7tilføjet af

911 WTC -FUP!!!

tilføjet af

Tak!

Alt hvad der kan få Illuminati afsløret for det, som millioner af mennesker godt ved- men ikke direkte kan bevise - byder jeg velkommen- håber virkelig at "nogen" er stærke og modige nok til at få alt kulegravet- derefter kan demokratiet jo afgøre hvad der videre skal ske.
tilføjet af

ja ja

araberne myrder og voldtager og lyver om det. Intet nyt fra koran fronten.
Ud med jihad-lortet nu!
tilføjet af

øhhhhhhhh?

Hvorfor er det lige at du vil blande muslimer ind i Illuminati? Har du slet ikke fattet hvad det er det drejer sig om?Jøder og muslimer er sat i en planlagt fjendesituation for årtier tilbage, netop for at få det spændingsfelt i mellemøsten- hvor især USA profiterer ved billig olie og salg af våben- heroinhandel.m.m. Ved du slet ikke at muslimer/terrorisme bliver brugt som skræmmebilleder- så Illuminati kan arbejde uhindret videre på deres planer om verdensoverherredømme og kontrol af alt og alle.
tilføjet af

Og amerikanerne har

aldrig været på månen!
Forøvrigt har holocaust ikke fundet setd... det er noget jøderne har fundet på for at få sympati!
Der findes en elite som alle vestlige landes ledere er del af... den består at væsener fra en anden planet. De har vundet magten og venter kun på den endelige udslettelse af menneskeheden.
osv
osv
osv
tilføjet af

hvad helv...

hvad mener du med det..
der er ingenting om muslimer...
Illuminati er mest hvide gamle familier i Europa...og ny i USA..
og det mener ingenting hvis der er nogle muslimer med...
de e r ikke problem..
problem er disse jesuiter og måske USA...
ikke kristne, jøde eller muslimer.
tilføjet af

???

Forstår ikke dit indlæg?- Jeg mener ikke at det er muslimer eller jøder eller andre kendte religioner, der er skyld i de fjendebilleder vi har i dag- jeg siger jo netop at det er en magtfuld og meget rig elite- som styrer ALT i den retning de ønsker- og de skyr intet middel for at opnå hvad de vil-Illuminati er farlig netop fordi de er så dygtigte til deres blændværk at vi først ser det når det er for sent
tilføjet af

ja og det

er Satans yngel
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.