7tilføjet af

Ghettoer får knap 140 millioner

Hold da op. Så er der ingen smalle steder når det gælder den slags. Nu siger alle ellers at der skal spares her og der, men indvandrerne får igen i pose og sæk. Det er trættende.
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/04/23/105213.htm
tilføjet af

Taberne er dyre for samfundet

Taberne koster milliarder og atter milliarder for samfundet. Taberne ender med at trække hele Danmark ned i hullet.
tilføjet af

lol

roflmao
tilføjet af

Taberne = VKO

Hvis taberne = VKO har du ret, de har lavet så mange love efterhånden og de rammer ikke dem som loven egentlig var sigtet mod i første omgang... Det koster statskassen MANGE penge!
tilføjet af

Jeg kan godt forstå du griner

De produktive danske borgere har desværre været til grin i alt for lang tid.
Men den som ler sidst ler som bekendt bedst - så du må nøjes med latter-ekkoet nede fra hullet i fremtiden.
tilføjet af

Hvordan ??

Nu viser de jo et billede fra Voldsmose, her er der planer om at nedlægge et meget populært værested for store børn, der er mange computere derinde som de hygger sig med, altså dem der ikke går på gaden.
Argumentet: At der måske foregår kriminalitet på computerne, der må findes andre måder at beskæftige ungerne.
tilføjet af

Det kunne jeg gøre for under det halve

Jeg ville bare udvise de kriminelle indvandrere. Det ville virkelig batte. Det andet der er noget pis, som om at ghettoerne bliver mere fredelige bare fordi man maler blokkene og erstatter asfalten af SF-sten.
Det er stadig de samme trælse beboere.
tilføjet af

Det er S-SF's kernevælgere

og derfor passer din hypotese godt med udviklingen i meningsmålingerne med flertal til rød blok og SF's fremgang.
Vinder S-SF-R får taberne også regeringsmagten og så bliver det først for alvor dyrt. Krage søger mage og taberne vil have flere tabere og flere kernevælgere. Derfor skal der åbnes op på vid gab for dem som vi på forhånd ved ikke kan eller vil integrere sig.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.