11tilføjet af

Dårlig manicure på Nørrebro: Nails and females Ravnsborggade 8b 2200 København N

Jeg havde bestilt tid til manicure og pedicure idag, fordi jeg skal giftes på lørdag. Hjemmesiden reklamerede med lang erfaring og uddannelse, derfor valgte jeg nails and females. Pigen der behandlede mig fortalte, at det var første gang, hun lavede manicure, og hun havde lavet pedicure et par gange før og resultatet var derefter. Jeg kunne have filet mine negle bedre selv, fået en veninde til at lægge bedre lak og havde fået bedre velvære, hvis jeg havde taget mig et fodbad derhjemme.
Da jeg ringede til chefen råbte og skreg hun af mig, at jeg fandt på løgne, og hun påstod, at pigen var uddannet i manicure og pedicure - bare ikke i kunstige negle, som tager længre tid. Da jeg kom tilbage for at betale, fortalte pigen, at hun kun var under uddannelse til at lave kunstige negle og slet ikke havde lært noget om manicure og pedicure, men at hun jo hørte lidt om det på skolen (det følger jo lidt med ved siden af). Det var de 500kr ud ad vinduet.
tilføjet af

elendige firmaer

JEG tror dig gerne - har oplevet dårlig behandling flere steder. Så jeg har næsten helt opgivet den slags forkælelse, som det jo kan være.
Der findes ingen faglig stolthed mere.Ja, din veninde kan gøre det bedre.
tilføjet af

Man skal holde sig fra alt med engelske navne

der kun dækker over tomme illusioner.
tilføjet af

du har ret city pigen

Hvis jeg havde lagt mærke til navnet, havde jeg aldrig valgt dem, men søgte bare på manicure og Nørrebro på google og så kom den hjemmeside op. Navnet opdagede jeg først da det stod på deres trøjer. Desuden gav det, at de også drev et solcenter også mig et hint om, at det var noget virkelig lavkvalitet, jeg havde fundet mig..
tilføjet af

tak for kommentaren

Jeg giver dig helt ret, der er for mange dårlige steder, men jeg kom lige i tanke om, at jeg var et godt sted i vinters, det hed Ni'mat og ligger på Købmagergade, der fik jeg fodmassage og pedicure og alt muligt lækkert for 600kr tror jeg, det var virkelig pengene værd.
Desuden havde jeg engang en fantastisk neglebehandler for mange år siden på Nørrebro, hun hed Natilie og hendes klinik hed klør5, men hun forsvandt desværre en dag, jeg tror hun var nødt til at sælge lokalerne. Kan nogen anbefale andre negleklinikker?
tilføjet af

HOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Se deres hjemmeside:
Tilbud:
Elevnegle til kun 150 kr.
Så skal du da vist ha penge retur????
tilføjet af

Ja det skulle man tro

Men det er kun, når hun laver kunstige negle, som er det hun er i lære som.
Desuden hørte jeg forresten også ejeren hviske til eleven, at den næste kunde ikke behøvede at vide at hun var elev..
tilføjet af

Det samme siger jeg

De yder ikke meget for pengene. Jeg har f.eks. fået zoneterapi i udlandet. Der er pokker til forskel. Det gav noget. Det herhjemme er vand ved siden af. Jeg gider dem ikke mere.
Mine negle kan jeg også klare bedre selv.
tilføjet af

Tjae

Jeg ville lære fodpleje. Den allerførste dag skulle jeg behandle en kunde. Jeg kendte ikke til noget, kendte ikke værktøjet. Fik overhovedet ingen vejledning. Vidste intet om noget som helst. Gjorde det så godt jeg kunne den dag og sagde fra. Jeg skulle betale for undervisningen. Hun fik ingen penge af mig.
tilføjet af

til anonym

var det samme sted du var i lære?
tilføjet af

Undre mig MEGET?????

Forstår virkelig IKKE dit indlæg....hmmmm i mine øre lyder det til du bare er endnu en BRIDEZILLA!!!!!
Der er intet der er godt nok til dig....hmmm fatter ik at hvis man er så utilfreds med den første behandling af man ik siger noget inden anden behandling går igang,for mig bekendt er det MEGET SVÆRT at lave både mani og pedicure på samme tid,så forstår simpelthenn ik at hvis du har været SÅ UTILFREDS med din behandling at du ik sagde noget til den "pigen" som du kalder hende(lyder meget nedværdigende)
Kan simpelthen ik fatte at du skaber sådan et røre omkring det,du kunne da have sagt noget under behandlingerne,da "pigen" så ville have haft mulighed for at rette på tingene,men i kraft af at du hverken har sagt det ene eller det andet,men ventet med at brokke dig til efter endt behandling, har du jo ik givet "pigen" en jordisk chance for at ændre på de ting du var utilfreds med.
Og at du kommer med falske anklager mod andre viser jo bare at du ik har forstand på hvad du egentlig skriver om,nu tilfældigvis VED JEG at når man tager uddannelse til negletekniker FÅR man manicurekursus, da det er en del af det at lave en god negl,sååå måske du skulle have overvejet dine hvide løgne osv inden du havde skrevet om et emne du tydeligvis IK har meget forstand på.!!!!!!!!
tilføjet af

ingen bridezilla

Jeg har været ganske rolig hele vejen frem til mit bryllup og har endda ikke klaget til renseriet som smeltede noget af stoffet på min brudekjole, som min veninde har syet til mig. Jeg sagde også til hende der lavede mine negle, som jeg desværre ikke ved hvad hedder, at det ikke var pænt, men hun kunne ikke rette det, det er ikke hendes skyld, hun har jo ikke uddannelse, som hun selv sagde til mig.
Jeg ved ikke noget om negleuddannelser - jeg refererer kun de løgne, jeg blev fortalt af ejeren af stedet, da jeg ikke var tilfreds med resultatet. Det var ikke fordi jeg skulle giftes, men fordi det ikke var professionelt og værd at betale penge for, når min veninde kunne gøre det bedre.
Jeg hænger normalt ikke folk ud offentligt, men vidste ikke, hvad jeg skulle gøre efter den grove og ydmygende og voldsomme oplevelse, da jeg snakkede i telefon, med den sindsyge ejer..
Jeg kan kun lade jer dømme selv og råde jer til at blive væk fra Nails and Females..
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.