23tilføjet af

D:6/12-1956

der blev jeg født, jeg har 3 børn, den mindste var var 3-årog vådeligger da jeg fik dem da "moren" ikke kunne klare det mere, og at hun ville skide på børnene, nu har jeg så for poæitiet passet på X-konen i 5-år.
Om hun sagde tak for det!?, jo på sin måde, hun brugte de 5-år på at fortælle mine børn om hvor dårlig en far jeg var, KÆLLINGEN/smatsoen besktldte mig for incest for at få forældremyndigheden over børnene, jeg fil så en lille ERSTATNING som DU har BETALT, for kællingen skete der intet, Kællingen vidste det var en FALSK anklage.
Kællingen har jeg så passet på, i Ca 5-år, Politiet bad mig om det, mine "gamle venner# fra Frederikssund, jeg havde intet andet end BØVL Pga det.
Men så fik jeg mine børn, Hundested kommune var efter KÆLLIMGEN, hun passede ikke børnene, og de kom ikke i skole, så jeg fik børnene og ansvaret, og ved i hvad, det er godt-noget af et JOB, den mindste var VÅDELIGGER, det vil sige sig, hun pissede i sengen, hver eneste nat, tro mig, det er ret meget vasketøj hver dag.
Men så bad 1448 mig om at beslytte kællingen, også lå Kællingen og sov sammen med MINE børn, og hun bildte dem alt muligt ind, den mindste var her lige efter sin fødselsdag, og hun fik sin gave, måske ikke meget, men det taget i betragtning at jeg er IPèr, så er 1.000-Kr ret meget, den anden datter (min)hun havde så fødselsdag 3 uger efter, hun skulle selvfølgeligt også havde haft 1.000-Kr, men hun GAD ikke kikke ned til mig, det var kun den mindste der kikkede ned.
VED I HVAD, de små forpulet snor unger, de kan rende og hoppe, jeg vil skide dem af helvedet til, i dag er det MIN fødselsdag, ja! nu når jeg kikker mig over skuldren, så kan jeg faktisk se ham der, i ved ham med ELEèn, nu er han godt-nok efter mig, og så vit jeg ved, så vinder han i sidste ende 😖 .
Men uanset hvad, så kunme de 2 skide snot forkælet møj unger godt havde ringer, om ikke så andet end for at se om jeg stadigt levede.
I 5-år har jeg betalt alt for den småfade lortekælling som beskyldte mig for incest i 1998, men kun Pga mine "venner" bad mig om det, mest af alt havde jeg haft lyst til at dreje halsen rundt på kællingen, men et ord er et ord, og det må/skal man stå ved til man dør.

Og kan i så havde en rigtig god jul.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

D:6/12-1956

oki, du skulle lige have lukket noget damp ud.. hvad jeg ellers har læst herinde fra dig har nu været ganske sobert, hvis det er den samme person? som jeg tænker på?
du har tydeligvis noget på hjerte, hvad med at fortælle fra begyndelsen? ærlig talt, det er åbenbart skrevet mens du var godt galt i skralden eller frustreret... vil da gerne hjælpe, hvis jeg kan...
tilføjet af

Vil du ikke være så venlig

At undlade at bruge sådanne udtryk [???] - Som "kælling"
tilføjet af

Vil du ikke være så venlig

Hvorfor skal han det. Hvis situation er alt andet end anstændigt, er det sgu umenneskeligt, at kræve en sobertone!
Det kan godt være i er edb uddannet.
tilføjet af

Første ramte køter på banen!!!

Der findes møgkællingen, din skide kønsfornægter.
Du og kvajet med de lånte fjer tangere kraftigt.
tilføjet af

Har du fået skiftet olie på arbejdstøjet?

Det er ikke sært du må nøjes med kællinger, som du tager dig ud din skøre skid.
Du kan sgu ikke tiltrække en ordentlig kvinde, men tage til takke med subjekter som dig selv.
Fremfor at spilde tid her, så se at få kasseret den klamme dragt.
Hvis du tror folk tage fejl af dig og en med job så må jeg skuffe dig.
Ingen med en arbejdsplads møder op med sådan en møgbelortet dragt, den kan man spotte førtidspensionister i.
Tag dig sammen , din Krøngebonderøv!!
tilføjet af

Tillykke med de 55 år.

Når det er sagt, så kunne det være spændende at høre, hvad 'kællingen' havde at sige om den samme sag. Du kan ikke forvente, at vi blot bakker op om dine synspunkter.
tilføjet af

D:6/12-1956

Ja mange famillier ser på overfladen ud til at være i hamoni, men med de skilsmisse procenter vi har i den vestlige verden, er virkligheden en ganske anden, man var bare pine død nødt at bo sammen før i tiden pga de økonomiske forhold, så på en måde er det godt at der i dag er mulighed for at skilles, og komme vidre med tilværelsen, men bitterhed vil der altid være efter opløsningen, hvis skyld det er, er nok svært at sige, der skal som bekendt 2 til tango.
tilføjet af

I 1998 beskyldte "hun" mig.

For at havde seksualt misbrugt ALLE vores 3 børn, " hun" skred med børnene efter at havde prøvet noget overfor mig, noget som jeg ALDRIG vil/kan skrive her i debatten, for så vil i alle prøve at finde hende og slå hende ihjel.
Men "hun/hende" hun gjore ting, ting som der burdte være DØDSSTRAF for, om det at kalde hende for en KÆLLING er hårdt?, tjahe ?, måske var udtrykket "en mislykket overlevet abort" bedre, hun var/er en skamplet på alle kvinder i hele verden.
Straffen for det hun gjore burdte være at hun blev gravet ned i en myretue, levendene, jeg blev hængt ud som børnemishandler og som en der havde begået incest imod sine 3 børn, i avisen på forsiden, der stod intet i avisen da jeg efter Ca 2-år blev renset for alle anklager i Landsretten, INTET stod der.
Hun/hende, hun brugte det kun imod mig for at få forældremyndigheden over børnene, de børn som kommunen Ca 2½-år efter sagde at JEG skulle havde, fordi at "hende" ikke kunne varetage dem og deres interesser og deres skolegang ordenkligt.
JEG var den FØRSTE der i Danmark fik erstatning, for "KUN" at havde været sigtet, kun sigtet!, det vil sige at jeg over 2 omgange var blevet afhørt i først 8 timer og derefter i 12 timer med en sigtets rettigheder, altsammet Pga hende/hun /smatsoen ville havde forældremyndigheden over børnene.
Jeg fik 10.000-Kr i erstatning af STATEN, (det vil sige at DU har været med til at betale for det svineri hun lavede overfor mig),.
Syndtes du så stadigt at ordet "kælling" er groft?.
Og nu er det snart jul, der er kun 18 dage tilbage til jul.
Jeg ved du er en kvinde, og at du tager deres sympati, men et eller andet sted må du kunne se at det hun gjore var forfærteligt, ikke kun overfor mig, men også overfor børnene, dem sørgede hun for at de blev underkastet de mest forfærdelige lægeundersøgelser og afhøringer som nogen kan blive underkastet for.
Så måske kan du så forklare mig hvad man så skal kalde sådanne en, men "kælling" er vist et meget pænt ord at bruge om sådanne noget som hende, men det er også kun fordi det er op til jul, for ellers havde jeg da nogle andre ord der vist nok ramte lidt bedre på noget som hende.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Tak !.

Nej selvfølgeligt ikke, men vidste i hvad jeg var igennem i 1998 Pga hendes løjne, UFF, ikke nok med det, så blev jeg først "renset" af politiet efter retsplejelovens § 1018 ?.
FUCK min bare røv, "i mangel på beviser", ja gu fanden havde politiet ingen beviser, der var jo aldrig sket noget, så det flippede jeg selvfølgeligt ud over, ikke nok med det, så i Landsretten, der sagde hendes advokat, "Nåhr ja, fordi der er lavet tiltalefrafald efter retsplejelovens § 1018 så behøves han jo ikke, ikke at havde gjort børnene noget", den smatso af en advokat(hun var også fra nakskov), men hun overtrådte faktisk loven, hun kom med injuria imod mig, men det var der ingen der sagde noget imod.
Derfor sagsøgte jeg systemet/statsadvokaten, og jeg vandt Pga jeg havde ret.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

kort sagt

Jeg havde ført drt ud i livet.
Det er den største svinestreg de kællinger gør der.
tilføjet af

Det kostede mig over 2-år

Af mit liv, inden jeg havde overskud til andet, det er en MEGET grim anklage at få i hovedet, jeg brugte næsten al min tid i små 3-år på den sag, og hvad var der så ellers lige skete i mit liv i 1998?.
Jo!, ASK kom med en retsligafvisning af min sag i ASK, sagen blev dog genoptaget i 2001, men tryg hænger sig i afgørelsen fra ASK i 1998, og i 1998 havde jeg slet ikke overskud til den sag, så det hun gjore fik betydeligt stører konsikvenser end "bare" det at jeg blev uskyldigt anklaget af hende for det.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Trådløse anne !.

Hvis du skrev en Mail: til mig, så vil jeg skrive til dig hvad hun gjore/prøvede på, og så kan du selv bedømme om det ord "kælling" er så groft igen.
Det hun gjore var så uhyggeligt groft at jeg slet ikke kav/vil skrive det her i debatten, andre kunne få ideèr og selv prøve dem, og konsikvenserene af det vil være forfærtelige.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
Mail: pouljoergensen@sol.dk
tilføjet af

Jeg er ikke.

Førtidspensionist, jeg er invalidepensionist Pga nogle ulykker hvor jeg var ofret i.
Og nu hvor jeg aligevellet skriver til dig, så vil jeg lige sige dig en ting, det er som sådanne meget sjovt at du skriver om mig, du ved hvem jeg er, men du kender mig ikke, så prøv lige at moderrere dine udtryk.
I teorien ved du jo ikke om jeg ikke ved hvem du er, vel 😃 .
Og fordi jeg brugte ham der taler med biler og træer i Holeby som Eks på hvem du kunne være, så er det meget forkert af dig at hænge ham ud med navn her i debatten, nu er det 3`je gang du skriver navnet på privat personer/levendene her i debatten, det må du stoppe med, du kan ikke være det bekendt overfor dem du skriver om, OK !.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Trådløse anne !.

Hvis du skrev en Mail: til mig, så vil jeg skrive til dig hvad hun gjore/prøvede på, og så kan du selv bedømme om det ord "kælling" er så groft igen.
Det hun gjore var så uhyggeligt groft at jeg slet ikke kav/vil skrive det her i debatten, andre kunne få ideèr og selv prøve dem, og konsikvenserene af det vil være forfærtelige.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
Mail: pouljoergensen@sol.dk

Det preller jo af på den gås, da hun er af den opfattelse at ham som voldtog den lille 10 årige pige hørte til flokken af stakkels mennesker som ikke burde straffes, men sendes til psykolog, så hun kan sikkert finde en undskyldning for hvorfor kvinden behandlede dig som hun gjorde, da hun vist er i undskyldningsbranchen. [:X]
tilføjet af

Og Pga hvad der er sket.

Så vil jeg lige sige, det er ikke mig der har bedt nogen om at slette noget, men vil du tale om bestemte personer, så ved du hvor jeg bor, og du er velkommen til at kikke op.
Jeg hverken farlig eller andet, og jeg bider slet ikke 😉 , tværtimod, en fremmedet er bare en ven som man ikke har mødt endnu 😉 .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

D:6/12-1956

Sikke da en svada - kan vi andre da ikke blive fri for at skulle lytte på den slags?
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

D:6/12-1956

Sikke da en svada - kan vi andre da ikke blive fri for at skulle lytte på den slags?
Kærlig hilsen Albert Johansen

Så må du jo skrue ned for lyden. 😉
tilføjet af

D:6/12-1956

Javel ja, der er nok en komiker, der forsøger at være sjov mand. Du er sikkert også en af dem, der stemmer på enhedslisten - blæser på os andre, der har arbejdet hele vores liv! Hvorfor F****N skulle du da også løfte en finger, når du kan få det hele serveret på et sølvfad!
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

D:6/12-1956

Javel ja, der er nok en komiker, der forsøger at være sjov mand. Du er sikkert også en af dem, der stemmer på enhedslisten - blæser på os andre, der har arbejdet hele vores liv! Hvorfor F****N skulle du da også løfte en finger, når du kan få det hele serveret på et sølvfad!
Kærlig hilsen Albert Johansen

Du har ret i det hele undtagen lige den med enhedslisten, da jeg ikke stemmer på nogen eller noget, hvilket giver mig retten til at give alle andre skylden.
tilføjet af

D:6/12-1956

[quote="Albert Johansen" post=2497417]Javel ja, der er nok en komiker, der forsøger at være sjov mand. Du er sikkert også en af dem, der stemmer på enhedslisten - blæser på os andre, der har arbejdet hele vores liv! Hvorfor F****N skulle du da også løfte en finger, når du kan få det hele serveret på et sølvfad!
Kærlig hilsen Albert Johansen[/quote]
Du har ret i det hele undtagen lige den med enhedslisten, da jeg ikke stemmer på nogen eller noget, hvilket giver mig retten til at give alle andre skylden.

Du skulle skamme dig.
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Vil du ikke være så venlig

trådløse-Anna skrev:
At undlade at bruge sådanne udtryk [???] - Som "kælling"

Der er kvinder der fortjener den betegnelse, jeg har kendt et par stykker.
Den ene lod sin frustration over sin egen mand gå ud over alle mænd på mit job 😖
tilføjet af

Aldert ?.

Har du "knoklet" hele dit liv?, Altså arbejdet ?, så undre det mig at du ikke har opdaget hvor VKO har sendt din førtidspension hen, så vit jeg ved, så fik alle arbejderene nogle forbrugerafgifter i 2010, Pga regeringen skulle skaffe nogle penge, som de F. eks havde givet i skattelettelser til F. eks mærsk som i 2009 fik ikke mindre end 45-miliarder-Kr.
Så folkepensionen må du vente med, førtidspensionen vil de også havde fingerene i, du må ikke gå på understøttelse i mere end 2-år, så hvem støtter du.
Jeg er hverken komonist eller tilhænger af enhedslisten, eller socialdemokratiet, men hvem varetager arbejderenes interesser, de riges interesser bliver varetaget af VKO Osv, det ved alle, men hvem beskytter arbejderen ?.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Det-vil-jeg-nu-ikke-sige !.

"Ikke at stemme", er det samme som at sammentygge, at være enig 😉 .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.