5tilføjet af

Alene julen 2010

Hej ville høre om der andre der skal være alene juleaften,❓Jeg har selv prøvet at sidde alene 2 gange og det er ikke det bedste jeg ved så måske der var andre som evt havde lyst til at finde ud af noget og få det bedste ud af den dag istedet for at sidde alene🙂Jeg er selv en fyr på de 21..
tilføjet af

Frivilligt juleaften, måske?

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1007&bih=502&q=frivillig+juleaften&aq=o&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=47ba38da24fb381b
Det er ikke en skidt måde at bruge en aften på.🙂
tilføjet af

julen 2010

hej jeg er desværre i den ulykkelig situation at jeg har mistet begge mine forældre så er kun mig og min datter tilbage i famillien og derfor er vi nød til desværre hlde jul alene med mindre her er en der er sød og står i samme både så send mig en mail
tilføjet af

alene julen 2010

Hej kh89
Jeg skal også være alene juleaften, da mine 2 børn skal være hos deres far. Jeg bor ved Roskilde, hvor i landet bor du? :-)
tilføjet af

jul

bor på øen als men du kunne sende mig en mail så kunne vi finde ud af noget
tilføjet af

alene

Hej jeg skal sidde alene jule aften min ex kone har vores 3 børn,efter vi blive skilt i feb..
syntes ik det er skid fedt,har ik andet familla jeg kan holde jul hos.så det føles lidt ensomt nu men det bliver vel kun være jo længer man når hen mod den 24..
så gode råd tag jeg gerne i mod[:*(]
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.