13tilføjet af

Familie mister 70.000 om året på børnechecken

jamen for fanden da, der er sgu da ingen der skal basere deres indtægt på hvor meget de kan få i børnecheck. Hvis man ikke har råd, så skal man fanme ikke avle 8 unger...
http://www.bt.dk/danmark/inga-og-jan-mister-70.000-paa-boernechecken
tilføjet af

De må være kolossalt energiske

Her i huset synes vi, to til tider er trættende nok
tilføjet af

Jeg er enig

sådan har jeg det også. jeg synes nu også at de ser noget snuskede og nussede ud.....men det kan jo godt være at de har det meget godt.
tilføjet af

Perlerne vælter i unger.

Hvad med alle de fremmede.De har et kovl af unger som de ikke har en skid kontrol med.
Det er muligt deres relgion siger at de skal formeer sig,men i dk lever de af ungerne.
Godt børnechecken bliver skåret ned til 30,000 kr omåret.Altså 2,5 barn.
Endelig noget fornuftig Regeringer der har sat i kraft.
tilføjet af

groft

lidt groft at kalde det socialøkonomisk racehygiejne politik ?
tilføjet af

Det er forkert

Børnetallet for indvandrere her i landet er faldet gennem de sidste mange år og ligger ikke gennemsnitligt meget højere end for danskerne.
tilføjet af

Den ældste datter?

Er hun fundet i en udgravning?
tilføjet af

Ja, ifølge billedet er det da ikke tøj....

De bruger børnechecken til, hmm. Helt ærligt, så tror jeg ganske enkelt, at de lever af børnechecken og klarer sig med genbrugstøj. Men altså, det er jo ikke sådan børnechecken var ment, for den skulle jo bruges til bla. tøj til børnene, så jeg synes det er helt fint, at det nu bliver gjort forståeligt, at forældre selv skal forsørge deres børn.
På trods af, at vi i mange år har fået en børnecheck udbetalt pr. barn, så er det sørgeligt at se hvor mange børn der går virkelig dårlig klædt, et ret godt bevis på, at mange forældre slet ikke bruger børnechecken til det som den bla. er beregnet til.
tilføjet af

Ikke har råd?

- hvis man får et tilskud på 70K ville jeg da godt nok mene det er udslagsgivenden i den vurdering. Så du mener altså, at hvis man ikke har brug for børnefamilieydelserne, så ksal man ikke have børn eller hvad f... mener du egentlig?
tilføjet af

Hvem pokker har bildt dig ind

- at de skal bruges til tøj alene?
tilføjet af

Du har ret

- gennemsnittet er 2,9 - det er måske derfor hun ombestemte sig hyænen og lige kappede et barn mere fra.
- Det er sjovt nok. De to familier jeg kender der har 8 børn er begge pære danske. Den udenlandske familie jeg kender, der har flest - de har 4.
tilføjet af

Jeg mener

at hvis man bliver ved med at lave børn i den tro at staten betaler for dem, så skal det stoppes
tilføjet af

Det lyder som sund fornuft....

at samfundet ikke skal betale en familie 100.000 om året så en forældre kan gå hjemme og passe 8 børn. Det kan man så heller ikke længere.
tilføjet af

Børnepenge skal afskaffes

Kan kun gå for langsomt.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.