16tilføjet af

2500 "immigranter" på et døgn

Den italienske flåde siger fredag, at den har opsamlet omkring 2500 asylansøgere i de sidste 24 timer. Immigranterne var om bord på 17 flygtningebåde, der på grund af gunstige vejrforhold forsøgte at krydse Middelhavet til Europa.
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE6785318/2500-immigranter-opsnappet-pa-et-doegn-i-middelhavet/
Så må halal-hippierne og de skingrende gale redigale da være glade ?
tilføjet af

2500 "immigranter" på et døgn

Retur til Africa med dem, når de har råd til at betale
en for dem stor formue for at komme hertil.
tilføjet af

2500 "immigranter" på et døgn

Fortæl dog afrikanerne at Kina har et BNP overskud som sjældent falder under 7, så der er langt bedre muligheder for at få arbejde hvis de "flygter" dertil.
Kineserne er såmænd begyndt at mobbe landbefolkningen til at søge ind mod byerne så der kan komme endnu mere gang i industriproduktionen.
tilføjet af

2500 "immigranter" på et døgn

Og italienernes problem bliver vores problem, i og med at vi er medlem af samme brugsforening = EU.
Så hermed har vi endnu en grund til at forlade EU. Italien gider jo ikke bevogte sydgrænsen.
Rollo.
tilføjet af

kunne man ikke anvende torpedoer ?

Hmmm, undrer mig over, hvorfor de ikke bare sænker disse flygtningebåde med torpedoer ?
tilføjet af

kunne man ikke anvende torpedoer ?

Eller det der jagerfly der ... 😉
Tror du ikke det ville medføre et ramaskrig i resten af verden ?? ... 😕
tilføjet af

2500 "immigranter" på et døgn

Jeg forstår da godt, at de gerne vil ind i Europa. Det er en god ting, fordi det giver mangfoldighed i samfundet, og den slags skaber masser af nye ideer. Det er den måde samfundet vokser på. 🙂
tilføjet af

2500 "immigranter" på et døgn

Jeg forstår da godt, at de gerne vil ind i Europa. Det er en god ting, fordi det giver mangfoldighed i samfundet, og den slags skaber masser af nye ideer. Det er den måde samfundet vokser på. 🙂


Jeg er for så vidt enig. Det første problem er at deres fremtidsudsigter i Europa er håbløse. De bliver bare stuvet sammen i håbløse flygtningelejre i Italien. Jeg synes det er forkart af EU at lade Italien stå alene med problemet.
Andet problem er deres fertilitet. De kommer fra håbløst overbefolkede steder. Overbefolkede på grund af deres fertilitet. Skal de gøre Europa til et islamisk overbefolkningshelvede? Nej, de skal ikke.
Også synes jeg det er skandaløst at vi fra de rige landes side, ikke gør mere for dem i deres hjemlande, så de har mindre grund til at flygte.
Der bør indføres flere af den slags klinikker der er i Kina og Indien, overalt i 3. verden, hvor man kan få aborteret pigefostre. Det medfører bedre levestandard fra dag 1, og nedgang i befolkningstallet.
tilføjet af

Eller som Thailand?

Hmmm, undrer mig over, hvorfor de ikke bare sænker disse flygtningebåde med torpedoer ?

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19883324:efterlod-flygtninge-p%C3%A5-%C3%A5bent-hav.html
"Thailands flåde beskyldes for at have trukket bådflygtninge fra Myanmar til havs og efterladt dem til deres skæbne på åbent hav."
tilføjet af

2500 "immigranter" på et døgn

Jeg mener ikke, man bør rende og være bange for deres antal. Verdens befolkning har altid flyttet på sig. I jernalderen rejste germanerne sydpå og invaderede Romerriget. Senere koloniserede europæerne Amerika. Nu er det arabere og tyrkere, der bosætter sig i Europa. Det er en naturlig mekanisme, og det er spændende at være vidne til, hvordan verden forandrer sig. 🙂
tilføjet af

1 000 mere idag

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/06/07/0607112814.htm
Der oplyses at de kommer fra Eritrea, altså er kristne.
tilføjet af

2500 "immigranter" på et døgn

Og italienernes problem bliver vores problem, i og med at vi er medlem af samme brugsforening = EU.
Så hermed har vi endnu en grund til at forlade EU. Italien gider jo ikke bevogte sydgrænsen.
Rollo.

Egentligt er jeg stort set altid ret enig med dig, men lige her skulle resten af EU måske hjælpe Italien, Grækenland, Spanien med bevogtningen af deres søgrænser til Middelhavet. Alle tre lande har jo nogle krogede kystlinjer, samt øer, der kan bruges til skjul, især Grækenland er jo indehaver en hulens masse klippetoppe ude i vandet - så "Esbern Snare" ned til middelhavet, hvis den ikke allerede er der i.f.m. Syriens aflevering af gasammunition til FN. "Absalon" er så vidt jeg ved i Adenbugten for at jage muhamzer i små både[:|]
tilføjet af

2500 "immigranter" på et døgn

Det kan jeg godt se. Der er en pointe, i hvert fald på kort sigt kunne vi godt sende en motortorpedobåd (eller lignende) ned til Middelhavet for at hjælpe med at bevogte. Hvis man sender danske krigsskibe til Det indiske Ocean, hvorfor så ikke også til Middelhavet?
Men hvor meget gør italienerne selv? Hvorfor samler den italienske marine flygtningene op?? Hvorfor bliver flygtningebådene ikke bare trukket tilbage ud på havet? Det er ikke motorkraft der mangler.
På længere sigt: nogle af dem møver sig ind i de sydeuropæiske lande, og hvad så? De vil nok søge mod nord. Derfor er mit synspunkt at vi på længere sigt bør forlade EU.
Rollo.
tilføjet af

2500 "immigranter" på et døgn

Nu er det jo pirateri, noget som aldrig ville blive tilladt fra de fleste andre muslimske lande.
Nu har Somalia jo ikke ressourcer til at bekæmpe dem selv, eller også er regeringen korrupt, men trods alt har de præsteret at bekæmpe islamisterne som vil omvende den traditionelt muslimske befolkning til total underkastelse som det er sket i dele af Kenya.

[quote="rollo_1" post=2822756]Og italienernes problem bliver vores problem, i og med at vi er medlem af samme brugsforening = EU.
Så hermed har vi endnu en grund til at forlade EU. Italien gider jo ikke bevogte sydgrænsen.
Rollo.[/quote]
Egentligt er jeg stort set altid ret enig med dig, men lige her skulle resten af EU måske hjælpe Italien, Grækenland, Spanien med bevogtningen af deres søgrænser til Middelhavet. Alle tre lande har jo nogle krogede kystlinjer, samt øer, der kan bruges til skjul, især Grækenland er jo indehaver en hulens masse klippetoppe ude i vandet - så "Esbern Snare" ned til middelhavet, hvis den ikke allerede er der i.f.m. Syriens aflevering af gasammunition til FN. "Absalon" er så vidt jeg ved i Adenbugten for at jage muhamzer i små både[:|]
tilføjet af

2500 "immigranter" på et døgn

Den italienske flåde siger fredag, at den har opsamlet omkring 2500 asylansøgere i de sidste 24 timer. Immigranterne var om bord på 17 flygtningebåde, der på grund af gunstige vejrforhold forsøgte at krydse Middelhavet til Europa.

Så, nu er det værste islamiske regime verden har set, ved at tage magten i Irak. Folk er på vild flugt hvor islamisterne rykker frem. Det vil generere en flygtningestrøm mod Europa, der er mere omfattende end den der kommer fra Syrien.
tilføjet af

2500 "immigranter" på et døgn

Ja med fare for at gentage sig selv kan 90 % af EUropas befolkning vel efterhånden se og forstå at hvis vi ikke finder en varig løsning på specielt det muslimske mareridt, så graver vi vores egen grav, nødargtigt som det skete i X-Jugoslavien Libanon og er i fuld gang overalt hos de muslimske stammer, denne konflikt imellem de forskellige mafiaer i mullha området vil brede sig som en epidemi, snart må man gøre som ved mund og klov syge, spærre området af og søger for at ingen kommer hverken ind eller ud, magter vi ikke dette, ja da kan vi godt afskrive den civiliserede verden og så går vi atter over i den mørke middelalder.
tilføjet af

2500 "immigranter" på et døgn

Isis som de kalder sig er så rabiate at Al Qaeda ikke vil være i stue med dem.
Alle kvinder skal bære nigab, det er forbudt at ryge og lytte til musik, der skal være helt stille idet folk skal koncentrere sig om bøn......fornylig blev 3 personer korsfæstet, 12-14 årige drenge flokkedes om ligene og tog billeder og film med deres mobiltelefoner, selvfølgelig for at "budskabet" skal brede sig lynhurtigt.
"Danskere" som er vokset op med skole og økonomisk hjælp som er givet til indvandringen har tilsluttet sig Isis, heldigvis er nogle af dem blevet dræbt.

[quote="Perkins" post=2822560]Den italienske flåde siger fredag, at den har opsamlet omkring 2500 asylansøgere i de sidste 24 timer. Immigranterne var om bord på 17 flygtningebåde, der på grund af gunstige vejrforhold forsøgte at krydse Middelhavet til Europa.[/quote]
Så, nu er det værste islamiske regime verden har set, ved at tage magten i Irak. Folk er på vild flugt hvor islamisterne rykker frem. Det vil generere en flygtningestrøm mod Europa, der er mere omfattende end den der kommer fra Syrien.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.