og livsglæde.. ??
Venligst Klaus
tilføjet af

Muligt jeg er speciel...

Men mener du rygere har mere livsglæde end ikke-rygere? For den påstand kan jeg seriøst ikke forstå!
Tror sådan set ikke-rygere har ligeså meget livsglæde, men den er måske i gennemsnit anerledes.
tilføjet af

Er vi tvunget til at være sammen med dig?

Du er en skændsel på rygernes vegne, at sige sådan en gang idioti. Hold dog op med at dyrke den krig der i virkeligheden slet ikke eksisterer i den virkelige verden.
Du er pinlig og decideret åndssvag og barnlig at høre på
tilføjet af

LIGE NETOP

Ja, han dyrker den krig der er opstået herinde på Eniro og evt også andre steder på nettet. Det er vildt pinligt og jeg håber ikke folk tror at alle rygere er sådan, for det er vi ikke. Det er ham der er en snævertsynet mand på ca.5 år, som ikke vil se hvordan virkeligheden rigtig er
tilføjet af

Du har lige bevist det,

at de indoktrinerede fatter det ikke. Du har jo bildt dig selv ind så mange gange at du ikke fatter hvor farligt passiv rygning er. Så du har ret, I indoktrinerede fatter det ikke.
tilføjet af

Gør det dog!

Ethvert lokale hvor selve serveringslokalet er under 40 kvm må der ryges i.
Lav dog en rygeklub. Kom dog igang. Du snakker og snakker, men intet sker.
Og så lige et spørgsmål: Hvor meget mindre anonym end Maibritt Drud er du? Det er jeres sædvanlige kommentar når I ikke har flere argumenter, så angriber I det faktum, at vi alle er anonyme, men fordi I har et selvstændigt nick, så mener I at I er mindre anonyme end os andre. Hvilket sludder at lukke ud. Du har givetvis 4-5 profiler her på solen, + et par nicks hvor du ikke har oprettet en profil. I det mindste er jeg ærlig nok til at skrive anonym hver gang!
tilføjet af

Og du har stadig ikke forstået loven

Det er ikke dig, men din røg vi vil have ud.
Det er jo skræmmende at du er så afhængig, at du ikke engang kan sidde et par timer uden at være omkranset af røgen. Hele din indentitet ligger åbenbart i din rygning. Jammerligt. Har du virkelig ikke andet at byde på?
Og for sidste gang: Jeg skubber ikke rygerne ud af døre. Jeg skubber røgen ud. At du så er barnlig og blive væk: Det er helt og addeles din egen beslutning, den skal du slet ikke forsøge at hælde over på andre.
tilføjet af

Min største glæde

ved den 15. 8. bliver at så kommer mange mennesker til at opdage at verden ikke går under fordi de ikke får trøst (sutklud/sut).
tilføjet af

helt fint

der skal ikke meget til at glæde dig, især når du ikke vil have besøg af rygere, og ikke besøge dem.
Så frelst som du lyder, tror jeg såmænd ikke at du vil bemærke nogen forskel, livet går videre som det altid har gjort.
tilføjet af

Hvor pinligt

Hvad er det du mangler frihed til? At tvinge samtlige ikkerygere til at være passivrygere? Er det muligheden for at ryge hvor som helst du mangler frihed til?
Hvad med alle andres frihed? Friheden til at blive fri for din gift?
Jeg skammer mig på mit køns vegne, at der findes SÅ dumme mænd som dig.
OG jeg kan slet ikke forestille mig, at du er særligt livsglad. Du minder mere om en sammenblanding af en gammel sur og fortørnet mand, og som en trodsig 3 årig. Hvor må du have et trist liv, med det reaktionsmønster du lægger for dagen.
tilføjet af

Jep.. Jeg er meget barnlig..

Og går ikke på kompromi.. tænk.. det er jeg faktisk stolt af..
Og så forstå dog.. du kan ikke skubbe røgen ud af døren, uden at også skubbe rygeren, ud af døren.. Det er lidt ligesom at have sex, uden at have orgasmer..
Sååå det..
Venligst (den barnligt stædige) Klaus
tilføjet af

Nej, jeg er ikke generet af rygeloven

det jeg harcelerer over er antirygerfanatikernes naive tro på statestikker og på de løgne som udsendes i sagens tjeneste.
Jeg har vist skrevet det før, men gentager gerne, statestikker kan bruges som man lyster:
15% af alle dødsulykker i trafikken skyldes spritbilister.
Altså, jeg vender statestikken om og når frem til, at 85% af alle dødsulykker i trafikken skyldes ædru bilister, fanme om jeg tør køre i ædru tilstand, det er jo livsfarligt.
Tallene stammer fra Danmarks Statestik, så de må jo passe :-)
tilføjet af

NEJ, DU

parallelsamfundet skabte politikerne da de vedtog at 25% af befolkningen ikke længere havde ejendomsret eller frihed til selv at vælge.
Når så mange - iflg. dig og dine meningsfæller - synes det er så vidunderligt at være fri for vores røg, hvorfor er der så ikke flere restauratører, der for længe siden har fået øje på den guldgrube, det ville være at lave røgfri restaurationer? Det har jo aldrig været forbudt!
tilføjet af

De går jo ikke i byen

- de løbetræner - i billos og derfor vil de også have Jer væk fra fortovene og cykelstierne, så de kan løbe der uden at være "blandingsmisbrugere". Passive. - Bilosen kan vi jo ikke undvære, vi skal jo være her allesammen - øhhh, eller hvordan det nu er.....
tilføjet af

barnligt? skræmmende?

-jeg er ganske sikker på at samtlige restauratører kunne dreje nøglen om, hvis ikke folk kunne få lov til at slubre årgangsvin i sig sammen med middagen! Tror du særligt mange ville synes det var en smal sag at undvære spiritus i de par timer det tager at indtage en tre-retters menu? Men det ville jo være skræmmende og barnligt hvis I ikke kunne se logikken i at spiritus er skadeligt og NEMT kan undværes imens man spiser!
tilføjet af

Ja, det er sjovt nok

I stedet for panik før lukketid, her på sidste dag for vores personlige frihed, føler jeg en eller anden form for tilfredshed. Tænk at blive fri for at høre på sure bemærkninger og se på dræbende blikke når vi skal hygge os med vennerne. Nu skilles vandene og rygere/tolerante ikkerygere og antirygere kan fremover undgå at mødes.
Parallelsamfundet er skabt og lad os nu se hvem der fremover figurerer mest på sundhedsvæsenets statistik over stressrelaterede sygdomme! Jeg er stadig sikker på at vi får skabt rammer hvor vi kan ryge, trives og hygge os sammen under meget bedre vilkår end nu. Tanken om at vore fristeder fremover vil bygge på foreningstanken, idealisme og sammenhold er meget mere tillokende end tanken om ren profit.
Jo, jeg tror lige jeg fyrer op i duftlampen, sætter noget Andreas Vollenweider på cd'en, smækker fødderne op og nyder d.14./8. i balance med universet og tænker positivt på fremtiden som en del af rygersamfundet i Danmark.
Yderst positiv hilsen - Måben
tilføjet af

jamen det tog dig jo også

kun 40 år at tage dig sammen til at opnå denne glæde. Måske skulle man følge dit eksempel. Om 40 år kan det være jeg stopper - men ikke før!
tilføjet af

For det første

tror jeg ikke der er nogen der har interesse i at informere dig om hvorvidt og hvor der tages initiativer til rygersamvær og klubber. Så din opfordring til at komme i gang bygger på aldeles uvidenhed mht. vore tiltag!
For det andet kan en profil med foto vist ikke ligefrem kaldes anonym på linie med dig! Hvad med at opdatere din viden inden du kaster dig ud i påstande om alt muligt.
Men det er vel problemet - du sidder uhjælpeligt fast i en rille og er ude af stand til at komme videre. Hvor er det dog i grunden synd for dig!
tilføjet af

Mange har nick Anonym el.anonym

så man aner ikke hvem man svarer vi andre har klare nick i det mindste - og du har netop om nogen skrevet dig under med mange nick -(tyv tror hvermand stjæler) du er netop overhovedet ikke ærlig ,din arme stakkel ( det kunne du bruge som nick.
tilføjet af

Hallooo... nogen hjemme?

Nå ikke!
Jamen så prøver vi lige en gang til, til ære for maaben.
Passiv årgangsvin under middagen.... hmmmmmm......nej vel, den har du vidst ikke hørt før?
Passiv tobaksrøg under middagen.... AHA!..... der var vidst noget der!!!
Fangede du den, maaben? Fes den ind denne gang, eller er den stadig for svær til dig?
tilføjet af

Hvorfor?

vente i 40 år? Efter 40 år fandt jeg ud af hvor let det var at holde. Min datter holdt efter 2 år, min søn holdt efter 8 år, de er klogere end mig.
Jeg er ikke stolt over at du vil være "lige så klog som mig". Jeg gider hellere ikke at hovere dersom jeg fik overtalt en til at holde op med at ryge.
tilføjet af

den er for svær

for hende. Du må huske på, det er hende der er skyld i sit barns sygdom, pga. sin evindelige rygning.......så hun er jo expert i fornægtelse.....
Var den under lavmålet....Hmmm tror jeg næppe.....nogen siger tingene som de er, andre fornægter dem........
tilføjet af

Dertil kan du lægge

Maaben, Terminator og div. andre
tilføjet af

Hvor du dog gentagne gange understreger din dumhed.

Spiritussen skader kun dig selv. Din rygning skader alle omkring dig. Fat det dog.
tilføjet af

Du har da frihed til at vælge

Men du har ikke frihed til at udsætte mig for passiv rygning.
Du har ødelagt dit barn. Har du ikke ødelagt nok liv? Helmer du først når du har ødelagt 10, 15, 100 andre liv også?
Du er et usselt menneske.
tilføjet af

Noget undrer mig

Der skrives tit at man dør tidligt hvis man ryger ... hvordan er den undersøgelse lavet egentligt ... når den stakkels ryger dør blir vedkommende simpelthen re-started som ikke ryger ... for som de fleste ved er vi mennesker forskellige og det er jo ikke sikkert at det er ens for alle rygere/ikke-rygere hvad kroppen kan holde til så man kan jo ikke generalisere vel ... eller er det bare mig der er svagt opfattende ...
min gamle farmor har røget i omtrent 70 år .. hun løber sgu stærkere end de fleste mens min bedste vens far døde i en alder af 40 af lungekræft ... han kom fra et ikkeryger hjem og har aldrig røget selv ...
men hey .. jeg klarer mig fint .. man kan jo hyre en kok eller få maden udefra så man kan hygge med dem man plejer
Maaben har ret det er på en eller anden led faktisk dejligt ... nu må ikke-rygere finde noget andet at brokke sig over ... og det kan kun blive hos hinanden for nu er vandene skilt ...
Så vil jeg læne mig tilbage med en smøg og nyde roen imens
tilføjet af

Dødsulykker

Der dør omkring 300 mennesker om året i trafikken.
Det er motorcyklister, bilister, fodgængere, cyklister. Alle der bevæger sig i trafikken.
15% af 300 er rundt regnet 45. Så 45 mennesker mister livet pga. spritbilisme.
14.000 mister livet pga. rygning. Næsten 2000 mister livet pga. passiv rygning.
Du bryder dig ikke om statistikken, fordi den jo påpeger at din "vane" er temmelig uheldig for såvel dit som andres helbred.
Og du tror heller ikke på hele verdens forskning. Dokumentationen der er over 50 år gammel, tager du overhovedet ikke for gode varer. Det er løgn og latin, konspirationsteorier, der udelukkende har til formål at genere dig.
Men hvorfor? Hvorfor skulle hele verden dog bruge så meget energi på at blive ved med at forske i disse ting, hvis formålet alene var at genere dig? Så behøvede man da ikke poste milliarder og atter milliarder i forskningen, så kunne man jo nøjes med de resultater der blev fundet for 20-30 år siden.
Jeg tror faktisk man kan få et kursus hos AOF hvor man lærer grundlæggende om statistik. Du kunne vist have gavn af det.
tilføjet af

Profil med foto?

Så du er altså hende på billedet på din profil?
Tja - du er guhjælpemig nøjagtigt lige så dum som du ser ud.
Og jo - vi er stadig lige anonyme. Du kan jo stadig have alle de profiler som du ønsker, og skrive hvad som helst i dem. Og dertil kan du skrive alle de anonyme indlæg som du ønsker. prifilerne på en debatside hvor adgangen er gratis, er intet værd.
Og nej, jeg sidder ikke fast i samme rille. Jeg er udmærket i stand til at flytte mig, og følge med fremskridtet og samfundsudviklingen. Det er vist en hel del mere end man kan sige om dig.
Kan du ikke bare blive hjemme og ødelægge dit barn lidt mere. Hans liv er jo alligevel elendigt, så giv ham bare lidt cancer også. Du er jo godt på vej.
tilføjet af

Undskyld

Jeg skulle have tænkt mig om. Det er noget jeg simpelthen er nødt til at lære. Brugen af nick er jo i virkeligheden ligegyldig. Hvem som helst kan kalde sig hvad som helst.
Kærligst
Øboen
tilføjet af

Det ønsker jeg ikke at vide

Men det er nok en viden som jeg alligevel vil tilegne mig. Jeg vil gøre hvad som helst for at undgå steder hvor der bliver røget.
Men selvfølgelig ønsker du ikke at informere ikkerygere om hvor der bliver røget. Nej da - hvorfor gøre en indsats for at de kan holde sig væk?
Du søger jo konflikten. Men du er for dum til at lykkes.
tilføjet af

Det behøver vi ikke

Uanset hvad I tror og mener, så er denne lov ikke opstået som følge af utilpassede brokkere, men fordi samfundet som helhed kan have umådeligt gavn af et generelt rygeforbud.
Bliv du bare hjemme, og ryg løs. Kom også gerne ud blandt andre og ryg løs - UDENFOR, eller i dertil indrettede rum.
Men forsøg at forstå at vi er rigtigt mange der ikke har samme dødsønske som rygerne åbenbart alle er i besiddelse af.
tilføjet af

Nu holder maaben

sig ikke selv fra at bevæge sig under lavmålet.... så det er jeg da ret sikker på at hun forstår, at vi andre også gør. Hvorfor ikke bevæge sig en smule ned på hendes plan engang imellem. Hun elsker det jo selv.
tilføjet af

hvad laver du her?

Jeg kan godt forstå at mange nægter at debattere på det niveau du her fremviser.
Så vidt jeg kan se henviser måben til en anden brugers profil med billede.
Jeg kan f.... godt forstå du holder dig anonym. Du aner jo ikke hvad saglig argumentation er.
Jeg håber du har mod til at fremture på samme måde IRL for så indkasserer du med garanti de øretæver vi er afskåret fra at gi dig her.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.