9tilføjet af

600 millioner kroner i timen.

„Hver eneste time bruges der verden over mere end 600 millioner kroner på soldater, våben og ammunition.“
— VITAL SIGNS 2005, WORLDWATCH INSTITUTE
tilføjet af

......

Mandens natur er ikke fred, men krig.
emanuel Kant
tilføjet af

Du tager helt fejl,

og det gør Kant også. Næsten 7.000.000 Jehovas vidner har smedet deres sværd til plovjern.
"Og i de sidste dage vil bjerget med Jehovas hus blive grundfæstet over bjergenes top, og det skal hæves op over højene; og alle nationerne skal strømme til det. Og mange folkeslag skal drage af sted og sige: „Kom, lad os gå op til Jehovas bjerg, til Jakobs Guds hus; og han vil lære os sine veje, og vi vil vandre på hans stier.“ For lov vil udgå fra Zion, og Jehovas ord fra Jerusalem. Og han vil fælde dom mellem nationerne og afgøre sager vedrørende mange folkeslag. Og de skal smede deres sværd til plovjern og deres spyd til beskæreknive. Nation vil ikke løfte sværd mod nation, og de skal ikke mere lære at føre krig." (Esajas 2:2-4)
tilføjet af

og hver

eneste lørdag generes et tilsvarende antal personer, ved at der kommer nogen og vækker folk, hvorefter de, meget komisk, får en "sang" og bladet vågn op.Så er folk vækket, og fy føj, hvor en gang åndelig krig.
Hos mig kommer de ikke mere, ihvert fald ikke før de har fået "repareret" de sidste skader.
tilføjet af

Det er jo din sag,

men det er en venlighed fra Jehovas vidners side at de kommer med et livreddende budskab til dig.
Med venlig hilsen, ftg.
tilføjet af

nu må du

stoppe, jeg har absolut ingen brug for personlig vækning lørdag morgen, og slet ikke åndelig, det er ren chikane, eller var.
Sidst der kom en mand til min dør, med en lille lyshåret pige, 6-7 år, til min dør fik jeg den dybeste medlidenhed med det stakkels barn. For mig at se er det værre end incest, og da barnet samtidig måtte lægge øre og øjne til verbalt, og fysisk attack, blev jeg, på barnets vegne, bange. Hvad sker der bagefter, skal barnet "trøstes", og hvordan?
tilføjet af

Du kunne jo eventuelt

tale pænt til dine medmennesker, og være en lille smule venlig overfor mennesker der vil dig det godt.
Venlig hilsen, ftg.
tilføjet af

Vel repræsenterede af Mærsk og JV

Mærsk tjener gode penge på våben
JV ejer i værdi over 415 million $ i våben leverancer fabrikker
Og selve Læge opsparingsfonder, deltager i samme vandvid
tilføjet af

Dumme mennesker

Det forstæller jo bare hvor dumt et væsen vi her har med at gøre!
Viste du, at mennesket er det eneste dyr på denne planet, som systematisk udryder dens egen artsfælle.
tilføjet af

Ufuldkomne mennesker

har en tilbøjelighed til gerne at ville bestemme over andre. Bibelen siger meget rammende: "Det ene menneske har udøvet myndighed over det andet til skade for det." (Prædikeren 8:9)
Bibelen fortæller også at der inden længe vil blive fred på jorden. For at det kan ske, må de nuværende regeringer ryddes af vejen. Herom siger Bibelen: "Men i de kongers dage vil himmelens Gud oprette et rige som aldrig vil blive ødelagt. ... Det vil knuse og gøre ende på alle disse riger, men selv bestå evindelig." (Daniel 2:44)De nuværende regeringer må altså ryddes af vejen og erstattes af Guds rige, for at der kan blive fred.
Med venlig hilsen, ftg.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.