tilføjet af Mig for 17 år siden

Brunt...

Vær sød at hjælpe mig! Jeg er virkelig ude på dybt vand!
Når mit det røde slutter kommer der noget brunt ud istedet for. I starten var det kun i få dage, men nu bliver det til det røde begynder igen!
Hvad er det? Er det farligt? Hvordan får jeg det til at gå væk?
tilføjet af MJ. for 17 år siden

rolig!

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er men det brune der kommer kaldes udflød og det er forskelligt hvor meget der kommer af det ved hvem. Jeg havde en del udflød, men da jeg begyndte at tage p.piller forsvandt det igen, så måske det også er løsningen for dig:)
-MJ
tilføjet af Mig for 17 år siden

Okay

Tark...
Jeg er 16. Jeg skal os til at tage p-piller snart. Håber det virker.
tilføjet af ModenQ for 17 år siden

Hmm

Jeg vil lige sige, at det KAN da godt være udflåd,
MEN MEN, udflåd må IKKE have nogen farve eller lugte. Det er tegn på, der er noget galt. Godt du snart skal have p-piller, så får du nemlig en gynækologisk undersøgelse, og jeg synes faktisk du bør gøre det hurtigst muligt.
tilføjet af Christian for 17 år siden

Hej

Hej dig
Du vil sikkert syntes det lyder lidt mærkeligt det her, men jeg kunne utrolig godt tænke mig at købe et par af dine brugte trusser med udflåd i. Du kan sagtens være helt anonym og vi skal ikke mødes eller noget. Er det noget du kan hjælpe mig med?
Kærligst, Christian
tilføjet af bvadr for 17 år siden

klamme skid

hvor er du bare ulækker, det er en ung pige på 16, lad dog være med at komme med så grumme forslag. Uf, du er da sygelig
tilføjet af Målløs for 17 år siden

Virkelig klamt!!

Ok normalt er jeg rimelig åben og frisindet. Men det her...AD, AD OG ATTER AD!!!!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.