28tilføjet af

CM Consulting overtager SOL.dk pr. 1. februar 2014

Nu ved jeg ikke, om det er dem her, som hører hjemme i USA og UK:
http://www.cm-consulting.com/about/
... eller om det er dem her:
http://www.cm-consulting.dk/
tilføjet af

CM Consulting overtager SOL.dk pr. 1. februar 2014

Og? Ja, der er jo så meget du ikke ved, ikke? YES, SIR! FAKTUM! 😃 😃 😃
Men ved du, om du igen skulle være kommet til at "anmelde" undertegnede? 😕 [:X] [->]
ih
PS
Er der S-tog på Grønland?
Action i s-toget:
http://www.youtube.com/watch?v=QQZxeReCUW4&feature=youtu.be
tilføjet af

Hvorfor skulle nogen dog melde dig?

Kan de nå det?
det undrer mig, at du overhovedet kan skrive her, for der står, at din konto er spærret.


Og? Ja, der er jo så meget du ikke ved, ikke? YES, SIR! FAKTUM! 😃 😃 😃
Men ved du, om du igen skulle være kommet til at "anmelde" undertegnede? 😕 [:X] [->]
ih
PS
Er der S-tog på Grønland?
Action i s-toget:
http://www.youtube.com/watch?v=QQZxeReCUW4&feature=youtu.be
tilføjet af

Hvorfor skulle nogen dog melde mig?

Wise up, 100% asshole!
Systemet virker perfekt - og D gør bare som [sol]'en opfordrer til: opretter en profil! YES, SIR! FAKTUM!
Men jeg beskyldte hverken dig ell. andre - SOL-red. er jo voksen / barnlig og følsom / ufølsom nok til selv at gøre det grimme, ikke? YES, BABY - DAT DE TRUTH!
hh
PS
When I was in the marine corps:
http://www.youtube.com/watch?v=t0vaFJRNEuo&list=UUM7xviiREokbAhG9_l3G5MQ
PPS
Lidt viking? 😃 😃 😃
Det er jo skønt at være vikingofil! 😕 [ide] 😮 [!] 😖
(U crazy, nigga?)
tilføjet af

CM Consulting overtager SOL.dk pr. 1. februar 2014

Kan vi så ikke under den nye ledelse få låst alle tussegamle tråde så brugeren XXXXXXXXX ikke næsten dagligt trækker dem frem og lægger YouTube links ind ❓
Andre brugere glemmer derefter at kigge på på trådens startdato som ydermere står med småt, og svarer på trådens oprindelige emne........og så kører det bare 😖 😖
Det kommer ikke til at koste reklamekroner, nok tværtimod da det nuværende system er ret trættende at overvære.
tilføjet af

CM Consulting overtager SOL.dk pr. 1. februar 2014

Ingen af delene... Det er denne www.cm-consult.com 😉
tilføjet af

Flytter vedligeholdelse af SOL til Tunesien?

Ingen af delene... Det er denne www.cm-consult.com 😉

Jeg kan se, at CM Consulting outsourcer udviklingen og vedligeholdelse af deres produkter til Tunesien.
Jeg tænker på, hvad de vil betyde for de mange klager over mail systemet, der har været i tidens løb (som jeg ikke har personlige erfaringer med).
tilføjet af

Flytter vedligeholdelse af SOL til Tunesien?

He he, nej Anklager SOL flytter ikke til Tunesien eller bliver arabisk. Blot fordi de nye ejere har noget "off-shore" udvikling betyder det ikke at alt pludselig er Tunesisk, så du kan være ganske rolig 🙂
tilføjet af

Nåhe så SOLEN bliver i Danmark !.

😉 , så er det at man kan spørge sig selv?, giver SOLEN et overskud der skal flyttes ud af landet [???] .
nej!, det var nok lidt groft, men var der ingen danske firmaer der ville overtage SOLEN, og er SOLEN det eneste der er blevet solgt?, ja DONG, det er sjovt så travlt udenlandske firmaer har med at opkøbe danske firmaer.
Man skulle tro danskerne var dumme, de må da kunne regne ud at opkøberne kun køber de firmaer Pga. de kan tjene penge på det, altså må de "ting"/virksomheder de køber være betydeligt mere værd end salgsprisen 😃 .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
Og PS:, Held og lykke med din nye arbejdsgiver 😮 fra i morgen af 😉 .
tilføjet af

Nåhe så SOLEN bliver i Danmark !.

Hej Poul.
CM-consult er skam et pære dansk selskab. Der er mange IT-virksomheder der har udviklingsafdelingen siddende i udlandet, primært Indien, da disse folk her er meget dygtige, arbejdsomme og selvfølgelig også fordi de er til en anden pris end udviklere herhjemme.
Om SOL kommer til at blive udviklet i Tunesien ved jeg ikke noget om endnu.
Men tak for lykkeønskningen, og god weekend 😃
tilføjet af

CM Consulting overtager SOL.dk pr. 1. februar 2014

🙂
tilføjet af

Nej Flanhard.

" da disse folk her er meget dygtige,", de er ikke på nogen måde halvt så dygtige som danske IT folk, der er bare 1.000- af dem, for hver gang der er 1-dansker, og deres princip er, at selv en blind høne kan finde et korn.
Det var min Onkel der gjorde det muligt at lave den første computer, det var min Onkel der opfandt "trykknappen", systemet til at sætte X-antal knapper på kun 4 leder, det system bruger alle nu, ingen har fået lov til det, og hverken min Onkel eller Danmark er stærke nok til at stå på sin ret, og det er det der kendetegner alle danske opfindelser og opfinder, havde min Onkel bare fået EN eneste lille bitte 1-øre for hver gang de lavede en trykknap i hele verden, så havde han været verdens rigeste mand, prøv og tæl trykknapperne i dit hjem, der er mange trykknapper, PCèr, Tlf:, TV, VIDIO, CD afspiller, de er alle vejene.
Jeg har selv fået stjålet en opfindelse af amarikanerne, nu har kineserene så taget den Ide fra amarikanerne, for lige Pt, så er kineserene stærkere end amarikanerne i og med at de har penge, mange penge.
Er der "aber" nok, og tid nok, så vil de kunne lave alt, de mangler så bare en ting som danskerne har og kan lave, kvalitet, det kan de ikke lave, de kan lave meget, men ikke kvalitet.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Nej Flanhard.

" da disse folk her er meget dygtige,", de er ikke på nogen måde halvt så dygtige som danske IT folk, der er bare 1.000- af dem, for hver gang der er 1-dansker, og deres princip er, at selv en blind høne kan finde et korn.
Det var min Onkel der gjorde det muligt at lave den første computer, det var min Onkel der opfandt "trykknappen", systemet til at sætte X-antal knapper på kun 4 leder, det system bruger alle nu, ingen har fået lov til det, og hverken min Onkel eller Danmark er stærke nok til at stå på sin ret, og det er det der kendetegner alle danske opfindelser og opfinder, havde min Onkel bare fået EN eneste lille bitte 1-øre for hver gang de lavede en trykknap i hele verden, så havde han været verdens rigeste mand, prøv og tæl trykknapperne i dit hjem, der er mange trykknapper, PCèr, Tlf:, TV, VIDIO, CD afspiller, de er alle vejene.
Jeg har selv fået stjålet en opfindelse af amarikanerne, nu har kineserene så taget den Ide fra amarikanerne, for lige Pt, så er kineserene stærkere end amarikanerne i og med at de har penge, mange penge.
Er der "kinesere" nok, og tid nok, så vil de kunne lave alt, de mangler så bare en ting som danskerne har og kan lave, kvalitet, det kan de ikke lave, de kan lave meget, men ikke kvalitet.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen


Jeg har en kinesisk tablet den er da samlet fint og virker udmærket, [f] [l] 😃
Havde desværre ikke råd til en med et gnasket æble stemplet på bagsiden, 😖
tilføjet af

Billigt bras det er lige dig... Gg-

[quote="pouljoergensen" post=2787944]" da disse folk her er meget dygtige,", de er ikke på nogen måde halvt så dygtige som danske IT folk, der er bare 1.000- af dem, for hver gang der er 1-dansker, og deres princip er, at selv en blind høne kan finde et korn.
Det var min Onkel der gjorde det muligt at lave den første computer, det var min Onkel der opfandt "trykknappen", systemet til at sætte X-antal knapper på kun 4 leder, det system bruger alle nu, ingen har fået lov til det, og hverken min Onkel eller Danmark er stærke nok til at stå på sin ret, og det er det der kendetegner alle danske opfindelser og opfinder, havde min Onkel bare fået EN eneste lille bitte 1-øre for hver gang de lavede en trykknap i hele verden, så havde han været verdens rigeste mand, prøv og tæl trykknapperne i dit hjem, der er mange trykknapper, PCèr, Tlf:, TV, VIDIO, CD afspiller, de er alle vejene.
Jeg har selv fået stjålet en opfindelse af amarikanerne, nu har kineserene så taget den Ide fra amarikanerne, for lige Pt, så er kineserene stærkere end amarikanerne i og med at de har penge, mange penge.
Er der "kinesere" nok, og tid nok, så vil de kunne lave alt, de mangler så bare en ting som danskerne har og kan lave, kvalitet, det kan de ikke lave, de kan lave meget, men ikke kvalitet.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen[/quote]

Jeg har en kinesisk tablet den er da samlet fint og virker udmærket, [f] [l] 😃
Havde desværre ikke råd til en med et gnasket æble stemplet på bagsiden, 😖


Kan også være lige meget med det Opreklamerede Apple bras!! ... 😕
tilføjet af

Nåhe så SOLEN bliver i Danmark !.

Hej Poul.
CM-consult er skam et pære dansk selskab. Der er mange IT-virksomheder der har udviklingsafdelingen siddende i udlandet, primært Indien, da disse folk her er meget dygtige, arbejdsomme og selvfølgelig også fordi de er til en anden pris end udviklere herhjemme.
Om SOL kommer til at blive udviklet i Tunesien ved jeg ikke noget om endnu.
Men tak for lykkeønskningen, og god weekend 😃


Det ender vel med at vi kommer til at skrive på Arabisk ... Noget lignende dette:
قائمة تظهر لك كل النوافذ في كل أسطح المكتب الوهمية الموجودة. تستطيع النقر على اسم سطح المكتب للتبديل إليه ، أو على اسم نافذة ما لنقل التركيز لها و تبديل أسطح المكتب إذا دعت الحاجة ، و استعادة النافذة إذا كانت مخفية. النوافذ المخفية والمصغرة تظهر أسمائها محاطة بقوسين قائمة سطح المكتب: قائمة خاصة لمنبثقات سطح المكتب. من ضمن ما تحويه هذه القائمة خيارات للعرض ، قفل الشاشة ، والخروج من كدي قائمة التطبيقات تنبثق لك قائمة " K ". من الممكن أن يكون هذا مفيداًاً إذا كنت ترغب في بقاء اللوحة (معروفة أيضاً بإسم " Kicker ") في حالة الإخفاء
Allah u Akbar ... [(:]
tilføjet af

Anne dog.

Det er i teorien skide ulovligt det du har lavet,, og det ved du godt.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Hmmmm...Poul?

Hvad er der ulovligt i det den skønne skriver? Beklager jeg ikke helt er med. [???]
tilføjet af

Og et PS:.

Nu fik jeg brugt et fint ord, "Kvalitet", det er nu også rigtigt nok, men, med det forbehold, at det altså var noget danskerne kunne lave FØR i tiden, inden det pludseligt drejede sig om hurtigt tjente penge for erhvervsfolkene.
Nu har rigtigt mange virksomheder flyttet deres produktion til udlandet de sidste mange år, de fleste Pga. de kunne lave en "dansk flæskesteg" til det halve i udlandet, at "flæskestegen" så smagte af PAP var de ligeglade med, men de er dog blevet klogere, de er begyndt at flytte tilbage, de har fundet ud af, at rigtige dansk produceret ting er 10 gange så meget værd end de billige ting.
Ting som er "made i taiwan/kina" Osv., det ved alle, Inc., dem i taiwan/kina, at det er køb og smid væk produkter, selv de små kinesere vil helere havde danske produceret vare end deres egne ting, de ved at deres egne ting kun er billige kopier af den rigtige vare.
Ja! måske er det lidt dyre i Danmark, men hvis det er F.eks. 10% dyre, så er det 100% bedre, og man kan altid få fat i producenten af varen i Danmark, det eneste man kan med vare produceret i taiwan/kina/indien er, man kan måske få fat i impotøren, som i værste tilfælde kun er en adresse, men som i virkeligheden er en som bor i taiwan/kina/indien, og så kan man "proppe" garantien og reklamationen op der hvor man er højest når man plukker jordbær.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Nej Flanhard.

Det må være dejligt ,at være ud af sådan en klog klan. 😮
tilføjet af

Helt enig...!

Sådan er det bare. Kina kan slet ikke leve op til vestens standarder, udover deres priser. Jeg husker for et par år siden at have læst noget om en Kina produceret bil som skulle introduceres i Australien.... Prototypen blev godkendt, men de efterfølgende biler kunne slet ikke leve op til lovkrav om sikkerhed mm. Så hele molivitten faldt til jorden. Nu er det vist kun Kinesere der kører rundt i de biler, men sikkerhed er jo heller ikke vigtig i et land med 3 milliarder indbyggere 😕
tilføjet af

Jo ser du "Sjoveren"?.

Hvis du læser hvad jeg skrev, og det Anne skriver jeg skrev, så er det 2 forskellige ting, men, det er stadigt "mig" der står som "forfatter" til det hun har lagt ud, under påstand om at det er noget jeg har skrevet, hvilket det jo SLET ikke er 😃 .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Sikke noget vrøvl.....

Det eneste "ulovlige" i det skrevne, det er, at du kalder andre mennesker for aber. 🙁
Har du været til "fest" hos Albert idag [(:]
tilføjet af

Nej Sjoveren.

Jeg skrev "Er der "aber" nok, og tid nok", som sådanne hentydede jeg til et forsøg fra usa, hvor man havde X-antal aber til at skrive på skrivemaskiner, i et forsøg på at se, hvor lang til det ville tage X-antal aber at skrive en bestemt tekst.
Det jeg skrev kunne måske godt udlægges som om jeg hentydede til "mennesker", men det gjorde jeg nu ikke, men andre der i fremtiden ser det indlæg, de vil få det indtryk at jeg skrev det indlæg, og jeg har jo slet ikke skrevet det indlæg, jeg ved det et små-ting, men dog stadigt har man ændret på min tekst og udlagt det som om det er mig der har skrevet det, og det må man ikke.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Nej Sjoveren.

Nå. Så det du skriver, det mener du ikke? Du mener noget andet end det du skriver, Når du skriver aber i anførselstegn, så mener du bare almindelige rigtige aber uden anførselstegn? Det er lidt svært at følge, selv for min forvredne hjerne! Eller er det måske amerikanere du kalder "aber"❓Se DET kunne ligne dig 😉
tilføjet af

Nej Sjoveren, ikke rigtigt.

Emnet drejer sig om SOLEN, og det jeg hentyder til er det Flanhard skrev om "dygtige" IT folk, jeg har skrevet om, at selv en blind høne kan finde et korn, og det at der i usa er lavet forsøg med at få aber til at skrive en tekst, det ved alle, det er vist i TV flere gange.
Jeg har også skrevet i mit svar til Flanhard, at de ikke er dygtigere end de danske IT folk, de er bare mange flere, og det svare til, at en blind høne som finder et korn, og i teorien kan en abe jo også skrive på maskine, hvilket så er det samme som en blind høne, for en blind høne finder jo ikke et korn, den rammer et korn ved at hakke tit nok efter det.
Men igen, at lave om på en tekst, og lægge den ud som om en anden har skrevet den, det er jo vel nærmest "dokumentfalsk", der er jo tale om noget jeg IKKE har skrevet, som er udlagt som om jeg har skrevet det, jeg kunne i teorien godt havde skrevet det, men jeg gjorde det ikke.
Nå men skal vi ikke begrave den "abe" 😉 .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Helt enig...!

Det er så ikke min erfaring, jeg kontrollerede kinesiske varer, herunder af tage stikprøver af nye partier af de samme ting som kom jævnligt, var der sløset ift tidligere produkter reagerede de prompte og det blev bedre næste gang.
Indiske fabrikker reagerede på en typisk dansk måde "det er kundens eget problem".
Apple er ret arrogante overfor kunderne når der bevisligt er fejl på deres produkter, men jeg kan love Dig at de tager fat i nakken på kineserne når der er noget der går igen på mange eksemplarer.

Sådan er det bare. Kina kan slet ikke leve op til vestens standarder, udover deres priser. Jeg husker for et par år siden at have læst noget om en Kina produceret bil som skulle introduceres i Australien.... Prototypen blev godkendt, men de efterfølgende biler kunne slet ikke leve op til lovkrav om sikkerhed mm. Så hele molivitten faldt til jorden. Nu er det vist kun Kinesere der kører rundt i de biler, men sikkerhed er jo heller ikke vigtig i et land med 3 milliarder indbyggere 😕
tilføjet af

du gør det jo selv, poul

I hvert fald noget der er lige så uforskammet [!] [!] [!]
Du opfinder jo indlæg for udelukkende at stille andre debattører (mig) i et dårlig lys og for at få dem (mig) til at virke utroværdige.
Og det udelukkende for at redde din egen troværdighed.
At rette i dit indlæg som trådløse-Anna har gjort (rettet "aber" til kinesere og understreget et afsnit) eller at opfinde indlæg for udelukkende ikke at tabe ansigt her på sol.dk., det går ud på det samme.
Du skrev og jeg citerer:
Du burde da kunne huske, at jeg har lagt et kopi ud af de Mail:/beskeder fra dig en gang tidligere, dengang benægtede du også et hvert kendskab til dem, altså indtil de blev fremlagt.
Du kan selv gå tilbage i SOLEN og finde dem, jeg gider ikke være børnehavepædagog for dig.
Poul Jørgensen
http://www.sol.dk/debat/234-indenrigspolitik/2786445-flertal-enige-med-df-begraens-muslimsk-indvandring/2787068

Du påstår jo, at du har skrevet indlæg som du udmærket ved ikke eksisterer og ALDRIG ER SKREVET. Og så har den den frækhed, at skrive jeg selv skal finde dem.
Det er ellers almindelig høflighed og god opførsel, at hvis andre stille relevante spørgsmål vedrørende ens (dine) påstande, ja så finde man bevis for disse. Men ikke for dig-næe, du vil hellere lyver om andre (mig) end selv at tabe ansigt.
tilføjet af

Jo ser du "Sjoveren"?.

Du lyver i et væk , igen og igen . [:X]
tilføjet af

Ser lige at du beskylder mig for dokumentfalsk, /:

Det er i teorien skide ulovligt det du har lavet,, og det ved du godt.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Næ Poul det synes jeg ikke, 😉

Jeg rettede i det citerede fordi jeg er meget imod at man kalder andre folkeslag for "aber" 😮
Du var negativ i dit indlæg over for det kineserne producerer, JEG skrev at jeg havde gode erfaringer med kinesisk elektronik som feks. min tablet, 😃
Det var alt, 🙂
Mvh, Anna, [f]
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.