3tilføjet af

Frontpage 2003????

Hejsa. Er der nogen af jer herinde som har kendskab til Microsoft Frontpage 2003? Jeg og min Svigermor skulle til at lave en HP (hjemmeside) men jeg fatter ikke hvordan man gør det. Har I nogle gode kraftige tips, eller endnu bedre en HP hvor man kan læse sig til hvordan og hvad man kan gøre? Det må meget gerne være som Guide vertion eller lig.! Det må også meget gerne være beskrevet ud fra en række billeder.
Håber I kan hjælpe.
-- Munkholm --
tilføjet af

du kan bare

lave den i word, men kommer osse an på hvad du vil lave jo, men lyder som om i er rimmelig noob's så start i bare i word med at smide lidt baggrund + tekst og billeder på osv.
tilføjet af

Prøv denne

http://www.undervisning.web.surftown.dk
Jeg var på et tidspunkt i gang med at lave en masse om det, det strandede- bliver måske optaget igen.
God fornøjelse.
tilføjet af

Jeg siger tak.

Jeg siger tak for jeres svar, jeg må undskylde at jeg ikke fik skrevt hvad formålet med siden er. Min Svoger er cykelrytter som satser på en Prof. kariere i cykelsporten.. Dermed har min Svigermor MASSER af billeder (nærmest amatør fotograf efterhånden).. De billeder vil de gerne have ud på en Offentlig Hjemmeside. Så jeg skal hjælpe med at lave den side. Den skal rumme rigtig mange billeder.. Måske over 10000 billeder.. jeg ved ikke rigtig hvor mange, men der kommer hele tiden flere.. Så ved I lidt mere om hvad formålet er med den.
Mange tak.
-- Munkholm --
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.