4tilføjet af

ftg m.fl. en fortolkning af Johs. 10:38?

..........jeg har flere gange bedt om en fortolkning af følgende skriftsted:
Johs. 10:38
v38 Men gør jeg dem, så tro gerningerne, selv om I ikke vil tro mig, for at I kan fatte og forstå, at Faderen er i mig og jeg i Faderen.«

På forhånd Tak

Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

Jeg har sagt at du skal få dig et bibelkursus

så du kan begynde at forstå bibelen. Er det ikke det du gerne vil?
tilføjet af

Nej ftg - så er det jo mig der ....................

.............. fortolker diverse skriftsteder.
Jeg vil meget hellere have din - "agains" - "Enochs" "soljos" og katarin@'s fortolkninger!
Det er en virkelig spændende debat dette kunne udvikle sig til tror jeg.
Min fortolkning er i denne forbindelse uinteressant, i hvert fald for mig selv, jeg har jo udtrykt hvad jeg mener.

Men hvad i alverden er grunden til, at du ikke VIL ud med hvad der ifølge dig står / kan fortolkes til? - Står der det samme i Din bibel?

Johs. 10:38
v38 Men gør jeg dem, så tro gerningerne, selv om I ikke vil tro mig, for at I kan fatte og forstå, at Faderen er i mig og jeg i Faderen.«

med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

Men når du ikke ønsker at forstå Bibelen,

hvorfor vil du så have at jeg skal fortælle dig hvad skriftstedet betyder? Det kræver en forklaring.
Med venlig hilsen, ftg.
tilføjet af

ftg, jeg ønsker ikke at forstå.....................

..............Hverken din eller andre bibler, som du mener med at forstå. Jeg har min egen forståelse af biblen og af Kristendommen, som jeg flere gange Har givet udtryk for.
Jeg ønsker simpelthen, at prøve at forstå forskelligheden, hvilket jeg jo ikke kan, uden at have de forskellige fortolkninger til f.eks. Johs. 10:38!

Hilsen
jalmar
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.