20tilføjet af

7.695 udlændinge

"De sidste tre måneder har 7.695 udlændinge fået arbejdstilladelse i Danmark. Det er 84 procent flere end i andet kvartal."
Det går fremad med at finde den fornødne arbejdskraft, det er da godt ikke?
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/Jobliv/2007/11/12/100807.htm?wbc_purpose=upda
Man kan sige, at det vælter ind med fremmede under denne regering.:)
V.H. Modild
tilføjet af

Du er da en

dygtig tal-dreng Modløs, kan du ikke oplyse hvor mange af dem der er fra de arabiske lande?.
tilføjet af

For mange familiesammenføringer...

Arbejdstilladelse til kinesere, polakker og andre EU-borgere er da helt fint, men det er da stadigvæk skræmmende med alle de familiesammenføringer (næsten 1300). Det er jo næsten umuligt, at integrere en ægtefælle, der ikke taler dansk, der kommer fra en anden kultur, der ingen form netværk har i Danmark og sidst men ikke mindst måske slet ingen rigtig uddannelse har...!!!
tilføjet af

Nej det kan jeg ikke,

men det står faktisk rimeligt præcist hvor disse mange mennesker hovedsageligt kommer fra, i artiklen..... jeg beflitter mig ikke med dine opdelinger.... det er ganske enkelt for tæt på at ligne en udvælgelse af dem vio ikke kan lide, du ved racisme og den slags debilt knald, og det har vi jo ikke i Danmark vel?
V.H. Modild
tilføjet af

Mere præcist

modløs, hvor mange arabere i denne gruppe er kommet i arbejde?. Du må jo underbygge dine tal. At du så ser racister og "debilt-knald" alle vegne, det er nok en lægelig opgave at få dig til at indse at sådan er det ikke.
tilføjet af

De kommer for at arbejde og studere

i modsætning til de mange økonomiske flygtninge fra mellemøsten der blev lukket ind under tidligere regeringers lempelige udlændingepolitikker.
tilføjet af

Nu gider jeg ikke mere.:)

hahahah jeg besvarede begge dine tidligere indlæg, nu må5 du sgu finde ud af, om du vil lade det stå.
V.H. Modild
tilføjet af

Service temporarily unavailable

men jeg skal se på det når denne service en gang "midlertidigt" fungerer som den skal.
tilføjet af

Jeg håber ikke,

at du tror det er mine tal? Har du ikke lagt mærke til, at det er officielle tal? Det eneste jeg sådan set kan drages til ansvar for, er spørgsmålet hvorfor jeg valgte at bringe denne nyhed med disse officielle tal.:)Og hvis du kan læse, så står det faktisk i indlægget.:)
Det der med racister skal du vist ikke begive dig ud i bette ven.:)Du er enten virkelig tæt på, eller uhyggelig dårlig til ayt formulere dig.
V.H. Modild
tilføjet af

pladder med dig

du omformulerede dit knald tre gange.:)og det er stadig noget knald.:)
Her er dit første bidrag:
De kommer heldigvis for at arbejde og studere
Skrevet af komodovaranen - Kl 07:05, 13.nov.2007
ikke for at blive gift med en eller anden fætter eller kusine.
3.028 polakker
758 kinesere
505 litauere
470 indere
263 rumænere.
Ialt 5054
Resten af de 7695 er sikkert det sædvanlige fikumdik.
:) hahahha
V.H. Modild
tilføjet af

Ævle bævle

modløs, gæt selv hvor tæt. "bette ven" du har sgu' da ingen venner, selv henne i kiosken hos Ahmed hvor du køber dine bajere (på klods) griner de af dig.
tilføjet af

Hej Modild

så ser det ud til at du får 4 åre mere til at hetze mod de samme partier som nu.
Det må da være skønt, så kan du begynde forfra med dit pladder, og ikke skal finde på noget nyt, hver dag.
tilføjet af

Så har du jo også noget at bruge din tid på....

- hvad skulle du ellers få tiden til at gå med.....
tilføjet af

Det samme

som dig...........
tilføjet af

Udlændinge og indvandring

er godt for Danmark i det omfang at de er integrerbare og vil bidrage til vores sanfund modsat en del af de arabiske muslimer som vi har fået igennem mange år, de vil kun stille krav og "fise den af"
tilføjet af

HAR - ikke EEN MUSLIM !!

Hvor er det befriende at notere at den besindige regering og det ansvarlige støtteparti har besluttet at gøre det korrekte, nemlig at give tidsmæssigt begrænsede arbejds/studie tilladelser til kristne, hinduer og bhudister.
og gudskelov finder man ingen, eller måske KUN ganske få uuddannede kamelryttere mellem de ovennævnte!
en regering og støtteparti, som viser det helt klare overblik!!
Nu kan alle besindige danskere krydse deres fingre for at dette overblik må få lov at fortsætte fra imorgen og de næste år!! - tænk hvis oppositionens løsslupne emmigrations politik igen får magt, som den har agt!! -jeg gyser!!
realisten.
tilføjet af

Jeg synes,

at du har et forklaringsproblem al den stund, at fakta er, at lidt over 50% af muslimer er selvforsørgende.:)
Formuleringerne du anvender, er simpelthen forkerte ikke? De er for generelle, vil jeg mene.
V.H. Modild
tilføjet af

der tager du fejl

lidt over 50% er også alt for lidt, faktisk morsomt at du overhovedet nævner det, det er lidt pinligt ikke❓ hvad lever resten af så ?
tilføjet af

Først vil det

være fint, om du kunne pege på det område, hvor du siger, jeg tager fejl... jeg kan jo ikke gætte.:)
Vi sludrede om, hvorvidt du kunne anvende termen "muslimerne" i din beskrivelse. Da jeg fortalte dig, at det kunne du ikke, da ca. halvdelen af dem rent faktisk arbejder, er du nu ude og sludre om, hvorvidt det er pinligt eller ej.
Hvad vil du helst sludre om?
V.H. Modild
tilføjet af

vi må håbe på at størstedelen

af den fremmede arbejdskraft kommer til at bestå af semitiske let integrerende individer som kan hjælpe med at forstærke det mosaiske samfunds netværk på en positiv måde i vores gæstfrie Danmark
tilføjet af

50%

er for lidt , SÅDAN ! er det så svært ?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.