3tilføjet af

Dune 2000

Er der nogen der kan hjælpe mig.
Jeg elsker at spille Dune 2000 men jeg kan ikke komme vidre. Jeg er ved Mission 4 og jeg er House Harkonnen og min modstander er Fremen. Jeg har ødelagt alle huse og våben og modstand som Fremen har men der er et stor område hvor jeg ikke kan komme ind med "mandskab eller våben" spillet fortæller også at fjenden er nedlagt men det fortsætter bare. Jeg har prøvet alt syntes jeg. Jeg har optjent temmelig meget men jeg komme ikke videre til næste level. Hvad gør jeg forkert?
tilføjet af

Hmmm....

Jeg husker ikke missionerne i detaljer.
Prøv at kigge på din missions-beskrivelse. Er du sikker på, at du har opfyldt ALLE krav?
Er alle fjender udslettet?
Har du tjent det du skal?
Måske skal du bygge noget bestemt?
Hygge
tilføjet af

et af mine gamle ynglingsspil :o)

mission 4 Husker jeg ikke helt,men helt frem til mission 6 eller 8 er det noget med at du skal bygge et hvis antal enheder/samle spice??
Bare vent til du møder Ordos?? pas på deres raketkaster!!!"jeg mener,efter mission 8!TÆNK på dit baseforsvar!!!"Mure/tårne+ dine harvestere".
Brug lidt fusk!!!! "undergrund/mure/tårneog du kan bevæge dig langt ind på deres område, uden at sende dine enheder ind!!!"tager lidt tid,men koster modstanderen matriel/tropper!!. Imedens bygger du en stor styrke op!,som du så sender ind"
Lad dem passe sig selv, medens du bygger nye!!!.
Husk at du kan overtage bygninger m/infanteri når de er nede i det røde felt!!!
tilføjet af

tak

Hej M.I.G.
Tak for dine godt råd. Jeg er slet ikke så langt i spillet endnu, men jeg håber at komme det. Jeg har spillet det i mange år men kommer aldrig så lang i det. Jeg savner en "støtte Pædagog" ved min side når jeg spiller det.
Men jeg skal huske dine råd.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.