23tilføjet af

Ferrari 348

Er der nogen, der kender en Ferrari 348 3,4? Jeg har fået en tilbudt til en virklig fordelagtig pris og overvejer seriøst, om det skal være min næste bil. Det er en årgang 1994, men den har kun kørt 48.000. Nyserviceret og fremstår utrolig velholdt.


BMW i købetanker
tilføjet af

Ja da

Har selv en. Den kører fortrinligt. Eneste klagepunkt er, at den er lidt dyr i brændstof. Ja og så selvfølgelig forsikringen. Men der har jeg fået en rigtig god deal med mit selskab, så jeg skal faktisk ikke klage.
tilføjet af

Hvad kører den literen?

Hvad kan du holde den på❓5-6 km/l eller mindre?
tilføjet af

Flot bil.

Og nok en af de flotteste små ferrari, som er mulig at anskaffe sig for mellem 500000 og 700000kr.
Har selv luret løs på mobile.de og savler. Indtil videre må jeg "nøjes" med min BMW M3 Cab 96`
tilføjet af

En rap bil

En dejlig bil. Kender den godt i sølvgrå. Flot, flot
tilføjet af

Ja ja... skide smart og ubrugelig--

Næ, min transporter, den duer, både til at køre i og til at transportere ting i fra byggemarkedet. Så ingen misundelse herfra 😕🙁 Tag den.
Tænk at ofre penge på sådan en gammel dåse... tsk. tsk.!

😉 Held og lykke med den.
Lars
tilføjet af

Hvem gider det?

Hvem i alverden gider holde en Ferrari på 5-6 km/l?
Den skal bare have pedal, og så blæs på regningen. Som helt sikkert er stor. Har du ikke råd til benzinen, har du ikke råd til bilen!
tilføjet af

Hvorfor

Spørge du ???, har du råd til en 348 spørge man da ikke hvad den gå på literen.
tilføjet af

Jeg har ikke bestemt mig

Hvis jeg handler i byggemarked, får jeg det leveret til døren, som jeg ikke kan have på cyklen eller i min gamle pårendte Citroen 😉
Jeg synes, jeg har brugt lang tid på at kigge på bil og intet er bestemt endnu.
Køber jeg den, skal jeg give dig en tur, du aldrig glemmer 😉

M
tilføjet af

In the name of nature.

Jeg fortrækker løbesko og cykel. :)
tilføjet af

hver

sin intresse, og kan du nøjes med en røvsyg transporter er der jo flere
sportsvogne til os på markede heldigvis
tilføjet af

Enig

Sådan én skal luftes ordentligt. Vi er enige, osse selvom det er til 3km/l 😃
tilføjet af

omtrent

en månedsløn.
tilføjet af

Det kan man da godt

Man kan udmærket tænke økonomisk alligevel. Jeg ved godt, det ikke er mit problem, men bankens, men jeg synes alligevel, man skal tænke over økonomien!🙂
tilføjet af

Jeg kan godt li`at cykle

Jeg løber ikke. Det synes jeg ikke er sjovt, men jeg cykler på arbejde hver dag. Sønnike låner bilen i skole. Det er helt i okay med mig. Så får jeg min daglige motion, friske røde kinder og klare øjne.😃
tilføjet af

Oki....

Så kan jeg tilgengæld køre i byggemarkedet for dig... 😉
tilføjet af

Ja og cykler...

Den slags bruger jeg heller ikke, køb du bare. 😉
tilføjet af

Natures cry..

Koolt, det var lige så meget pga naturen at jeg mener det..
http://www.youtube.com/watch?v=61BCB2-OmRY&feature=related

:)
tilføjet af

Det er en aftale

og så deler vi en flaske Amarone til maden 🙂
Du trækker vinen op og dækker bordet med den ternede dug af faster Gerdas. Jeg laver maden. A deal?
tilføjet af

Tak for den

Utrolig smuk og powerfull video 😮
tilføjet af

Plant et træ.

Hvad du end gør i dit liv - plant et træ inden du dør.
...som tak for alt det som naturen havde givet dig mens du levede her.


TAK :)
tilføjet af

Tør man spørge !

hvad er en fordelagtig pris❓
-
I min øjne er der ikke her tale om en daglig "brugsbil" det ville være synd, den skal stå i opvarmet garage og tages ud på de fine dage ! derudover kan man deltage i adskillige events hvor man kan konkurrere med andre entusiaster.
SKidt med bensinøkonomien, det er jo ikke en bil man kører 100000 km i om året, desuden er vedligeholdelsen også den største post, et sæt bremseklodser koster i omegnen af 12 - 14000 kr. og komplet bremser ca. 50000 kr.
Men hvad, har man råd til en Ferrari, så har man også råd til en ekstra bil i form af en ældre Berlingo el. lign.
Jeg har et par special og veteranbiler, de KAN godt bruges til dagligt, men bliver det ikke, vi har desuden en familiebil (Volvo V70 Tdi) og selv tøffer jeg rundt i en ældgammel bedaget Berlingo postbil til vinterkørsel, derudover har jeg 3 motorcykler hvoraf 2 veteraner. I min lade har jeg desuden et par projekter til senere renovering.
-
Go` fornøjelse med Ferrari`en !
tilføjet af

Benzinforbrug??

Hvis du taenker i tanker, om hvad bilen koerer paa literen, saa tror jeg du skal kigge paa noget andet end Ferrari... benzinen er helt sikkert det billigste, og ikke noget du taenker over, hvis du er en ferrarikoerer.. Proev at undersoege serviceintervaller og hvad det autoriseret Ferrari vaerksted tager for et besoeg. Skal der kasko paa, saa skal du nok regne med min. 25000 kr --> infinity, aarligt.. Forsikringsselskabet stiller sikkert ogsaa krav til at bilen skal holde i aflaast garage. Derudover er 48.000 km ikke et lavt kilometerantal for en Ferrari. Du ser sjaeldent en med over 50.000 km paa taeleren... men selvfoelig, jeg skal ikke oedelaegge din droem.. Bare husk, en BMW M3 er en Toyota Prius ved siden af, naar det drejer sig om den daglige drift.
Jeg synes det lyder noget userioest.. aerlig talt.
Hvad med en Porsche 911?
tilføjet af

Oki....

Men jeg vil altså også være med til at spise...😉
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.