24tilføjet af

66,6 % af danskere er racister?

66,6 % af danskere er racister?
er det rigtigt???
tilføjet af

NEJ!!!

10 % Ævl med dig.Dit svin.
Du skal ikke svine os danskere til.
Kun 10 % Basta.
tilføjet af

Der er 100% i Dansk Folkeparti så hva gør det??

nada
tilføjet af

Racist er :

at man siger:Du er mørk i huden,dig vil jeg ikke tale med,det er at være racist.ENKET!!!!!!!!!!!
tilføjet af

Ole, du sover i timen

FN har lige beskrevet det modsatte.
Så det er modsat.
tilføjet af

ja mig kan

du bestemt godt tælle med det er da helt sikkert
tilføjet af

jeg kan da rolig

sige at jeg er en af dem der er racist men det går helt tilbage til jeg var 12 år jeg er blevet opdravet til at være det.
tilføjet af

det er en skam

det ikke er mere ....
født og opfostret til at være det det er genbetinget *S*
totalt i orden
mvh Jake
tilføjet af

adkkr tag jer sammen

bunke rascister alle sammen...
prøv og vær lidt normale...
tilføjet af

66,6% kan det passe?

jeg tvivler på at 66,6% af Dk befolkning er racister, men hvis det passer så må vi sgu lige til at tag os sammen!!!
tilføjet af

hej do!!

det er jo lige det vi gør men sandheden er jo ilde hørt som sædvanlig *GG*
tilføjet af

Det var..

ikke ligefrem det der blev spurgt om..
tilføjet af

Det er den dummeste undskyldning..

Jeg er også blevet opdraget til at være racist, men de fleste mennesker lærer heldigvis at tænke selvstændigt senere i deres liv.. Det er sådan noget man gerne skulle lære mellem 13 og 15-års alderen..
tilføjet af

Du ligner oz en

rasist
tilføjet af

jeg undskylder

da slet ikke for noget da jeg er rasist af mine grunde nu og vil blive ved med at være det
tilføjet af

hvordan ser en rasist ud ?

din knold
tilføjet af

alt afhænger af

hvem der bliver spurgt
Danskere er også udsat for racisme men ingen af os klager, jeg tror heller ikke det hjælper, vi kan ikke rejse ud og klage og vi rammer heller ikke firmaerne økonomisk.
Der er forskelsbehandling alle de steder hvor der er muslimer involveret for det meste positiv særbehandling for dem.
Racister - fra ordbogen
”Tro på en bestemt races overlegenhed og medfødte ret til at herske”.
Oversat
Hvor mange kan genkende muslimers tro på at de skal herske i hele verden, det ligger i deres religion.
Tal med en muslimer, og han/hun er opdraget til at vide de er de eneste rigtige andre er undermennesker.
De er overlegne og andre ikke troende skal tjene dem.
Mærkeligt at vi danskere ikke kan forstå at "Danmark er et smørland", for at bruge Harders formulering, kontanthjælp uden at lave noget som helst det passer helt i den ånd deres religion er i, nemlig ikke at tjene en vantro.
tilføjet af

Et klart NEJ!!

Ordet bliver brugt uhensigtsmæssigt i en tid hvor hetzen mod muslimer kører på højtryk. De fleste som føler harme over flodbølgen af sager imod danskere af muslimsk herkomst, og udtrykker denne harme. Men det er ikke nok til at blive kaldt racist.
Når man føler sig berettiget til at kritisere nogen som i vore øjne ikke opfører sig som vi etniske danskere, så vil man vægre sig imod at blive kaldt racist. Og i mine øjne med god grund.
Der er gået inflation i at betegne andre som ikke deler ens egen holdning, som racist. Men der skal helt specielle krav opfyldes for at man ER racist. Og det er i de fleste tilfælde ikke tilstede. 66% er et stort tal.
Arkimedes
tilføjet af

vil også gerne

vide hvordan en racist ser ud...
tilføjet af

det er nu mere

hvorfor jeg liner en
tilføjet af

sikkert

hvorfor skulle det ikke være rigtigt??
hvor tit høre man ikke nogle råbe perker efter en tilfældig med anden etnisk baggrund end dansk??
det smitter... omgåes man en masse der ikke snakker med indvandrene gør man det heller ikke selv, og snakker man med dem bliver man pludselig udenfor.
oplevede det faktisk selv da jeg i 8 kl.blev bedste veninde med en pige fra bosnien, først ryger man lidt uden for sammenværet med de andre...og så røvrender hun en bagefter!
ved godt det ikke er alle der er sådan, men har faktisk været ret uheldig med alle dem med anden etnisk baggrund end dansk jeg har snakket med.
ved ikke om jeg er racist...lidt mørkeræd måske... men råber ikke efter dem på gaden eller nedgøre dem. og smiler da stadig sødt hvis jeg møder nogen på gaden.
tilføjet af

god at du ..

...ikke er racist!
tilføjet af

"Perker" er ikke udtryk for racisme.....

I og med at nogle etniske danskere bruger den betegnelse på alle der ikke umiddelbart ser etnisk danske ud, viser at vedk. ikke er racist. Men når du går efter en bestemt race og udviser foragt for dem som ringere race end vores - så kan du betegnes som racist.
Det skal være et udtryk for at du er hævet over dem. Det skal være udtryk for at du anser dem for en lavere stående race.
Og det gør såkaldte racister i de færreste tilfælde. Jeg ser det snarere som udtryk for en slet skjult angst som er resultatet af at medierne griber selv det mindste tilfælde af en strafovertrædelse af en udenlandsk udseende person, alene for at sælge en avis.
Når TV2 opfinder en gruppe og bringer denne nyhed i en udsendelse, så slipper min forståelse op. Det er ren og skær stemningsmageri. Det skete da de opfandt en gruppe unge "forbrydere" som åbent erklærede det danske samfund krig.
Nej, du er ikke racist. Og det er Torben som råber PERKER efter én mørk person han har set sig sur på - heller ikke. Som sagt er der gået inflation i det udtryk og vi bruger det i flæng, og langtfra efter hensigten.
Der er racister iblandt os, men jeg tror ikke et sekund på at tallet bevæger sig så højt som 66%.
Arkimedes
tilføjet af

DFs Pia Kjærsgaard havde ellers håbet på at erklære DF for landsbytossefri nu

Men der ses stadigt, at være et stykke vej inde dette bliver muligt.
Det vil kræve, at DF brydes påny, og udbryderne skaber et nyt landsbytosse parti, således de resterende i DF bliver stuerene.
tilføjet af

ja oki...

lyder meget rigtigt, og nogle er meget værre end andre, og nogle udtryk vokser man bare op med...
nogen der har hørt perkersangen med skinhead preben??
den havde min søs på 3 år så overhørt en dag, så nu render hun rundt og kalder alle for perker.. er et ret brugt udtryk som alle bruger om alle selvom de er 100% danske.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.