11tilføjet af

ADVARSEL MOD KVICKLY

Kvickly snyder deres kunder i flere af deres butikker
køb IKKE deres USB memorystick af mærket Disney/high school musical
de er defekte og MEGET langsommere end den hastighed de er opgivet til,
kvickly er udemærket klar over problemet men de er ligeglade
og prøver på at få solgt de sidste de har på lager (4GB.evt8GB).
det er bedrageri i følge loven og strafbart.
tilføjet af

Jamen

Hvis du mener at Kvickly gør noget ulovligt så skal du da anmelde dem og ikke skrive det herinde. Ved at skrive det her risikerer du en sag på halsen for bagvaskelse.
tilføjet af

hvis du ikke er overbevist!

Så let røven og gå ind og køb en usb stick selv(de tykke lange sticks,er 100% defekte)
og prøv selv ,Bagefter kan du jo gå ind på politistationen og melde det hvis du gider.
tilføjet af

Overbevist???

jeg omtalte slet ikke min mening om det rigtige i det du skrev, påpegede blot nogle facts. nemlig at du i så fald skal anmelde det i stedet for blot at skrive det herinde hvor du som en konsekvens kan risikere et sagsanlæg for bagvaskelse
tilføjet af

Er de alle defekte?

Hvor mange af dem har du testet?
tilføjet af

næppe

Nok bare en uheldig kunde hvis det virkelig er hans oplevelse de er defekte.
jeg har tre og de arbejder helt upåklageligt.
Men nogle er "dumme" nok til at tro at hvis de forsøger sig med en til fem ud af måske flere tusind så har de et repræsentativt udvalg og kan sige hvad de vil om det.

Kan i sidste ende nok blive noget dyrt for dem hvis forretningskæden mener at den omtale har skadet deres salg uberettiget.
tilføjet af

ALLE SAMMEN

er defekte ,det er de tykke lange jeg har testet , der er osse nogle mindre slanke
versioner(mini) og dem har jeg ikke prøvet men jeg vil gætte på at de osse er defekte.
tilføjet af

Defekte

det er noget værre vrøvl vedkommende der skriver.
Vi købte en stribe af dem, et til mig, et til min kone og et tilhver af vores fire børn, endelig har den ældste søn også selv købt et så han har to. De virker alle helt uden problemer.
Den sure hero har nok kun tjekket nogle ganske få, og dannet sig en mening om dem ud fra dette, selvom man jo ikke kan danne mening ud fra tjek af nogle ganske få, men ham om det. Det kan også være der er en anden årsag han har set sig sur på Kvickly og så har han valgt at skrive sådan, hvem ved hvad der foregår i hovedet på folk sommetider, man oplever det mest mærkværdige.
En ting kan jeg dog sige, det er heldigt han er en hero, for jeg har nu ikke blot videresendt linket til indlægget, men også kopieret al tekst og sendt det til COOPs juridiske afdeling idet der er fremført markedssakdelige udokumenterede påstande og det kaldes injurier og kan resultere i en erstatningssag.
tilføjet af

Det kan resulterer i meget

Folk bag jura kender sjældent konsekvenserne af deres egne handlinger.
Mange advokater er fjolser der er så dumme, at de udarbejder
forretningsbetingelser og andre stupide ting. Der kan få alvorlige
konsekvenser for virksomhedens fremtid. Kundeflugt er en af de
alvorlige konsekvenser af inkompetence på området.
Hvis de skulle tage den useriøse Hero alvorlig, så har jeg købt
de sidste varer i COOP Danmark! Dette gælder for mange andre kunder
i Danmark.
tilføjet af

alvorligt

Enhver seriøs forretning tager et angreb spredt ud på den måde uden dokumentation alvorligt, ellers er virksomheden jo heller ikke seriøs.
tilføjet af

Hvis sandheden skal frem

Så har de sløve advokater skyld i meget store
tab for virksomheder. I mange tilfælde gør de
mere skade end gavn, fordi de er alt for langsomme
til at behandle en sag. Hvis en lønmodtager var så
langsom, så havde han fået en fyreseddel for længe
siden! Det skyldes at advokaterne risikofrit kan
føre 70-100 sager på samme tid uden, at blive
stillet juridisk til ansvar for deres sløseri.
PS. Seriøse virksomheder spilder ikke tid og penge på
små latterlige ytringer i pressen.
tilføjet af

kvickly har altid

snydt deres kunder med overbetalte priser. Ligeledes med føtex og irma 1000.
Føj, der må sidde nogle folk med rigtig dårlig samvittighed
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.