21tilføjet af

460gram silikone

Er her nogle kvinder herinde der har fået mere end 400gram i hvert bryst?Er du tilfreds?Har det været problemfrit?Hvad er din højde og vægt?Mvh kvinde der skal opereres meget snart
tilføjet af

400 g?

Hvis jeg fik lagt 400 g i ville jeg være oppe i en Margrethe skål - så nej, det er ikke prøvet af.
400g?????
tilføjet af

yes yes

ja 400gram,jeg spørger for at høre andre kvinders erfaring med store implantater.Jeg har kun en meget slap 75b,så...
tilføjet af

Så tab dig

Mon ikke du skal tabe 50-100kg for at komme ned på idealvægten 50kg.
Hvad måler du om maven hvor den er størst ?
Og hvad måler dine overarme ?
tilføjet af

Hvad

med en ny hjerne.
tilføjet af

ja smarte

jeg vejer 54 kg
tilføjet af

mener du ikke ml?

Hejsa!
Jeg går ud fra du snakker om ml, og ikke gram :-)
Min søster har fået 375 ml i hvert bryst - og hun havde en meget flad a skål før hun fik dette. Dette har givet hende en 85 C skål.
Hun er tilfreds, men ville gerne ha haft lidt større.
Hun er 164 høj og vejer omkring de 55 kg.
Personligt synes jeg ikke de burde være større, da det så ville ligne hun fik overbalance.
tilføjet af

gram

Jeg mener skam gram :o)
tilføjet af

silikone

hej jeg tror ikke så tit de vil putte så meget i. skal selv under kniven om 14 dage og skal have mellem 350-400 i er 169 høj og vejer 50 kg. Hvor skal du have det lavet. og hvor meget har de sagt de max vil putte i?
tilføjet af

absalon i kbh

og de vil max putte 525 gram i
tilføjet af

Pyha

Hvis du allerede har en 75B skål og kun vejer 54 kg, så synes jeg at 460 gram er alt for meget.
Har du prøvet at fylde et par tilsvarende poser med ris eller lign. og stoppe dem i BHen? Så kan du få en ide om hvordan det kommer til at se ud. Jeg er bange for at med 460 gram i hver så kommer dine bryster til at virke alt for voldsomme i forhold til din krop. Hvilken skålstørrelse kommer du op i efter en sådan operation, D?
tilføjet af

Hej

Ja jeg prøvede at tage nogle ris poser ind i en sports bh og det så stort ud men flot syns jeg.Men jo jeg bliver da en helt anden kvinde...ved ik om ris poserne er mest realistiske bud?
tilføjet af

glemte at svare

ja det bliver d eller e skål
tilføjet af

70F

Super flot. Intet ar. Bare perfekte.
tilføjet af

øhh ok

og hvad var det du ville fortælle med dette?
tilføjet af

Prøver igen

Jeg har fået lavet en F/G-skål. Resultatet er helt perfekt. Det er 5 år siden og de sidder stadig som de skal. Det er lavet via brystvorten så der er ingen synlige tegn som ar eller lign. Mht. min alder ville man nok kunne regne ud at de ikke var ægte. De er lavet i Roskilde hos speciallægerne som er meget seriøse. Det er luksus modellen med kombineret saltvand og silicone - meget sikre. Billeder kan mailes hvis du er interesseret.
tilføjet af

480/420g

480/420g er lagt ind
tilføjet af

Vil da meget gerne se billeder

Du kan maile til catwoman@kabelmail.dk jeg har nok også flere spørgsmål :o)
tilføjet af

Billeder

Hej jeg skal under kniven tirsdag.. hvis du vil sende lidt billeder ville det være super
mille.21@hotmail.com Er ved at være lidt nervøs
tilføjet af

hvor skal du have foretaget indgrebet?

hvor meget skal du have i? og hvad er prisen?Håber du vil svare :o)
tilføjet af

550 ml

HAR FÅET 550 ML MED DIAMETER 14,5 CM FOR ET ÅR SIDEN. KUNNE JEG GØRE DET OM SKULLE DE VÆRE SAMME DIAMETER MEN GÅ 3-4 CM LÆNGERE UD. DVS ENDNU STØRRE.
tilføjet af

spørgsmål

Hej Medio 40 år
du skriver de skulle have samme diameter, men gå 3-4 cm mere ud. jamen hvor meget ud går de da nu. spørger pga jeg selv er i næsten samme situation
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.