9tilføjet af

Advarsel om Prishammer aps.

Jeg bestilte og betalte en cd-room Norton Antiviris 2008 d 23-4-2008.Prisen var 225,00 med forsendelse.Det var en OEM jeg bestilte.Jeg har rykket for den pr mail,og fik svar tilbage om at der havde været sygdom,derfor var den først blevet sendt i mandags i en boble kuvert.Jeg har ikke modtaget noget fra det firma,så jeg tror de har taget r....på mig.-Kan jeg henvende mig i banken på fredag,og bede dem tilbage føre beløbet til min konto??Jeg tror ikke jeg for det bestilte,det burde have været her senest idag.
Adressen er på dette firma.www.prishammeren.dk
Askovvej31 6600 Vejen.
Jeg har printet beviset ud fra min ordre bekræftelse jeg fik fra Firmaet,så jeg har da beviser nok.
tilføjet af

Kontakt din bank

Og bed dem tilbageføre pengene, fordi du ikke har modtaget den bestilte vare.
tilføjet af

Vent måske lidt?

Jeg synes du virker en smule utålmodig, med mindre firmaet på deres hjemmeside informerer om, at du har varen inden for 5 hverdage efter afgivet bestilling. Har du betalt for varen d. 23.04 per bankoverførsel, så har de først set din betaling d. 24.04.
Vi sender varer ud indenfor 2 hverdage efter modtaget betaling, men det er langt fra alle firmaer som gør dette. Lovkravet omkring dette er, at for bestillinger, der afgives og sendes indenfor landets grænser, så skal disse sendes sådan at køber kan forvente at modtage varen indenfor 30 dage efter afgivet bestilling.
Har firmaet sendt din vare i mandags, så kan det stadigvæk tage en 2-3 hverdage med B-post inden den når frem. Dvs. den kan stadig nå at komme på fredag.
Har du betalt med dankort, visa el. lign. så skulle det være muligt at få banken til at føre beløbet tilbage til din konto. Har du betalt med bankoverførsel, så er det som regel ikke muligt.
Jeg skal ikke kunne sige om du får noget ud af at klage inden de 30 dage efter afgivet bestilling er gået, men hvis du vil klage, så kan du henvende dig til forbrugerstyrelsen. De tager godt nok ikke sager med beløb under 500 kr. (så vidt jeg husker), men de kan sandsynligvis hjælpe dig med hvad du skal gøre for at gå videre med sagen.
Jeg har været inde og lure lidt på www.prishammeren.dk og for mig at se virker de reelle nok, de har tydelig navn og addresse, CVR-nummer (den kan du slå op for at se om firmaet reelt er registreret), kontaktform, telefonnummer, e-mail osv. Det er ikke nogen garanti, men det er gode tegn på at firmaet er reelt nok.
tilføjet af

prøv læs her

tilføjet af

Det er da alt for tideligt du hidser dig helt op

Med den nervøsitet over 225 skulle du da nok aldrig handler på nettet, men vent nu og se om ikke PostmandPer er der på fredag. Eller også kunne han måske bruge den selv?
tilføjet af

Ok,jeg venter til fredag.

Er pakken ikke kommet med posten fredag,går jeg i banken,og får dem til at trække de 225,00 kr tilbage til min konto.Jeg vil ikke røves af et firma som ikke overholder hvad de skriver.Måske laver det firma så mange numre med deres salg,hvem ved.
Idag er det jo nemt at sige det er posten der selv har snuppet posten.
tilføjet af

Prishammeren APS har handlet i fuld overenstemmelse med aftale med kunden

Svar fra Prishammeren APS.
Kunden bestilte varen torsdag aften efter lukketid. Varen skulle være sendt fredag men grundet sygdom skete dette først mandag. Dette i fuld overensstemmelse og efter aftale med kunden som vi havde mail korrespondance med mandag. Betalingen blev hævet den 28.4 (samme dag varen blev sendt) og ikke som kunden skriver den 23.4.
Vi har bevis på at varen er sendt fra os mandag den 28.4 og såfremt kunden ikke har modtaget varen ville det være på sin plads at tage fat i os så vi har mulighed for at blive informeret omkring den manglende modtagelse. En ny vare vil selvfølgelig blive fremsendt og den fremsendte blive efterlyst hos Post Danmark.
Vi er i besiddelse af E-handelsmærket og det ville vi ikke være længe såfremt vores fremgangsmåde er som kunden beskriver.
Kære kunde: I stedet for at starte et for e-butikker så skadende indlæg så ring eller skriv. Uden opkald eller mail tror vi som butik alt er som det skal være.
PS. Det andet(noget grove) indlæg i tråden hvor vi er anført som afsender er IKKE sendt fra os.

Med venlig Hilsen
Robert Møller
Prishammeren APS
tilføjet af

De har sikkert dokumentation for afsendelsen

Så med hensyn til dit "beviser nok" - så har du intet, der kan bruges. Opfør dig ordentligt eller let røven og gå i butikker.
tilføjet af

Stop nu med de falske og uholdbare beskyldninger!

Kære kunde:
I stedet for at fortsætte dine uberettigede beskyldninger burde du tage din telefon. Vi har forsøgt at ringe til dig for at få en forklaring men forgæves. Du tog ikke telefonen og har ikke svaret vores indtalte besked. Desuden var det med lidt detektiv arbejde at vi fandt dit nr. Du havde nemlig opgivet forkert nummer under ordre afgivelsen.
Se desuden vores svar tidligere i tråden.
Med venlig hilsen
Robert Møller
Prishammeren APS
tilføjet af

Stop det nu

har handlet meget med dem og ikke til de små beløb som du,jeg har altid modtaget hvad jeg har bestilt og sidst jeg handlede der talte jeg med dem i telefon og bestilte meget, dagen efter var det der med post danmark. giv da for fanden folk tid til at få det sendt. og det er da alle som kan blive syge og alt kan blive væk hos post danmark se og læs hvad der er skrevet og sagt i tv ang. ansatte ved post danmark der har lidt for lange finger, så vis afsender ikke får besked at det ikke er modtaget kan han vel heller ikke vide du ikke har fået hvad du har bestilt...........
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.