9tilføjet af

6610i for 1kr hos Debitel

Jeg så det fantastiske tilbud fra debitel om en nokia 6610i for 1kr og tinkte den tager jeg.
DUMT MEGET DUMT.
Jeg gik ned i min nærmeste Kvickly for at se på det.
Fik afvide at hos debitel køber man en konvolut for 99kr hvor der ligger en abonnementoprettelse i og nærmer beskrivelse af tilbudet.
Så skal man bare sende papirne ind til debitel eller udfylde den på nettet og efter 2 dage ville der så komme en tlf og simkort med posten.
Jeg synes det var en lidt mærklig måde at gøre det på og spurte om hun ikke kunne fortælle lidt om abonnementet.
Det kunne hun ikke men jeg kunne læse det hele i konvoluten.
Da jeg altid har haft TDC tinkte jeg ok det kan ikke være meget mere end 100kr per månded.
Jeg købte det så og kom hjem og så at det vil koste mig 149kr per månded i de næste 6 måndeder.
Ok det er stadig biliger end uden abonnement.
Men nej for tilbudet er kun for 3510i og 3200.
Hvis man vil købe 6610i skal man oprette debitelone+ som koster 249kr per månded.
Jeg kunne ikke få minne 99kr+1kr tilbage så jeg gik ind på nettet for at udfylde abonnementsoprettelsen.
Men der kunne jeg ikke vælge debitelone+ kun debitelone som var de 149kr per månded.
Ok fedt nok så koster det jo nok kun det så jeg trykker send.
Og de takker og fortæller mig at jeg vil modtage det inde for 8dage.
I kvickly sagde de 2dage.
Men ikke nok med det så finder jeg ud af inde på hjemme siden at hvis man køber 6610i med debitelone som jeg jo kun kunne vælge skal jeg betale 499kr for oprettelse.
Jeg kunne have købt samme tlf som det her nu løber op i for samme pris på www.mobilpriser.dk uden abonnement.
Så lad jer ikke friste af fup firmaet debitel.
tilføjet af

det siger sig selv

det siger sig selv.
Det kan bedre betale sig og købe den uden abon.
sådan er de alle, det er ikke kun debitel
tilføjet af

dårlige erfaringer

Jeg kan også kun sige at Debitel er det værste lort, aldrig i mit liv er jeg blev snydt så meget.
Har heldigvis skiftet teleselskalb, skal aldrig have Debitel mere.
I reklamerne virker de enormt billige, men det er de IKKE!!!!
tilføjet af

Debil-tel

Jeg kan kun tilslutte mig. Et firma med elendig service, og ikke til at slippe af med igen. Jeg kender en del der har prøvet det, til gengæld ingen der har beholdt dem længe.
tilføjet af

hey

du har ret debitel stinker!! men helt seriøst, ikke ondt ment eller noget, men få dig et s-t-a-v-e-k-u-r-s-u-s-!!
tilføjet af

Pas på!

Når man endelig skal kritisere andre, så er det altså lige en god idé at tjekke sit eget indlæg for fejl i tegnsætningen og manglende stort begyndelsesbogstav?
Dette var "helt seriøst, ikke ondt ment eller noget". *SS*
Mvh. NEMESIS
---------------------------------------------------------
"Når du kaster en boomerang, så husk at flytte dig, for den sigter lige efter r*ven og rammer yderst sjældent ved siden af."
tilføjet af

Meget muligt

Det er meget muligt at de alle gør det.
Men jeg tror ikke at alle skjuler og fordrejer prisen på samme måde.
Jeg har aldrigt oplevet TDC gøre det.
tilføjet af

Overvejelser...

Man bliver også nødt til at tænke over inden man køber mobilen, hvorfor det er fx Debitel, kan sælge den så billigt, 1 krone er jo heller ikke realistisk...

Så: Think twice.
tilføjet af

De skal jo tjene

Det er jo klart det koster noget på en anden måde, de skal jo tjene på at de sælger den så billigt.
Det må da give sig selv for alle at man ikke bare får en tlf. i narken bare såen uden videre.
Husk at læse det med småt inden du opretter dig til noget nyt ;-)
tilføjet af

TDC

Ja, TDC snyder ikke nogen. Med deres tårnhøje priser på alt, behøver de ikke at snyde :)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.