1tilføjet af

Danmark - Polen kl. 18:15 ?

En ny dag, en ny kamp :-)
Polen er absolut en modstander, der skal tages alvorligt, men heldigvis er de ret afhængige af Bielecki, så det skal være muligt at slå dem.
Desværre har de flere bagskytter og de er flinke til returløb, så kontraløbene er ikke så nemme som hvis de førte deres angreb igennem til stregen.
Men jeg sætter mine 25 øre på Lars Christiansen (hvis han da er med, ellers må Lars Rasmussen udfylde hans sko).
Som den uforbederlige optimist jeg er, har jeg dette bud:
DK - POL: 27 - 24
Kroatien er desværre - omend med besvær - ved at slå MonteNegro. Det havde ellers været endnu en sensation, hvis det var gået den anden vej :-)
tilføjet af

Verden er af lave :-)

Så gik Norge minsandten hen og tabte til Slovenien !
Nu er Danmark så på førstepladsen i gruppen i mellemrunden og kan dermed "nøjes" med uafgjort mod Slovenien i morgen.
Men der er nu ingen grund til ikke at vinde den kamp også. Der er faktisk en god grund til at vinde, og den grund hedder Frankrig. Med en førsteplads i gruppen kan Danmark nemlig undgå Frankrig i semifinalen, og franskmændene har en skræmmende styrke - selv om der ikke er meget, der kan skræmme det danske håndbold-landshold for tiden :-)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.