10tilføjet af

3 Mobil

Hej alle,
Lange ventetider når man ringer til kundeservice, forkerte vildledende og modstridende informationer, den en hånd der ikke ved hvad den anden laver, voldsome samtale/data-roaming priser, manglende faktura detaljer etc.
Er du kunde hos 3 eller har du været det er de her ting så noget du kan nikke genkendende til?
3 har den service at man hvis man har 0-på-3 kan ringe gratis mellem områder som har 3-dækning i DK eller SE. Vi har pt. store problemer med 3 og de ting jeg her nar nævnt er kendetegnende for dem. Er vi ene om det?
Vores oplevelser med vores abonnementer som er 1½ md. gammelt er langte fra hvad 3 lover i sit udbudsmateriale - vi tænker her specielt på at faktureringerne af os mildt sagt ligger på den høje side af hvad de lover. Vi oplever KRAFIGE roamingoverpriser og kæmper nu en ulige kamp med med om at de skal fatte deres egne løfter om typisk 0-på-3 og detaljer i deres specille data-abonnement (som kaldes 3DataFri) hvor vi frit på 3's net kan gå på nettet. Det sidste går opkrævningsmæssigt helt galt.
Er vi de eneste der oplever disse ting? Hvis ikke vil vi meget gerne høre fra jer.
Vh Hr og Fru.Hansen
tilføjet af

kan fortælle dig

at hvis du kan skrotte det selskab,skal du gøre det, havde 3 mobil for 6 år siden, vi tegnede et guldabb: hvor alt download var gratis og at du ringer gratis indenfor 3 net, ja godav min bare, de har meget dårlig dækning og selv om vi stod ved siden af en af deres master var det nogle gange svært at få forbindelse og når man så skal ringe til 3 mobil, puha, man kan nå at lave kaffe og frokost, samt tage en hygger med konen, inden man kommer igennem og så nogle gange bliver man smidt af og skal starte forfra, vi droppede 3 mobil fordi vi fik en regning på næsten 2000 kr, da vores guldabb, var udløbet så var alt download ikke gratis mere, men de havde ikke advarede os før dette skulle ske, vi betalte og stoppede med 3
tilføjet af

Hold jer væk fra 3

Der er kun et og gøre, Det er og holde sig væk fra 3 mobil, har prøve datakort i to dage, kundeservice ha ha ja det kalder de det, nej nej servicen kan jeg ikke klage over, for der er ikke nogle service. fik besked på efter jeg kom igemmen efter 20 min. på og ringe igen i morgen der var der måske en der kunne hjælpe, Så jeg kan ikke bruge dem.
tilføjet af

Snyder med regningerne...

Min far fik 'et godt tilbud' på 3x3mobiler til næsten ingen penge med buisnessabbonnement.. der har været så meget vrøvl med dem. Jeg fik den ene af telefonerne, og fik på en måned en regning på mange tusind kroner.. ifølge dem havde jeg sendt over 6000 smser, og ringe´t for 4000, på en måned!! hallo, det holder sgu ikke. Jeg skriver MAX 2000 smser, hvis jeg overhovedet kan nå så mange. Og ringer stort set aldrig. Når jeg ringede var det for at ringe til min far - og det var jo gratis fordi han også havde 3mobil :S
Se at slippe af med dem så hurtigt som muligt... Det er rent ud sagt (og undskyld mig mit sprog), noget værre lort!!
tilføjet af

Lorte 3

Vi er lige blevet meldt til rki pga 3,,,vi har haft 3 i et halvt år hvor der stort set aldrig er noget der har virket,,nu har vi flyttet vores abbonemnter men aligevel har 3 sendt regninger so de senere har trukket tilbage ved at sende anuleringer på samme regninger,,men aligevel opkræver de nu nye beløb for perioder hvor vi ikke har haft dem som tele selskab,,,,nu er o kroner blevet til 1100,,,,HOLD JER VÆK fra 3 de er fulde af lort.
tilføjet af

køb aldrig 3 mobil

hej alle sammen.
Vi har desvære købt 3 mobil, det er det værste lort vi har brugt peneg. vi har 2 stk. og skal betalt for noget som ikke virker. det kan ikke være rigtig, alt andet som man køber kan man få penge tilbage, men det mener 3 mobil ikke. jeg vil gøre alt for at få ret, og ønsker bare at alle, vil sende en mail rundt til dem de kender,om hvor dårlig 3 mobil er.
Hilsen Fam.Porse
tilføjet af

århus telefonen.

ja så lærte man det at man aldrig skal købe en 3 (århustelefon.)
og grunden til at jeg kalder den det er at ud til harlev skanderborg odder er der dækning resten af jylland et kæmpe flop føj hvor amatør agtigt de skulle sku fratages deres licens/ha ha sende licens,en stor vits.
tilføjet af

3 mobil generel dårlig service

Jeg har gentagne gange haft dårlige erfaringer 3´s aftaler, i første omgang med at de sendte giroregning, selvom jeg havde bedt om at jeg kun ville betale over betalingsservice, så ringede jeg da den første giro kom og sagde, at dette ikke var aftalen, jo det ville de "lige" ordne, men nej de fortsatte i 3-4måneder til trods for at jeg ringede til dem flere gange. Dette betød endvidere at jeg lige pludselig blev opkrævet gebyr for ikke at betale giokortet. Endvidere fortsætter det med at en dame ringede i maj fra 3, som lovede at framelde guldpakken, hvilket det viser sig hun ikke har gjort, og 3 er ikke til at snakke med, så jeg skal betale for 3 måneder for en service jeg aldrig har brugt + en måned igen for at først at skulle opsige det "nu".
Dertil kommer at deres viderestillingssystem ikke virker og at de sender en det forkerte sted hen! Jeg kunne blive ved...
KH Birgitte
tilføjet af

tag dig sammen

tag og stop dit tuderi
alle ved at der skal gå et lille stykke tid,før der bliver aktiveret automatisk til betalings service og så har 3 mobil måske lavet en lille fejl ved at de ikke har meddelt dig at du skal betale alm for dit giro kort til det er kommet istandt
tilføjet af

3 mob

Hej jeg har arbejdet et par måneder på 3. De har ikke styr på noget som helst. Div papir forsvinder, der er hele tiden en masse nye medarbejdere der laver en masse fejl. Jeg var overrasket over hvor lidt styr på sagerne et firma kan have. Jeg skal aldrig have en 3 mobil. hehe 🙂
tilføjet af

Masser af problemer med 3mobil

Det samme her.. min mand har haft abonnement i et år, de sidste ca 6 mdr. 30 kr. om mdr. hvor han må ringe ubegrænset til andre 3 (bl.a. mig) og så kom der bare KÆMPE regninger, hvor han alligevel betalte de samtaler de 3 mobil. Hver måned får han at vide, at det er en fejl, som bliver rettet, men at han skal betale. Nu sagde han op og fik en sidst forkert regning på 158, mens 3 mobil skylder ham ca. 400 kr.. han betalte så ikke regningen til tiden, da han ikke synes det er rimeligt, men blev bedt om at betale så han får alle penge tilbage, det gjorde han så og nu kom der en rykke på 100kr oveni... LORT selskab!! ingen respekt for mennesker
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.