8tilføjet af

3mobil sender stadig regning til mig.

Hvor er jeg godt træt af 3 mobil.
Jeg opsagde mit abb hos dem ang lukning af mit mobil bredbånd .
Mit bredbånd blev lukket ned 14-6-009,og den regning betalte jeg d 1-7-009.
Her idag kom der en regning for 1-7-009 til 31-7-009.
Jeg har skrevet et brev idag ang den regning,for der foreligger en misforståelse,
da jeg ikke har mere med dem at gøre,og derfor ikke kan skylle for July måned.
Derimod skylder de mig for 14 dage for meget betalt regning i Juni måned.
Da jeg opsagde mit abb,fik jeg sådan en spand lort i hovedet af en medarbejder,at jeg
ikke troede mine egne øre.Aldrig har jeg oplevet noget liggende.
Jeg regner ikke med at høre fra dem,da de ikke har for vane at svare på breve.
Jeg ringer ikke over til dem igen mere,for så for jeg vel lort i hovedet derfra igen.
Flere har sagt til mig,at de også stadig for regninger derfra,trods det at de kan bevise at de har betalt alt færdig hos dem.
GU;V om det er almindeligt kortyme hos dem,at genere folk på den måde.
tilføjet af

jamen

du vedhæfter bare din opsigelses bekræftelse ved en mail og beder dem kort og kontant om at få opgjort kontoen inden 14dg.
tilføjet af

Få fat i

Forbrugerklagenævnet! Hvordan kan det egentligt være, at du ikke vil have "3" mere????
tilføjet af

jamen,de har ikke mail.

Jeg kan ikke maile til dem,da de ikke har en mail adresse.
Der skal enten ringes eller skrives til dem,sådan er deres system.
tilføjet af

Fik kabel bredbånd istedet for.

Jeg opsagde mit abb hos dem,da jeg ikke fik den bit 7,2 jeg betalte for,derfor.
tilføjet af

Hmm ...

Har du ringet ind d. 14/6-09 og opsagt abonnementet, eller ringede du ind d. 14/5-09 og opsage abonnementet? - For der står i deres vilkår at abonnementet skal opsiges med en måneds varsel ;-)
Udover det står der også "Bemærk, at du op til en
måned efter opsigelsesdatoen kan modtage en slutopgørelse
for dit 3Abonnement." Nu ved jeg ikke hvordan det kører med deres bredbånd, men jeg har mobil abonnement hos dem .. Alt det jeg har snakket for i Juni, kommer først på en regning til august. Kunne forestille mig at det samme galt for bredbånd, og derfor har du fået en regning nu.

Du skriver at 3 ikke har nogen mail-adresse .. Hvis du havde brugt 30 sekunder på lige at gå ind på deres hjemmeside, "Kundeservice" - "Kontakt os", så ville du ha' fundet den ;-)
tilføjet af

Opsagde d 14-5-009.

Jeg opsagde mit aab mobil bredbånd d 14-5-009.
Det blev lukkemt ned d 14-6-009.
tilføjet af

smiler

jamen så skriver du , det er jo samme effekt
tilføjet af

De snyder med arme og ben

De har også snydt min mor, min kæreste og jeg på samme måde.
Min mor modtog regninger i mange måneder efter hun havde opsagt sit abbonoment.
Min kæreste modtog regninger for internet som han aldrig har haft, og jeg får konstant regninger hver måned som ikke passer. De er virkelig syge i hovedet! Jeg bliver nødt til at købe et taletidskort og bruge det nu sammen med en gammel mobil, og så gemmer jeg mit 3-simkort så det ikke bliver brugt - for at se hvor meget mit forbrug løber op i. De sender ovenikøbet flere regninger om måneden med forskellige tal. ex. første regning for samme måned: 442 kr, og en uge efter modtager jeg en regning for samme periode på 300, og 2 dage efter en på 730. Det er utroligt hvor meget de snyder med deres regninger!! Glæder mig til mine 6 måneder som kunde er overstået, men håber da virkelig ikke de bliver ved med at sende mig regninger, når jeg har opsagt abbonomentet. Det plejer de jo..🙁🙁🙁🙁
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.