2tilføjet af

9/11 Truth Rising...

Den amerikanske regerings dårlige behandling af de efterladte til 11. September 2001 og dem der hjalp til, da de tragiske begivenheder udspillede sig den dag (brandfolk, redningsfolk etc.), er ved at blive ret så åbenlys.
Kritikken vil ikke dø, det er for sent at stoppe, sandheden vil frem.
Husk på det ikke kun er "konspirationsteoretikere" der vil have sandheden frem omkring 9/11. De efterladte, dem der mistede familie, kærester og venner den dag, kræver også at få at vide hvad der egentlig skete den dag, og vi venter stadig på svar...
9/11 Truth is Rising fuld playlist:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=E47D6B195635D440
tilføjet af

Ikke kun konspirationsteoretikere...

Hej alieninlife
Dette er måske ikke den bedste kilde, men da jeg så en tysk film igår som handlede om at en af de der skulle have fløjet flyene ind i Pentagon, kom der nogle ting frem som gør mig skeptisk mht rigtigheden i det vi har fået at vide.
Når jeg siger at det ikke er den bedste kilde at argumentere scener fra en film, så er det fordi film jo er dramatiseret for dramaet skyld. Men ingen film jeg har set, kunne dog være mere dramatisk end 9/11.
En kvinde fandt sin kæreste liggende død i et køkken. Ingen ville tro hende. Og med god grund, da manden slet ikke burde eksistere. Han var en af de piloter som skulle være fløjet ind i Pentagon, som sagt. Men hvordan kunne han så 8 år senere befinde sig i et tysk køkken?
Det er en offentlig hemmelighed at mange af de impliserede i 9/11 havde bopæl i Hamburg, og var en del af studenter miljøet i samme by. Mange, mange detaljer i de teorier der er kommet efter 9/11 kan man spore. Tyskerne ved langt mere om den virkelige baggrund, end offentligheden har fået at vide.
BND, Bundes Nachrichten Dienst ligger inde med info som vi aldrig vil få at se. Det gør Pentagon også...CIA osv. Begge Bush brødrene var medlemmer af en klub som oprettede så tophemmelige afdelinger over CIA, at kun en håndfuld kendte til dem. Det var inden han gik af som præsident.
Mvh Hunter
tilføjet af

Når man først åbner bogen...

Hejsa!
Ifølge FBI, så er Osama Bin Laden jo slet ikke mistænkt for at stå bag 9/11, da de ikke har nogen beviser derpå. Derfor kan det undre at man næsten øjeblikkeligt skød skylden på ham omkring en time efter det første tårn blev ramt, og til dags dato stadig peger på ham, som den store skyldige bagmand bag 11. September 2001...
Desuden er flere af de formodede terrorister jo lyslevende den dag i dag, hvilket heller ikke falder særlig godt i tråd med, at deres billeder stadig figurerer på FBI´s liste.
Det er noget værre rod er det!!!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.