3tilføjet af

Bilsalget brager i vejret - Januar 2010

Flere gode økonomiske nøgletal. Bilsaget er braget i vejret i januar måned med 3.000 flere end sidste januar.
Bunden efter den globale recession er overstået og danskerne ser igen fremad, mens de depressive på venstrefløjen er kørt i grøften med deres Puch Maxi og de misundeligt ser at Hr. Og Fr. Danmark der arbejder og opfører sig ordentligt har succes og medgang.
Jeg vil anbefale at de depressive røde hunde enten tager deres liv op til overvejelse, eller at de går til læge og får nogle lykkepiller. Deres nuværende tilstand er livstruende.
Mvh
Anonym Anti Pastas økonomiske og personlige rådgivning
http://epn.dk/brancher/industri/bil/article1981450.ece
tilføjet af

ja ha ha

hørt hørt. Nu hænger Villy og Helle nok med ørene igen,ja så hurtig kan det gå !!😃[f]
tilføjet af

Kære lille bitte "df"èr

Hvorfor stiger bilsalget??, det har du ikke lige tænkt over ,VEL?, folk må måske sælge deres bil i et forsøg på at rede deres hus, senere må de så også sælge deres hus, "billigt", måske er det dit hus næste gang, og dig der er på "skideren", og må gå fra alt.
Poul Jørgensen
tilføjet af

Jeg er sgu

ikke en rød hund, og jeg er heller ikke misundelig.
Men jeg kan se at goderne i det her samfund er uretfærdigt fordelt.
De mennesker der har deres på det tørre behøver ingen skattelettelser, så de kan frådse endnu mere, medens lav indkomstgrupperne skal spænde livremmen ind, og begefter få skæld ud for at klynke og du ka bare få fingeren ud. Nu kan det jo være at man kan blive syg, skilt eller lavet nogle uheldige dispositioner, så man er røget på røven, og kære antipasta (og anti alt mulig andet ) det kan ske for dig i morgen, så vil vi komme til at høre på dit klynk og det er sgu samfundet skyld.
Dem der skaber værdierne i det danske samfund er dem der arbejder med hænderne, ikke nogle Karlsmart typer, på direktionsgangene med succes og medgang.
De ender mange gange henne hos lægen for at få nogle lykkepiller fordi de ikke kan holde dem selv ud længere.
Helt ærligt, hvem er det du vil overbevise om at krisen er overstået, det varer længe endnu inden vi har nået bunden. Vi skal først have luget ud i de griske fjolser øverst i bankverdenen.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.