9tilføjet af

4400 serien

er der nogen herinde, der følger med i den?
jeg syntes den er så kanon fed.
den handler om folk der i de sidste 60 år har været forsvundet fra jordens overflade, og så dukker op igen.
alle sammen på en gang, og nu har de fået nogle evner, telepati, helbredelsesevner osv.
har nogen lyst til at skrive, hvis de kender den, det kunne være sjovt at høre jeres mening om serien.
tilføjet af

4400 svar

Synes det er en kanon serie, har købt sæson 1 og venter med længsel på at kunne købe sæson 2 og se en ny runde i tv.
tilføjet af

1 eren stopper der

hvor de kører afsted til hopsitalet for at få barnet, ik
tilføjet af

jeg har set

nogle afsnit af sæson 2 og der sker noget hele tiden, de forstår at holde spændingen i den serie, er ellers ikke til alle de serier, men denne er go.
kender du så den, der hedder Taken ?
tilføjet af

Lyder spændende

Har dog aldrig hørt om den - kører den måske på TV Danmark eller ?
tilføjet af

jeg har fået den

på dvdér fra en jeg kender, ved ikke om de er i dansk tv, det er en amerikansk serie.
men jeg har hørt der er sider på nettet, hvor man kan se dem, altså bruge computeren som tv.
tilføjet af

Tak for info

Jeg må prøve at surfe lidt rundt - lyder meget tiltalende :O)
tilføjet af

kan købes her

og der er gratis at få det sendt til Danmark, jeg har købt meget der, og det er godt og billigt.
http://www12.cd-wow.com/searchresults.php?searchfield=4400
tilføjet af

Taken...

Hejsa!
Kender udemærket Taken har lige købt den for 1 måned siden og så den over 2 dage :-), havde set den for 1 års tid siden (lejet i Blockbuster)Den er rigtig god, men nogle gange springer den 10 år og det er næsten for voldsomt!! Nogen der ved hvornår sæson 3 af 4400 bliver sendt på Tv3? De sendte nemlig både Sæson 1 og 2 i rap.
tilføjet af

The 4400 - Danmarks eneste hjemmeside

Hej Alle
Se min hjemmeside om The 4400 på
www.the-4400.dk
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.