12tilføjet af

Dem der er imod betalingsringen er ynkelige

at høre på.
Vi har da forfanden alle gavn af en renere hovedstad.
I lyder ligesom de tumber der var imod storebætsbroen i tidernes morgen. Der var også mange fjollede udmeldinger.
Se dog i øjnene at en nedbringelse af trafikken i København er fremtiden, og helt uundgåelig hvis vi skal kiunne være i byen.
tilføjet af

Dem der er imod betalingsringen er ynkelige

Hørt så kan jeg også bedre finde en parkeringsplads til bilen, sådan
😉 😉
tilføjet af

Dem der er imod betalingsringen er ynkelige

Der er vel nogen af dem på Amager hvor den er opdelt, der potentielt kunne blive rigtig belastet af at ringen ikke omfatter hele Amager.
Er man handikappet og på den forkerte side af ringen på amager og... skal køre en kort strækning for at besøge familie og krydse ringen, har brug for sin bil og handler et sted hvor ringen krydses, arbejder et andet og krydser ringen, har flere børn forskellige steder og krydser ringen flere gange (det vil flere jo komme ud for)og hvis parkeringspladsen derudover kræver man krydser ringen igen, så kan de blive dyrt.
Har man kolonihave og flytter sager i sin egen bil (hvilket mange gør).
Det med at hele amager ikke er inde i ringen virker ugennemtænkt, lidt ligesom den fedtbeskatning på dyr der på ingen måde tilgodeser fedtprocenten i det stykke aktuelle stykke kød, at man i Danmark er ret gode til at skære fedt af kød eller at vi i Danmark har produceret mindre fedholdige grise en fx USA som man desværre har taget udgangspunkt i.
Store planer med mange huller bliver tit trumfet igennem ovenfra og nogengange skal det gøres for at der sker noget, men Amagerhullet vil desværre nok også virke lidt som en afskæring for dem der mindst har behov for det.
tilføjet af

Dem der er imod betalingsringen er ynkelige

De skal bare bygge en egentlig mur, med rigtige gammeldags porte.
Det skal koste mindst 500 kr, at bevæge sig inden for muren. Varer skal pålægges 42 kr kiloet.
Det ser vi fem til.
Lad bare muren gå fra Køge til Roskilde, så er det nemmere at styre.
tilføjet af

Køvenhavnere er bare ikke nemme...

at stille tilfreds.
De råber og skriger på at de vil have en renere by og være fri for osende biler - og når der så er nogen der føjer dem og vil hjælpe dem lidt i den rigtige retning - ja, så er det skis'me også galt. 😖
Sælg dem dog til svenskerne - så kan vi andre bruge pengene til at dække noget af statens undeskud. 😉 😃
Mvh. Gavtyven
tilføjet af

Køvenhavnere er bare ikke nemme...

fint nok hvis det reducere forureningen, men det kommer det jo ikke til
s-sf har jo erkendt at der stadig vil være end traffikforøgelse uanset betalingsring eller ej. (eller var det for at økonomien skulle hænge sammen i projektet ?)
og hvad tror du der sker med de vare og andre ydelser der skal fragtes igennem ringen,
prisen forbliver den samme ?
prøv nu at se tingene i et lidt større perspektiv
tilføjet af

Nå...

du opfattede åbenbart ikke det ironiske i mit "indput" - synes ellers jeg gjorde meget ud af det - kom endda med forslag til en anden løsning der vel er ca. ligeså skør som det forslag med betalingsringen er. 😉
Mvh. Gavtyven
tilføjet af

Dem der er imod betalingsringen er ynkelige..

Jep, og Kronprins Frederiks Bro skal være oppe hele tiden.
tilføjet af

Dem der er imod betalingsringen er ynkelige

Jamen, så betal du endelig mindst 11.400,- om året.
Vi er enige om at det er vanvittigt at sidde i kø i halve og hele timer til og fra arbejde.
Men nu er vi ikke det eneste land i hele verden som har en storby med mange biler.
I Bruxxeles f.eks. er der kanon mange biler overalt... og ja rigtig mange store veje på kryds og tværs i flere etager.... netop så folk kan komme rundt.
I DK har vi bare ikke formået at udvikle vejnettet i takt med samfundsudviklingen.... derfor holder alle i kø.
Grøn energi er rigtig godt og derfor skal der jo selvfølgelig satses på bedre kollektiv trafik for at flere benytter det.
Men vejen frem er altså ikke altid bare nye skatter og afgifter.
Se f.eks. virksomheder som har 10-15 håndværker biler kører i storkøbenhavn de kommer atså til at slippe ca. 15.000,- pr. bil om året for denne nye afgift. 11.400,- for 2 krydsninger af ringen om dagen, betaling maks 3 krydsninger pr. dag iht. socialdemokraterne.
Hvem mon kommer til at betale denne afgift, det gør kunderne hvem ellers ?? = højere priser !!
Det samme med bankerne som de vil beskatte med 2 mia. Flot nok men hvem kommer også her til at betale, det gør kunderne i form af gebyrer og renter osv.
Rød regering = DET BLIVER DYRERE AT VÆRE DANSKER = FÆRRE ARBEJDSPLADSER FORDI DE FLYTTER!
tilføjet af

Dem der er imod betalingsringen er ynkelige

Måske vi kan spørge tyskerne hvilken erfaring de har med murer?
tilføjet af

Undres

hvorfor skal vi betale i de fleste europæiske storbyer, når udlændinge ikke skal betale her til lands?
Det er ligesom om alle andre er dumme, dersom de ikke er lige naive som os.

at høre på.
Vi har da forfanden alle gavn af en renere hovedstad.
I lyder ligesom de tumber der var imod storebætsbroen i tidernes morgen. Der var også mange fjollede udmeldinger.
Se dog i øjnene at en nedbringelse af trafikken i København er fremtiden, og helt uundgåelig hvis vi skal kiunne være i byen.
tilføjet af

df'ere bør betale ekstra

😃 😃 😃

[l]
tilføjet af

Dem der er imod betalingsringen er ynkelige

Hvem er lige ynkelige?
Hvis en regering beskæftiger sig med om
fru Jensen får 80 kr. mindre om måneden, så
er vi bedst tjent med en ny regering!
En regering skal tænke strategisk, hvis
landets økonomi skal redes og styrkes i
fremtiden.
Alle de latterlige afgifter gør mere skade end
gavn. Hvis de virkelig ville begrænse adgangen
til det indre København, så burde de sætte
forhindringer op på indfaldsvejene. Samt oprette
diverse parkeringer i ydre områderne.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.