8tilføjet af

Flystyrt i Libyen - 105 dræbt

Det rapporterer den arabiske tv-station Al Arabiya, skriver nyhedsbureauet Reuters.
Flyet kom fra Sydafrika og tilhørte selskabet Afriqiyah Airways. Styrtet skete under landing i Tripoli.
Der er heldigvis ingen danskere om bord.
tilføjet af

Øh - hvordan skal det forstås?

At der ikke var danskere ombord - betyder det, at så kan vi vær ligeglade, eller hvad?
tilføjet af

godt

godt
tilføjet af

sjov tanke...

Sjovt du netop får den tanke ved hans indlæg!
Et kvalificeret gæt/tolkning kunne være, at Libyen er et muslimsk land, så det gør jo ikke noget at der ryger et par stykker i farten af "dem".
Jeg kunne ønske mig at jeg aldrig viille reagere når der kommer sådanne ubehagelige indlæg fra denne person, men et eller andet gør at jeg alligevel reagerer på holdningerne....Og jeg tror også at jeg fascineres ved at "han" altid holder skruen lige i vandet og ikke rykker sig en tøddel, hverken over tid eller sted!!!!
tilføjet af

Det er

da fantastisk at du kan fortælle os andre at han mener at det var godt hvis der var et par muslimer der døde, hvad bliver det næste??, at du mener at det er DF`s skyld at flyet styrtede ned eller endnu bedre, at det er selveste Pia Pia Kjærsgaards skyld
tilføjet af

tolkningerne

står for din regning min ven...
tilføjet af

Islam er farlig

repatriering burde ske snarest muligt.
http://politiken.tv/nyheder/udland/article969293.ece
tilføjet af

fanatikere

er farlige ja - af enhver slags....
tilføjet af

Hvad vil du debattere?

Bare så os der er i intellektuel underskud i forhold til dig også kan være med...
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.