8tilføjet af

850.000 drikker for meget i Danmark

der er en stor stigning i alkoholmisbrug bland de veluddannede der er stoppet med at ryge, nu drikker de i stedet for så får vi se om det går bedre, -- vente vente, det er kun tiden der fortæller os om det bliver bedre det kan ingen andre.
tilføjet af

Du har sendt dit indlæg

til en forkert kategori!!!!!! Dette er rygedebatten, lad være med at blande tingene
sammen🙁 Jeg har kontaktet moderator med henblik på, at få dit indlæg flyttet
til anden kategori f.eks helse og sundhed.
tilføjet af

Der skulle selvfølgelig have

stået-under helse og sundhed, sorry.
tilføjet af

Vel har jeg da ej

det viser sig at efter rygning kommer noget andet (og det har med rygning at gøre) nu drikkes der som aldrig før og hvad tror i det kan føre med sig f.eks. vold spritkørsel o.s.v.
tilføjet af

Tyndere indlæg

kan jeg ikke forestille mig.
tilføjet af

Jamen han

Har jo ret i at folk der er holdt med at ryge drikker i stedet
det må du da kunne fatte ikke wong
tilføjet af

Så lad være

Men fact er nu engang sådan
tilføjet af

Nej det har han ikke ret i!

Kom med nogle tal og kom med nogle beviser, er det ikke det i plejer at skrige til os!
Min far er holdt op med at ryge for et stykke tid siden, det samme er en af mine
venner, de er da ikke blevet drankere af den grund!?
Jeg tror simpelthen at rygerne efterhånden er så desperate, efter at finde bare et eller
de kan bruge som argu. og så tager de det "første" der kommer, for dog ikke at stå helt
"nøgne" uden at tænke over hvad de egentlig siger! Det er ikke særlig kønt, men til
gengæld underholdende!
Iøvrigt er et andet af rygernes arg. jo at de ikke gider gå i byen, hvis der ikke
må ryges så deeeeeeeeet😃
tilføjet af

Det gør jeg også

Hvilke facts? En omgang Schluter og vrøvl, er hvad det er.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.