3tilføjet af

537 nye indlæg.......

For 7-8 måneder siden var det sgu en dårlig dag, hvis der ikke tikkede minimum 1000 indlæg ind....
Nu er jeg ikke noget geni til regning, men et slag på tasken må vel være at hvis denne udvikling fortsætter, er Solen er brændt ud sådan cirka ved Sct. Hans-tid, 2008.....
Dette indlæg blev sendt klokken 22:23 - alt efter hvornår frem kan man så begynde at gætte sig frem til den nedgående Sol.......
:¤/
tilføjet af

Du har ret

og nu er personalet også holdt op med at svare når man skriver i emnet: Sol debat, det er fandeme flot SOL
tilføjet af

det er svært at bevare

optimismen når Solen konstant ikke fungere..
Personligt gider jeg ikke være her, når jeg ikke kan følge med i debatten og hele tiden får fejl smidt i hovedet..
Og så giver det jo sig selv at der ikke kommer indlæg fra min side. Tror egentligt mange har det sådan, så finder man andre steder at skrive..
god dag til alle
En Q
tilføjet af

sikke en forudsigelse

Hej
Hvis SOLen er brændt ud ca ved Sct. Hans tid 2008, så sætter jeg mig på en kost og flyver til Bloksbjerg ;-)
Jeg kan godt se hvor du vil hen med dit indlæg - og det er rigtig, at der på debatten er færre indlæg end tidligere (selvom brugertallene er stort set uændret).
Med de mange forskellige server problemer vi har og har haft, så er det nu ikke så mærkeligt. Men vi håber ikke du får ret i din forudsigelse, da vi arbejder på det stik modsatte.
De mange timeouts vi har oplevet for en-to måneder siden skulle gerne være ophørt. Den svenske og norske debat er blevet flyttede på egne servere, hvilket har givet os lidt mere plads at boltre os på.
At søgefunktionen (og profilerne) så stadig kolapser ved midnat havde vi håbet blev løst ved samme lejlighed, men vi arbejder os hen imod andre løsninger.
Med venlig hilsen
Scherz
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.