7tilføjet af

Du er nr. 5 i køen

hvor ofte sidder vi ikke og venter for at få en telefonsamtale igennem. Der må være et stort spild af arbejdstimer. Kan der gøres n oget ved det?
tilføjet af

lige nu er jeg nr. 16 i køen.

Lige nu er jeg nr. 16 i køen.
spil af tid, øv. Godt man har Sol i ventetiden.
Ved ikke om der kan gøres noget ved det andet end måske få flere ansat/flere telefonlinier??
tilføjet af

Call Me Back

Hvor jeg er ansat, har vi en "call me back" funktion. Kunden ringer op og kan vælge at indtaste sit nummer, som vi så ringer op, når der er en ledig assistent.
tilføjet af

musik

Der er flere der spiller den sang der hedder "Yes, its a magic moment", og den er god og værd at lytte til, ventetiden føles kortere, men telefonregningen føles ikke billigere.
God dag
tilføjet af

Det er kunderne, der betaler!

Dette burde være "den gyldne læresætning" når man driver forretning eller servicevirksomhed.
Desværre drives mange "smarte" virksomheder af opkomlinge, der IKKE har lært at: DET ER KUNDERNE, DER BETALER DIN LØN, OG DU KAN IKKE EKSISTERE UDEN DEM. Det samme gælder også i mange supermarkeder og discountforretninger.
Samtidig kan man forbande de virksomheder, der har solgt disse "services" til TDC og andre televirksomheder. Har man gjort sig tanker om, hvad disse services skulle bruges til. Nåh, ja, man hænger længere i røret og betaler takst imens.
Det er umoralsk.
tilføjet af

SKIFT TIL IP TELEFONI :O)

Her er mulighed for at integrere et langt mere advanceret omstillingsanlæg - flere linier - bedre overskuelighed og mulighed for at sørge for at kald automatisk stilles videre hvis der er optaget på den telefon man ringer ind på!! Det er fremtiden! Men sørg for at få en professionel udbyder og ikke de små gør-det-selv udbydere - så sikrer du en stabil drift! :o)
tilføjet af

.. men er der personale nok ...

... til at besvare opkaldene? Jeg er bange for, at det er HER det kniber.
tilføjet af

Ja...

send en email
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.