3tilføjet af

Der var 180, der var 179, der var 178...

ryttere i Tour De France feltet.
Siden 1. etape af årets Tour De France, har der været 3 EPO-positive tests af ryttere.
Først var det Manuel Beltran fra Liquigas-holdet. Senere var det så Moisés Dueñas Nevado fra Barloworld - et hold der iøvrigt kun udgør 4 ryttere efter den sag og flere styrt.
Sidst var det så Riccardo Ricco, den unge bjergged/kobraen der imponerede med to flotte etapesejre, der pillede glæden af dem ved at have dopet sig. Den sag fik hele hans hold Saunier Duval til at trække sig fra løbet.
Spørgsmålet er så nu: Hvem bliver den næste der går i fælden?
Bjarne Riis virker sikker på, at der nok skal komme flere tilfælde, jvf. denne artikel:
http://tour2008.tv2.dk/article.php/id-13237499.html
Er det Cavendish, der har imponeret i årets løb ved at tage 3 etapesejre på at spurte fra konkurrenterne?
Er det Cadel Evans, som lige akkurat har presset sig ind foran Fränk Schleck i klassementet?
Er det en Team Columbia-rytter, eller endda en CSC-rytter?
Hvad tror du?
Se iøvrigt SOLs fantastiske Tour De Doping arkiv her:
http://www.sol.dk/sport2008/tourdefrance/doping/
Dog har jeg til den en rettelse: Michael Rasmussen er aldrig blevet testet positiv. 🙁
tilføjet af

Riis til egen røv

Ha ha kan slet ikke tage den mand alvorlig.. Kørte han ikke selv op af bjerget med en kæmpe kanyle bag i i 1996?? men det "var andre tider dengang" og "nu må vi se frem ad"
ham der jævlen der peljer at rende rundt med en fork efter rytterne burde skifte den ud med en kæmpe kanyle
tilføjet af

Er man dømt for altid, hr hansen?

Kender du til at tilgive, hr hansen? Jeg synes din "argumentation" er usaglig/manglende.
Jeg selv synes, at Riis' indsats for antidopingarbejde er forbilledligt og mere end råder bod på en 12 år gammel skade.
tilføjet af

Luk det cirkus....

tænk på al den energi der kunne spares i form af brændstof til biler, helikoptere osv....
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.