44tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Som følge af afkortningen af dagpengeperioden og den svage økonomi efter Løkke, kan op mod yderligere 15.000 miste dagpenge i 2014. Det kommer så oveni de op mod 27.000 der allerede i 2013 har mistet retten til dagpenge.
Som bekendt var det DF der i sin tid foreslog VK at afkorte dagpengeperioden til to år mod, at overførselsindkomster ikke blev fastfrosset i en periode. Efterfølgende har VK så aftalt med regeringen, at overførselsindkomsterne ikke stiger så meget, mod at skatten på arbejde sænkes.
Så igen viser DF at de ikke er andet end stemmekvæg for Løkke og Venstre 🙂
Så mange kan miste dagpengene næste år
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (S)

Som følge af afkortningen af dagpengeperioden og den svage økonomi efter Løkke, kan op mod yderligere 15.000 miste dagpenge i 2014. Det kommer så oveni de op mod 27.000 der allerede i 2013 har mistet retten til dagpenge.
Som bekendt var det DF der i sin tid foreslog VK at afkorte dagpengeperioden til to år mod, at overførselsindkomster ikke blev fastfrosset i en periode. Efterfølgende har VK så aftalt med regeringen, at overførselsindkomsterne ikke stiger så meget, mod at skatten på arbejde sænkes.
Så igen viser DF at de ikke er andet end stemmekvæg for Løkke og Venstre 🙂
Så mange kan miste dagpengene næste år


Nu er det kun de arbejdsløse, der ikke har lavet noget i 2 år, det går ud over.
Men selvfølgelig er det umuligt for tosserne i den nuværende regering, at ændre noget, for de aner jo ikke, hvad de laver.
Eller er der en bedre forklaring?
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Nej, det var tosserne i DF og V der ikke anede hvad de havde gang i. Ja, de har været ledige i over to år - så har de nok ikke haft et arbejde. Har du svært ved det danske sprog?
[quote="anonyym" post=2746781]Som følge af afkortningen af dagpengeperioden og den svage økonomi efter Løkke, kan op mod yderligere 15.000 miste dagpenge i 2014. Det kommer så oveni de op mod 27.000 der allerede i 2013 har mistet retten til dagpenge.
Som bekendt var det DF der i sin tid foreslog VK at afkorte dagpengeperioden til to år mod, at overførselsindkomster ikke blev fastfrosset i en periode. Efterfølgende har VK så aftalt med regeringen, at overførselsindkomsterne ikke stiger så meget, mod at skatten på arbejde sænkes.
Så igen viser DF at de ikke er andet end stemmekvæg for Løkke og Venstre 🙂
Så mange kan miste dagpengene næste år[/quote]

Nu er det kun de arbejdsløse, der ikke har lavet noget i 2 år, det går ud over.
Men selvfølgelig er det umuligt for tosserne i den nuværende regering, at ændre noget, for de aner jo ikke, hvad de laver.
Eller er der en bedre forklaring?
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (S)

Og det kan den nuværende regering ikke lave om på ❓
Jeg skrev som jeg skrev, for at du også kan være med, men selvfølgelig når du sidder i sumpen, så må du jo gå til angreb.
Men når du nu er så dygtig ud i dansk, hvorfor laver du så ikke noget?
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Tjah!
Der påstås:
"Som følge af afkortningen af dagpengeperioden og den svage økonomi efter Løkke, kan op mod yderligere 15.000 miste dagpenge i 2014. Det kommer så oveni de op mod 27.000 der allerede i 2013 har mistet retten til dagpenge."
Herligt så kan skatterne vel sættes ned for de sidst tjente kroner.
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Og til jeg som mister retten til dagpenge. Huske at holde ferie inden så i kan nå at få jeres feriepenge/feriedagpenge for de bliver taget fra jer når i går ud af dagpenge systemet.
Jeg faldt ud af dagpenge systemet 7/7 13 kom på uddannelsesydelse i 7 uger og fik så "heldigvis" et ordinært job..men men der ikke nogle feriepenge at hente nogen steder nu. Når kun at optjene ferie til knap 10 dages ferie i 2014/15. Bliver en træls sommerferie næste år når man slet ikke kan holde ferie sammen med sit barn. Der lang tid til sommer 2015.
Så ikke nok med at der "sparres" på udbetaling af dagpenge der må også komme en masse feriepenge i kassen. Hvad skal de så bruges til??
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Har du det meget svært ved at forstå, at vi ikke har borgerløn. Vi har bistandshjælp, som er sidste trin på det offentliges forsørgelses trin. Dette gives til dem, der ikke selv kan forsørge sig. Det er en rigtig stor overførselsindkomst, der ofte er så stor, at det ikke kan betale sig at tage et normalt arbejde. Det er vi ved at lave om på. Man kan ikke stiltiende se på, at ærlige mennesker går på arbejde hver morgen til en løn, der er lavere end den, de ville kunne få, ved at blive hjemme. Det er ikke fair, mod dem der arbejder! Hvis du har en anden opfattelse anonyym, så er det nok ikke her i Danmark, du skal fortsætte med at slå dine fremtidige folder!


Nej, det var tosserne i DF og V der ikke anede hvad de havde gang i. Ja, de har været ledige i over to år - så har de nok ikke haft et arbejde. Har du svært ved det danske sprog?
[quote="Miniprofil888" post=2746822][quote="anonyym" post=2746781]Som følge af afkortningen af dagpengeperioden og den svage økonomi efter Løkke, kan op mod yderligere 15.000 miste dagpenge i 2014. Det kommer så oveni de op mod 27.000 der allerede i 2013 har mistet retten til dagpenge.
Som bekendt var det DF der i sin tid foreslog VK at afkorte dagpengeperioden til to år mod, at overførselsindkomster ikke blev fastfrosset i en periode. Efterfølgende har VK så aftalt med regeringen, at overførselsindkomsterne ikke stiger så meget, mod at skatten på arbejde sænkes.
Så igen viser DF at de ikke er andet end stemmekvæg for Løkke og Venstre 🙂
Så mange kan miste dagpengene næste år[/quote]

Nu er det kun de arbejdsløse, der ikke har lavet noget i 2 år, det går ud over.
Men selvfølgelig er det umuligt for tosserne i den nuværende regering, at ændre noget, for de aner jo ikke, hvad de laver.
Eller er der en bedre forklaring?[/quote]
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Synes du selv, at det er herligt, at kunne malke statskassen? Har du ikke holdt rigeligt med ferie? Ferie er noget man holder for at holde fri fra et arbejde. Har man ikke noget arbejde, har man fri. Vil du virkelig alvorligt mene, at du skal holde ferie, når du har fri, eller er det fordi, du ikke kan malke statskassen endnu engang? Føler du, at du har mere ret til disse penge, end dem der skal indbetale dem? Ikke noget at sige til, at skatterne er så høje i dette land, med enorme tab af arbejdspladser til følge! Kan du ikke se du medvirker til at holde liv i en ond cirkel?
M.v.h.
X


Og til jeg som mister retten til dagpenge. Huske at holde ferie inden så i kan nå at få jeres feriepenge/feriedagpenge for de bliver taget fra jer når i går ud af dagpenge systemet.
Jeg faldt ud af dagpenge systemet 7/7 13 kom på uddannelsesydelse i 7 uger og fik så "heldigvis" et ordinært job..men men der ikke nogle feriepenge at hente nogen steder nu. Når kun at optjene ferie til knap 10 dages ferie i 2014/15. Bliver en træls sommerferie næste år når man slet ikke kan holde ferie sammen med sit barn. Der lang tid til sommer 2015.
Så ikke nok med at der "sparres" på udbetaling af dagpenge der må også komme en masse feriepenge i kassen. Hvad skal de så bruges til??
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Hvis regeringen ønsker det ændret så ændrer de det. Hvis de synes det er helt i orden med de 2 års dagpengeperiode så beholder de det som det er nu!

Nej, det var tosserne i DF og V der ikke anede hvad de havde gang i. Ja, de har været ledige i over to år - så har de nok ikke haft et arbejde. Har du svært ved det danske sprog?
[quote="Miniprofil888" post=2746822][quote="anonyym" post=2746781]Som følge af afkortningen af dagpengeperioden og den svage økonomi efter Løkke, kan op mod yderligere 15.000 miste dagpenge i 2014. Det kommer så oveni de op mod 27.000 der allerede i 2013 har mistet retten til dagpenge.
Som bekendt var det DF der i sin tid foreslog VK at afkorte dagpengeperioden til to år mod, at overførselsindkomster ikke blev fastfrosset i en periode. Efterfølgende har VK så aftalt med regeringen, at overførselsindkomsterne ikke stiger så meget, mod at skatten på arbejde sænkes.
Så igen viser DF at de ikke er andet end stemmekvæg for Løkke og Venstre 🙂
Så mange kan miste dagpengene næste år[/quote]

Nu er det kun de arbejdsløse, der ikke har lavet noget i 2 år, det går ud over.
Men selvfølgelig er det umuligt for tosserne i den nuværende regering, at ændre noget, for de aner jo ikke, hvad de laver.
Eller er der en bedre forklaring?[/quote]
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Og til jeg som mister retten til dagpenge. Huske at holde ferie inden så i kan nå at få jeres feriepenge/feriedagpenge for de bliver taget fra jer når i går ud af dagpenge systemet.
Jeg faldt ud af dagpenge systemet 7/7 13 kom på uddannelsesydelse i 7 uger og fik så "heldigvis" et ordinært job..men men der ikke nogle feriepenge at hente nogen steder nu. Når kun at optjene ferie til knap 10 dages ferie i 2014/15. Bliver en træls sommerferie næste år når man slet ikke kan holde ferie sammen med sit barn. Der lang tid til sommer 2015.
Så ikke nok med at der "sparres" på udbetaling af dagpenge der må også komme en masse feriepenge i kassen. Hvad skal de så bruges til??


Tjah!
Hvor meget sparede vi skatteydere så på det?
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Inel skrev jo "Husk at holde ferie".
Der er ikke tale om at malke statskassen, i og med feriepengene bliver modregnet i dagpengene eller kontanthjælpen, ganske som når man har skiftet job og den nye arbejdsgiver ikke skal betale løn under ferie, her er det selvklart de indbetalte feriepenge fra forrige job der skal give penge i perioden.
Eksempel: Jeg holdt jo 3 ugers ferie fra jobcentret, teknisk set var jeg fritaget for pligter i den periode (men søgte jobs alligevel), der blev så trukket for 3 uger i kontanthjælpen og jeg beholdt resten af de 15.000 efter kommunens træk som jeg havde opsparet.
Selvklart skal jobcentret skrive under på at man holder ferie, ellers kan man ikke få pengene.
Og når nu folk endelig får et job ville det være dårlig kemi at bede chefen om ferie 14 dage efter for at få udbetalt feriepenge der ellers ville gå tabt, hvad de gør efter 2 år i feriefonden, så hellere undvære de penge for at beholde et job der kunne blive flerårigt.

Synes du selv, at det er herligt, at kunne malke statskassen? Har du ikke holdt rigeligt med ferie? Ferie er noget man holder for at holde fri fra et arbejde. Har man ikke noget arbejde, har man fri. Vil du virkelig alvorligt mene, at du skal holde ferie, når du har fri, eller er det fordi, du ikke kan malke statskassen endnu engang? Føler du, at du har mere ret til disse penge, end dem der skal indbetale dem? Ikke noget at sige til, at skatterne er så høje i dette land, med enorme tab af arbejdspladser til følge! Kan du ikke se du medvirker til at holde liv i en ond cirkel?
M.v.h.
X


[quote="inel" post=2746857]Og til jeg som mister retten til dagpenge. Huske at holde ferie inden så i kan nå at få jeres feriepenge/feriedagpenge for de bliver taget fra jer når i går ud af dagpenge systemet.
Jeg faldt ud af dagpenge systemet 7/7 13 kom på uddannelsesydelse i 7 uger og fik så "heldigvis" et ordinært job..men men der ikke nogle feriepenge at hente nogen steder nu. Når kun at optjene ferie til knap 10 dages ferie i 2014/15. Bliver en træls sommerferie næste år når man slet ikke kan holde ferie sammen med sit barn. Der lang tid til sommer 2015.
Så ikke nok med at der "sparres" på udbetaling af dagpenge der må også komme en masse feriepenge i kassen. Hvad skal de så bruges til??[/quote]
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Ja det kan de takke Thulesen Dahl for, tusinder af familier har fået ødelagt familiens økonomi og sammenhold, det vil naturligvis senere vise sig økonomisk i kommunerne, landet DK spare ikke noget, det var tæt på at den klovn ødelage den unikke Danske flex security model, som betyder lyn hurtig skifte i virksomhederne og ikke som f.eks i Sydeuropa hvor man ikke bare kan afskedige folk, man kan håbe at han tænker sig om en ekstra gang inden han tager røven på sine vælger.
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014

Ja det kan de takke Thulesen Dahl for, tusinder af familier har fået ødelagt familiens økonomi og sammenhold, det vil naturligvis senere vise sig økonomisk i kommunerne, landet DK spare ikke noget, det var tæt på at den klovn ødelage den unikke Danske flex security model, som betyder lyn hurtig skifte i virksomhederne og ikke som f.eks i Sydeuropa hvor man ikke bare kan afskedige folk, man kan håbe at han tænker sig om en ekstra gang inden han tager røven på sine vælger.

Du har helt ret, Thulesen Dahl var statsminister, og egenrådigt fik lavet sine love, smuttede der nogle arbejdsledige elementer i svinget.
Hvem der er klovn, og hvem der har taget røven på vælgerne, må stå for din regning, for jeg kan ikke lige se at det var DF, men det er nok min fejl?
Du skriver at i sydeuropa kan man ikke fyre folk?
Kan man så heller ikke lukke virksomheder, og underbemande arbejdspladserne?
Jo du, og andre røde har da virkelig problemer, men det skulle i have tænkt på før valget.
PS: At røde vælgere får ødelagt deres familieforhold, pga DF, viser jo bare, hvilken type mennesker de er. Andre får et bedre sammenhold i modgangstider, så det er bvadr..................
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Du har ret set fra den vinkel. 😉


Inel skrev jo "Husk at holde ferie".
Der er ikke tale om at malke statskassen, i og med feriepengene bliver modregnet i dagpengene eller kontanthjælpen, ganske som når man har skiftet job og den nye arbejdsgiver ikke skal betale løn under ferie, her er det selvklart de indbetalte feriepenge fra forrige job der skal give penge i perioden.
Eksempel: Jeg holdt jo 3 ugers ferie fra jobcentret, teknisk set var jeg fritaget for pligter i den periode (men søgte jobs alligevel), der blev så trukket for 3 uger i kontanthjælpen og jeg beholdt resten af de 15.000 efter kommunens træk som jeg havde opsparet.
Selvklart skal jobcentret skrive under på at man holder ferie, ellers kan man ikke få pengene.
Og når nu folk endelig får et job ville det være dårlig kemi at bede chefen om ferie 14 dage efter for at få udbetalt feriepenge der ellers ville gå tabt, hvad de gør efter 2 år i feriefonden, så hellere undvære de penge for at beholde et job der kunne blive flerårigt.

[quote="NihauX52" post=2746864]Synes du selv, at det er herligt, at kunne malke statskassen? Har du ikke holdt rigeligt med ferie? Ferie er noget man holder for at holde fri fra et arbejde. Har man ikke noget arbejde, har man fri. Vil du virkelig alvorligt mene, at du skal holde ferie, når du har fri, eller er det fordi, du ikke kan malke statskassen endnu engang? Føler du, at du har mere ret til disse penge, end dem der skal indbetale dem? Ikke noget at sige til, at skatterne er så høje i dette land, med enorme tab af arbejdspladser til følge! Kan du ikke se du medvirker til at holde liv i en ond cirkel?
M.v.h.
X


[quote="inel" post=2746857]Og til jeg som mister retten til dagpenge. Huske at holde ferie inden så i kan nå at få jeres feriepenge/feriedagpenge for de bliver taget fra jer når i går ud af dagpenge systemet.
Jeg faldt ud af dagpenge systemet 7/7 13 kom på uddannelsesydelse i 7 uger og fik så "heldigvis" et ordinært job..men men der ikke nogle feriepenge at hente nogen steder nu. Når kun at optjene ferie til knap 10 dages ferie i 2014/15. Bliver en træls sommerferie næste år når man slet ikke kan holde ferie sammen med sit barn. Der lang tid til sommer 2015.
Så ikke nok med at der "sparres" på udbetaling af dagpenge der må også komme en masse feriepenge i kassen. Hvad skal de så bruges til??[/quote][/quote]
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Med det syn du har over for andre mennesker, håber jeg inderligt du bliver ramt af kræft og lider en frygtelig død.
Verdenen ville være et pragtfuldt sted uden dig - føj for satan
tilføjet af

Overvind Livet!!!

=Smil Gennem Lort.. [f]
http://www.youtube.com/watch?v=1VrL8IBZmcQ
Et belortet smil kan ingen klare,det stikker simpelthen bare alt...
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

åhhh ja åhhh ja åhhh ja (NihauX52 og alle andre som er i job og aldrig har prøvet at være ledig). Der ser man tydeligt endnu en af de mennesker som slet ikke kender til hvad der sker når man er på dagpenge. En borger som tror de ved så meget som hvordan det er at være på dagpenge/kontanthjælp. De tror kun at det er ferie at være der. Gad vide om du overhovet ved hvordan man skriver en ansøgning.
Det ses så tydeligt nu jeg er startet på job, at der ingen som jeg arbejder sammen med som ved eller kan forstille sig hvad der sker når man er ledig, når man bare har haft arbejde i de sidst 10-20 år eller mere. De er chokket når jeg fortæller hvordan man bliver behandlet. De ved ikke alle de "fælder" der er, hvis man ikke gøre det ene eller det andet. Læse jobannonce hver dag, ansøgninger der skal skrives, konstant være til møder både her og der for at sikre at man nu har ansøgt osv osv. Gider ikke remse det hele op for lige meget hvad jeg skriver vil du/I ALDRIG forstå hvordan systemet køre når man er ledig. Og ja du kan kalde det ferie, dovenskab eller hvad du vil.
Og du kender heller ikke min baggrund og hvad jeg har gjort for at få job. Har også haft dog haft vikar jobs imens jeg var ledig, men det hjælper jo ikke altid en meget i det lange løb.
Men jeg vist med mit indlæg at der ville komme dumsmarte bemærkninger om ledige, men igen de kommer kun fra dem som slet ikke har nogen forstand på hvad der sker i det virkelig liv som ledig og kun har en eller anden forkvaklet vrang forestilling i deres små hoveder. Så lad være med at kommentere noget du/I ikke har forstand på omkring de ledige.
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Ja, den "aktive beskæftigelsesindsats" ser meget pæn ud på papiret, men den er ikke spor morsom når man er underlagt den 😖
Man klarer dog tiden hvis man har brede skuldre og ikke lader sig provokere.
Kommunerne er dog klar over, jfr hårdt arbejdspres, at det ikke er nødvendigt at chikanere alle på nøjagtig samme måde, derfor har 6 kommuner, heriblandt Odense hvor jeg selv bor, i forbindelse med at jobcentrene skal endevendes foreslået en opdeling af de stærke og svage ledige, så f.eks Du og jeg som har joberfaring og søger jobs uden at det er nødvendigt at blive åndet i nakken får fred
Således får sagsbehandlerne mere tid til de unge og svage, og til at sparke Dovne Robert og de andre fra samme skuffe i røven.
Jeg tror såmænd godt at NihauX52 kan skrive en ansøgning og CV, det behøver jo ikke at være efter jobcentrets standardformular.......Du og jeg ved også at man kan skrive en masse og indsætte billede mm, for derefter aldrig at få svar, hvilket betyder at kuverten er blevet kasseret uåbnet idet modtager har fået hundredevis og derfor kun åbner de 30 første for at finde 3-5 ansøgere der skal kontaktes.
Situationen for mig er dog ændret da jeg har været syg et par år, jeg har så kun 4 år inden jeg går på pension, jobcentret har ladet mig være i nogenlunde i fred da jeg ikke belaster med sygedagpenge.

åhhh ja åhhh ja åhhh ja (NihauX52 og alle andre som er i job og aldrig har prøvet at være ledig). Der ser man tydeligt endnu en af de mennesker som slet ikke kender til hvad der sker når man er på dagpenge. En borger som tror de ved så meget som hvordan det er at være på dagpenge/kontanthjælp. De tror kun at det er ferie at være der. Gad vide om du overhovet ved hvordan man skriver en ansøgning.
Det ses så tydeligt nu jeg er startet på job, at der ingen som jeg arbejder sammen med som ved eller kan forstille sig hvad der sker når man er ledig, når man bare har haft arbejde i de sidst 10-20 år eller mere. De er chokket når jeg fortæller hvordan man bliver behandlet. De ved ikke alle de "fælder" der er, hvis man ikke gøre det ene eller det andet. Læse jobannonce hver dag, ansøgninger der skal skrives, konstant være til møder både her og der for at sikre at man nu har ansøgt osv osv. Gider ikke remse det hele op for lige meget hvad jeg skriver vil du/I ALDRIG forstå hvordan systemet køre når man er ledig. Og ja du kan kalde det ferie, dovenskab eller hvad du vil.
Og du kender heller ikke min baggrund og hvad jeg har gjort for at få job. Har også haft dog haft vikar jobs imens jeg var ledig, men det hjælper jo ikke altid en meget i det lange løb.
Men jeg vist med mit indlæg at der ville komme dumsmarte bemærkninger om ledige, men igen de kommer kun fra dem som slet ikke har nogen forstand på hvad der sker i det virkelig liv som ledig og kun har en eller anden forkvaklet vrang forestilling i deres små hoveder. Så lad være med at kommentere noget du/I ikke har forstand på omkring de ledige.
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

dagpenge er et gode som ikke alle lande har,men det var dog bedre der var job til alle.Der findes dog dovne mennesker,der ikke gider arbejde,det er en sandhed mange glemmer,og til dem tja nul money!
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

rolig nu! [(:]
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Hvis du har ret med, at det kun er Thulesen Dahl´s ansvar i denne sag, så vil jeg gerne takke ham. Han er hermed medvirkende til, at mange mennesker kommer ud af dødvandet og får sig et rigtigt arbejde. Bistandshjælpen er heller ikke så ringe som mange vil gøre den til. Faktisk er den ofte bedre en et job. I virkeligheden, hvad klager du over "la34sf"?

Ja det kan de takke Thulesen Dahl for, tusinder af familier har fået ødelagt familiens økonomi og sammenhold, det vil naturligvis senere vise sig økonomisk i kommunerne, landet DK spare ikke noget, det var tæt på at den klovn ødelage den unikke Danske flex security model, som betyder lyn hurtig skifte i virksomhederne og ikke som f.eks i Sydeuropa hvor man ikke bare kan afskedige folk, man kan håbe at han tænker sig om en ekstra gang inden han tager røven på sine vælger.
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Man satte også 2-års grænsen udfra at langt over halvdelen af de der mister jobbet får et nyt indenfor 2 år, der bliver jo ansat 200.000 hvert år, hvilket er den naturlige udskiftning på arbejdsmarkedet.

Hvis du har ret med, at det kun er Thulesen Dahl´s ansvar i denne sag, så vil jeg gerne takke ham. Han er hermed medvirkende til, at mange mennesker kommer ud af dødvandet og får sig et rigtigt arbejde. Bistandshjælpen er heller ikke så ringe som mange vil gøre den til. Faktisk er den ofte bedre en et job. I virkeligheden, hvad klager du over "la34sf"?

[quote="la34sf" post=2746884]Ja det kan de takke Thulesen Dahl for, tusinder af familier har fået ødelagt familiens økonomi og sammenhold, det vil naturligvis senere vise sig økonomisk i kommunerne, landet DK spare ikke noget, det var tæt på at den klovn ødelage den unikke Danske flex security model, som betyder lyn hurtig skifte i virksomhederne og ikke som f.eks i Sydeuropa hvor man ikke bare kan afskedige folk, man kan håbe at han tænker sig om en ekstra gang inden han tager røven på sine vælger.[/quote]
tilføjet af

S-R-SF regeringen forkortede dagpengeperioden

Eftersom DF og V ikke er en del af regeringen er det dermed meget plat og dumt spin at forsøge at bringe dem ind i debatten medmindre du mener er at S-R-SF er handskedukker eller majonetdukker der bliver ført af V og DF.
Hvis du mener det, må jeg korrigere dig. Helle Thorning og Annette Vilhelmsen er ganske rigtigt handskedukker, men de bliver ført af Margrethe Vestager og eftersom Vestager går ind for en meget stram velfærdspolitik, så derfor bliver der af S-R-SF regeringen ført en meget stram velfærdspolitik.
tilføjet af

DF kunne ændre reglen

Det kræver bare de får deres ven Løkke til at stemme for. Så er der flertal med Enhedslisten.
S og SF kan naturligvis ikke kræve aftalebrud af de radikale eller stemme imod sig selv. Tænk dig dog om.
Hvis regeringen ønsker det ændret så ændrer de det. Hvis de synes det er helt i orden med de 2 års dagpengeperiode så beholder de det som det er nu!

[quote="anonyym" post=2746837]Nej, det var tosserne i DF og V der ikke anede hvad de havde gang i. Ja, de har været ledige i over to år - så har de nok ikke haft et arbejde. Har du svært ved det danske sprog?
[quote="Miniprofil888" post=2746822][quote="anonyym" post=2746781]Som følge af afkortningen af dagpengeperioden og den svage økonomi efter Løkke, kan op mod yderligere 15.000 miste dagpenge i 2014. Det kommer så oveni de op mod 27.000 der allerede i 2013 har mistet retten til dagpenge.
Som bekendt var det DF der i sin tid foreslog VK at afkorte dagpengeperioden til to år mod, at overførselsindkomster ikke blev fastfrosset i en periode. Efterfølgende har VK så aftalt med regeringen, at overførselsindkomsterne ikke stiger så meget, mod at skatten på arbejde sænkes.
Så igen viser DF at de ikke er andet end stemmekvæg for Løkke og Venstre 🙂
Så mange kan miste dagpengene næste år[/quote]

Nu er det kun de arbejdsløse, der ikke har lavet noget i 2 år, det går ud over.
Men selvfølgelig er det umuligt for tosserne i den nuværende regering, at ændre noget, for de aner jo ikke, hvad de laver.
Eller er der en bedre forklaring?[/quote][/quote]
tilføjet af

Viser også hvor svag økonomien er efter Løkke

Så svag som Venstre selv ikke fattede - ellers var beskæftigelsen steget og der ville ikke være disse problemer.
Ja det kan de takke Thulesen Dahl for, tusinder af familier har fået ødelagt familiens økonomi og sammenhold, det vil naturligvis senere vise sig økonomisk i kommunerne, landet DK spare ikke noget, det var tæt på at den klovn ødelage den unikke Danske flex security model, som betyder lyn hurtig skifte i virksomhederne og ikke som f.eks i Sydeuropa hvor man ikke bare kan afskedige folk, man kan håbe at han tænker sig om en ekstra gang inden han tager røven på sine vælger.
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Manden er sikkert efterlønner og nyder nu at kunne komme af med sin galde på nettet. I følge ham er folk "på bissen" selv ude om det 🙂
tilføjet af

DF forkorterede dagpengeperioden

Sammen med VK og de radikale.
Pressechef i Dansk Folkeparti, Søren Søndergaard, bekræfter over for Ritzau, at DF's forhandlingsdelegation med Pia Kjærsgaard og Kristian Thulesen Dahl har lagt forslaget på bordet.
DFs tilbud til Løkke
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Hej "inel": Du har ret, jeg har aldrig prøvet at være ledig, af den simple grund, at det havde jeg ikke råd til. Jeg har taget alt det forefaldne arbejde, jeg kunne finde hver dag, lige til jeg blev selvstændig, så fik jeg fast arbejde og måtte fortsætte med det forefaldne arbejde hver dag, til det nystartede firma kunne give et overskud, jeg/vi kunne leve af. D.v.s. at jeg arbejdede 70-80 om ugen hver uge i de første 5 år. Det har nok været hårdere, end at skulle skrive ansøgninger i egen interesse. Du får det nærmest til at lyde som om, det er et hårdt stykke straffearbejde. Er det det? Gå til møder? Det skal vi alle, også jeg. Hvorom alting er, så er det helt frivilligt, at modtage dine penge. Hvis det er for hårdt for dig og andre, kan du da sige nej, og starte noget for dig selv, lige som jeg og i tusindevis af andre har gjort.
Naturligvis er det lettere at kalde os for diverse nedladende bemærkninger, så du selv kan blive større. Hvis det kan hjælpe dig, så gør det ikke mig noget, men det forandrer jo ikke noget, på din arbejdsmæssige situation. Det er kun plat.
Kom dog ind i debatten med noget konstruktivt, og glem din selvmedlidenhed. Synes du ikke det er rimeligt at nogen hjælper dig og alle de andre med at holde motivationen i front. Se på den nye udsendelse; Asger og de ledige. Her er der levende mennesker, der har gået ledige i mere end 120 måneder. Resultatet for den kvinde vi besøgte var, at hun i en alder af ca. 50 år, sad på et lille kælderværelse. Ikke særligt rart, men selvvalgt!
M.v.h.
X


åhhh ja åhhh ja åhhh ja (NihauX52 og alle andre som er i job og aldrig har prøvet at være ledig). Der ser man tydeligt endnu en af de mennesker som slet ikke kender til hvad der sker når man er på dagpenge. En borger som tror de ved så meget som hvordan det er at være på dagpenge/kontanthjælp. De tror kun at det er ferie at være der. Gad vide om du overhovet ved hvordan man skriver en ansøgning.
Det ses så tydeligt nu jeg er startet på job, at der ingen som jeg arbejder sammen med som ved eller kan forstille sig hvad der sker når man er ledig, når man bare har haft arbejde i de sidst 10-20 år eller mere. De er chokket når jeg fortæller hvordan man bliver behandlet. De ved ikke alle de "fælder" der er, hvis man ikke gøre det ene eller det andet. Læse jobannonce hver dag, ansøgninger der skal skrives, konstant være til møder både her og der for at sikre at man nu har ansøgt osv osv. Gider ikke remse det hele op for lige meget hvad jeg skriver vil du/I ALDRIG forstå hvordan systemet køre når man er ledig. Og ja du kan kalde det ferie, dovenskab eller hvad du vil.
Og du kender heller ikke min baggrund og hvad jeg har gjort for at få job. Har også haft dog haft vikar jobs imens jeg var ledig, men det hjælper jo ikke altid en meget i det lange løb.
Men jeg vist med mit indlæg at der ville komme dumsmarte bemærkninger om ledige, men igen de kommer kun fra dem som slet ikke har nogen forstand på hvad der sker i det virkelig liv som ledig og kun har en eller anden forkvaklet vrang forestilling i deres små hoveder. Så lad være med at kommentere noget du/I ikke har forstand på omkring de ledige.
tilføjet af

DF forkorterede dagpengeperioden

Sammen med VK og de radikale.
Pressechef i Dansk Folkeparti, Søren Søndergaard, bekræfter over for Ritzau, at DF's forhandlingsdelegation med Pia Kjærsgaard og Kristian Thulesen Dahl har lagt forslaget på bordet.
DFs tilbud til Løkke

Hvornår får vi en ny regering, når den nuværende ikke er kommet ind i kampen endnu?
DF styrer bare for vildt ❓
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Hold da op, hvor er du kynisk.
Når folk er ledige, skal de jo stå til rådighed hele tiden. Det betyder at de IKKE kan holde ferie, da de ellers risikerer at miste indkomsten. Ligeledes stilles der en masse andre krav til ledige.
Det er da en god ting, at personen gør opmærksom på, at folk skal huske at afholde den ferie, da de ellers mister den.
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Fortæller det ikke lidt om hvor svag regeringen er

at selvom det ledende regeringsparti er socialdemokratiet og statsministeren er socialdemokrat, så er det de facto Margrethe Vestager der styrer landet sammen med de borgerlige partier i oppositionen.
tilføjet af

DF kunne ændre reglen

Det er vel lige så meget aftalebrud hvis V ændrer mening. Desuden hvorfor skulle V forlænge dagpengeperioden igen når det strider imod deres politik.
Det er op til de partier, der ønsker en forlængelse at få et flertal hjem. Indtil videre er det kun DF og EL så det bliver nok ikke til det store.

Det kræver bare de får deres ven Løkke til at stemme for. Så er der flertal med Enhedslisten.
S og SF kan naturligvis ikke kræve aftalebrud af de radikale eller stemme imod sig selv. Tænk dig dog om.
[quote="moove" post=2746865]Hvis regeringen ønsker det ændret så ændrer de det. Hvis de synes det er helt i orden med de 2 års dagpengeperiode så beholder de det som det er nu!

[quote="anonyym" post=2746837]Nej, det var tosserne i DF og V der ikke anede hvad de havde gang i. Ja, de har været ledige i over to år - så har de nok ikke haft et arbejde. Har du svært ved det danske sprog?
[quote="Miniprofil888" post=2746822][quote="anonyym" post=2746781]Som følge af afkortningen af dagpengeperioden og den svage økonomi efter Løkke, kan op mod yderligere 15.000 miste dagpenge i 2014. Det kommer så oveni de op mod 27.000 der allerede i 2013 har mistet retten til dagpenge.
Som bekendt var det DF der i sin tid foreslog VK at afkorte dagpengeperioden til to år mod, at overførselsindkomster ikke blev fastfrosset i en periode. Efterfølgende har VK så aftalt med regeringen, at overførselsindkomsterne ikke stiger så meget, mod at skatten på arbejde sænkes.
Så igen viser DF at de ikke er andet end stemmekvæg for Løkke og Venstre 🙂
Så mange kan miste dagpengene næste år[/quote]

Nu er det kun de arbejdsløse, der ikke har lavet noget i 2 år, det går ud over.
Men selvfølgelig er det umuligt for tosserne i den nuværende regering, at ændre noget, for de aner jo ikke, hvad de laver.
Eller er der en bedre forklaring?[/quote][/quote][/quote]
tilføjet af

DF kunne ændre reglen

Men det må DF så finde ud af med Venstre, så medmindre de får Venstre til at ændre holdning er DFs udmelding ikke andet end populisme og ansvarsforflygtigelse.

Det er vel lige så meget aftalebrud hvis V ændrer mening. Desuden hvorfor skulle V forlænge dagpengeperioden igen når det strider imod deres politik.
Det er op til de partier, der ønsker en forlængelse at få et flertal hjem. Indtil videre er det kun DF og EL så det bliver nok ikke til det store.

[quote="anonyym" post=2747164]Det kræver bare de får deres ven Løkke til at stemme for. Så er der flertal med Enhedslisten.
S og SF kan naturligvis ikke kræve aftalebrud af de radikale eller stemme imod sig selv. Tænk dig dog om.
[quote="moove" post=2746865]Hvis regeringen ønsker det ændret så ændrer de det. Hvis de synes det er helt i orden med de 2 års dagpengeperiode så beholder de det som det er nu!

[quote="anonyym" post=2746837]Nej, det var tosserne i DF og V der ikke anede hvad de havde gang i. Ja, de har været ledige i over to år - så har de nok ikke haft et arbejde. Har du svært ved det danske sprog?
[quote="Miniprofil888" post=2746822][quote="anonyym" post=2746781]Som følge af afkortningen af dagpengeperioden og den svage økonomi efter Løkke, kan op mod yderligere 15.000 miste dagpenge i 2014. Det kommer så oveni de op mod 27.000 der allerede i 2013 har mistet retten til dagpenge.
Som bekendt var det DF der i sin tid foreslog VK at afkorte dagpengeperioden til to år mod, at overførselsindkomster ikke blev fastfrosset i en periode. Efterfølgende har VK så aftalt med regeringen, at overførselsindkomsterne ikke stiger så meget, mod at skatten på arbejde sænkes.
Så igen viser DF at de ikke er andet end stemmekvæg for Løkke og Venstre 🙂
Så mange kan miste dagpengene næste år[/quote]

Nu er det kun de arbejdsløse, der ikke har lavet noget i 2 år, det går ud over.
Men selvfølgelig er det umuligt for tosserne i den nuværende regering, at ændre noget, for de aner jo ikke, hvad de laver.
Eller er der en bedre forklaring?[/quote][/quote][/quote][/quote]
tilføjet af

Viser at Tulle og DF er populister

Som sædvanligt.
tilføjet af

DF kunne ændre reglen

Sikke da noget pjat. Så er hver eneste udmelding fra et hvilket som helst parti populisme hvis de ikke har et umiddelbart flertal. DF melder ud at de ikke er tilfredse med den ordning de selv foreslog og var med til at stemme igennem. Hvis andre partier ønsker at ændre dagpengereglerne må de jo melde ind og se om de kan skaffe flertal. Mere kompliceret er det sådan set ikke.

Men det må DF så finde ud af med Venstre, så medmindre de får Venstre til at ændre holdning er DFs udmelding ikke andet end populisme og ansvarsforflygtigelse.

[quote="moove" post=2747350]Det er vel lige så meget aftalebrud hvis V ændrer mening. Desuden hvorfor skulle V forlænge dagpengeperioden igen når det strider imod deres politik.
Det er op til de partier, der ønsker en forlængelse at få et flertal hjem. Indtil videre er det kun DF og EL så det bliver nok ikke til det store.

[quote="anonyym" post=2747164]Det kræver bare de får deres ven Løkke til at stemme for. Så er der flertal med Enhedslisten.
S og SF kan naturligvis ikke kræve aftalebrud af de radikale eller stemme imod sig selv. Tænk dig dog om.
[quote="moove" post=2746865]Hvis regeringen ønsker det ændret så ændrer de det. Hvis de synes det er helt i orden med de 2 års dagpengeperiode så beholder de det som det er nu!

[quote="anonyym" post=2746837]Nej, det var tosserne i DF og V der ikke anede hvad de havde gang i. Ja, de har været ledige i over to år - så har de nok ikke haft et arbejde. Har du svært ved det danske sprog?
[quote="Miniprofil888" post=2746822][quote="anonyym" post=2746781]Som følge af afkortningen af dagpengeperioden og den svage økonomi efter Løkke, kan op mod yderligere 15.000 miste dagpenge i 2014. Det kommer så oveni de op mod 27.000 der allerede i 2013 har mistet retten til dagpenge.
Som bekendt var det DF der i sin tid foreslog VK at afkorte dagpengeperioden til to år mod, at overførselsindkomster ikke blev fastfrosset i en periode. Efterfølgende har VK så aftalt med regeringen, at overførselsindkomsterne ikke stiger så meget, mod at skatten på arbejde sænkes.
Så igen viser DF at de ikke er andet end stemmekvæg for Løkke og Venstre 🙂
Så mange kan miste dagpengene næste år[/quote]

Nu er det kun de arbejdsløse, der ikke har lavet noget i 2 år, det går ud over.
Men selvfølgelig er det umuligt for tosserne i den nuværende regering, at ændre noget, for de aner jo ikke, hvad de laver.
Eller er der en bedre forklaring?[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

Ganske som jeg skrev før er ferien en formalitet, helt korrekt hedder det "uden pligt og ret", man skal derfor ikke på kurser, aktivering eller møder i perioden, og de 5 uger ud af 52 kan være hip som hap.
Men selvfølgelig vil det være dumt at lukke telefon og mail ned, der kunne komme en besked fra en arbejdsgiver som så profilen på databaserne eller hevet en tidligere jobansøgning op af skuffen.

Hold da op, hvor er du kynisk.
Når folk er ledige, skal de jo stå til rådighed hele tiden. Det betyder at de IKKE kan holde ferie, da de ellers risikerer at miste indkomsten. Ligeledes stilles der en masse andre krav til ledige.
Det er da en god ting, at personen gør opmærksom på, at folk skal huske at afholde den ferie, da de ellers mister den.
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Viser at Tulle og DF er populister

Som sædvanligt viser det bare, at denne røde regering intet kan!


Som sædvanligt.
tilføjet af

DF kunne ændre reglen

Det er korrekt det jeg skriver. Først ville DF fedte for pensionisterne og så vil de ridde med på en medie bølge. Det er netop kendetegnet ved populisme.

Sikke da noget pjat. Så er hver eneste udmelding fra et hvilket som helst parti populisme hvis de ikke har et umiddelbart flertal. DF melder ud at de ikke er tilfredse med den ordning de selv foreslog og var med til at stemme igennem. Hvis andre partier ønsker at ændre dagpengereglerne må de jo melde ind og se om de kan skaffe flertal. Mere kompliceret er det sådan set ikke.

[quote="anonyym" post=2747365]Men det må DF så finde ud af med Venstre, så medmindre de får Venstre til at ændre holdning er DFs udmelding ikke andet end populisme og ansvarsforflygtigelse.

[quote="moove" post=2747350]Det er vel lige så meget aftalebrud hvis V ændrer mening. Desuden hvorfor skulle V forlænge dagpengeperioden igen når det strider imod deres politik.
Det er op til de partier, der ønsker en forlængelse at få et flertal hjem. Indtil videre er det kun DF og EL så det bliver nok ikke til det store.

[quote="anonyym" post=2747164]Det kræver bare de får deres ven Løkke til at stemme for. Så er der flertal med Enhedslisten.
S og SF kan naturligvis ikke kræve aftalebrud af de radikale eller stemme imod sig selv. Tænk dig dog om.
[quote="moove" post=2746865]Hvis regeringen ønsker det ændret så ændrer de det. Hvis de synes det er helt i orden med de 2 års dagpengeperiode så beholder de det som det er nu!

[quote="anonyym" post=2746837]Nej, det var tosserne i DF og V der ikke anede hvad de havde gang i. Ja, de har været ledige i over to år - så har de nok ikke haft et arbejde. Har du svært ved det danske sprog?
[quote="Miniprofil888" post=2746822][quote="anonyym" post=2746781]Som følge af afkortningen af dagpengeperioden og den svage økonomi efter Løkke, kan op mod yderligere 15.000 miste dagpenge i 2014. Det kommer så oveni de op mod 27.000 der allerede i 2013 har mistet retten til dagpenge.
Som bekendt var det DF der i sin tid foreslog VK at afkorte dagpengeperioden til to år mod, at overførselsindkomster ikke blev fastfrosset i en periode. Efterfølgende har VK så aftalt med regeringen, at overførselsindkomsterne ikke stiger så meget, mod at skatten på arbejde sænkes.
Så igen viser DF at de ikke er andet end stemmekvæg for Løkke og Venstre 🙂
Så mange kan miste dagpengene næste år[/quote]

Nu er det kun de arbejdsløse, der ikke har lavet noget i 2 år, det går ud over.
Men selvfølgelig er det umuligt for tosserne i den nuværende regering, at ændre noget, for de aner jo ikke, hvad de laver.
Eller er der en bedre forklaring?[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
tilføjet af

Viser at Tulle og DF er populister

Forkert - regeringen har gjort alt det den kunne indenfor de finanspolitiske rammer. Derimod ville og kunne Venstre ikke noget !
Som sædvanligt viser det bare, at denne røde regering intet kan!


[quote="anonyym" post=2747366]Som sædvanligt.[/quote]
tilføjet af

Viser at Tulle og DF er populister

Din grammofon nål kører i samme rille! [:X]


Forkert - regeringen har gjort alt det den kunne indenfor de finanspolitiske rammer. Derimod ville og kunne Venstre ikke noget !
[quote="NihauX52" post=2747459]Som sædvanligt viser det bare, at denne røde regering intet kan!


[quote="anonyym" post=2747366]Som sædvanligt.[/quote][/quote]
tilføjet af

DF kunne ændre reglen

Ligesom alle de andre partier!

Det er korrekt det jeg skriver. Først ville DF fedte for pensionisterne og så vil de ridde med på en medie bølge. Det er netop kendetegnet ved populisme.

[quote="moove" post=2747373]Sikke da noget pjat. Så er hver eneste udmelding fra et hvilket som helst parti populisme hvis de ikke har et umiddelbart flertal. DF melder ud at de ikke er tilfredse med den ordning de selv foreslog og var med til at stemme igennem. Hvis andre partier ønsker at ændre dagpengereglerne må de jo melde ind og se om de kan skaffe flertal. Mere kompliceret er det sådan set ikke.

[quote="anonyym" post=2747365]Men det må DF så finde ud af med Venstre, så medmindre de får Venstre til at ændre holdning er DFs udmelding ikke andet end populisme og ansvarsforflygtigelse.

[quote="moove" post=2747350]Det er vel lige så meget aftalebrud hvis V ændrer mening. Desuden hvorfor skulle V forlænge dagpengeperioden igen når det strider imod deres politik.
Det er op til de partier, der ønsker en forlængelse at få et flertal hjem. Indtil videre er det kun DF og EL så det bliver nok ikke til det store.

[quote="anonyym" post=2747164]Det kræver bare de får deres ven Løkke til at stemme for. Så er der flertal med Enhedslisten.
S og SF kan naturligvis ikke kræve aftalebrud af de radikale eller stemme imod sig selv. Tænk dig dog om.
[quote="moove" post=2746865]Hvis regeringen ønsker det ændret så ændrer de det. Hvis de synes det er helt i orden med de 2 års dagpengeperiode så beholder de det som det er nu!

[quote="anonyym" post=2746837]Nej, det var tosserne i DF og V der ikke anede hvad de havde gang i. Ja, de har været ledige i over to år - så har de nok ikke haft et arbejde. Har du svært ved det danske sprog?
[quote="Miniprofil888" post=2746822][quote="anonyym" post=2746781]Som følge af afkortningen af dagpengeperioden og den svage økonomi efter Løkke, kan op mod yderligere 15.000 miste dagpenge i 2014. Det kommer så oveni de op mod 27.000 der allerede i 2013 har mistet retten til dagpenge.
Som bekendt var det DF der i sin tid foreslog VK at afkorte dagpengeperioden til to år mod, at overførselsindkomster ikke blev fastfrosset i en periode. Efterfølgende har VK så aftalt med regeringen, at overførselsindkomsterne ikke stiger så meget, mod at skatten på arbejde sænkes.
Så igen viser DF at de ikke er andet end stemmekvæg for Løkke og Venstre 🙂
Så mange kan miste dagpengene næste år[/quote]

Nu er det kun de arbejdsløse, der ikke har lavet noget i 2 år, det går ud over.
Men selvfølgelig er det umuligt for tosserne i den nuværende regering, at ændre noget, for de aner jo ikke, hvad de laver.
Eller er der en bedre forklaring?[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
tilføjet af

Viser at Tulle og DF er populister

Nej du. Men du lever på en løgn - som andre vkO'ere 🙂
Din grammofon nål kører i samme rille! [:X]


[quote="anonyym" post=2747735]Forkert - regeringen har gjort alt det den kunne indenfor de finanspolitiske rammer. Derimod ville og kunne Venstre ikke noget !
[quote="NihauX52" post=2747459]Som sædvanligt viser det bare, at denne røde regering intet kan!


[quote="anonyym" post=2747366]Som sædvanligt.[/quote][/quote][/quote]
tilføjet af

15.000 kan miste dagpenge i 2014 (DF)

http://epn.dk/okonomi2/dk/ECE6010280/ledigheden-under-150000-men-snyder-tallene/

Hos Nordea venter man, at beskæftigelsen først i midten af 2014 for alvor vil begynde at rykke sig. Der er nemlig en vis forsinkelse på arbejdsmarkedet i forhold til den øvrige del af økonomien.
"Det betyder, at den fremgang i nøgletallene for både husholdningerne og erhvervslivet, som vi i øjeblikket kan registrere, først vil materialisere sig i en højere beskæftigelse ind i 2014.
tilføjet af

Viser at Tulle og DF er populister

Det er klart. Kun du kender sandheden, i hvert fald så længe andre betaler for dig.
Ingen kvaler, naboen betaler!


Nej du. Men du lever på en løgn - som andre vkO'ere 🙂
[quote="NihauX52" post=2747746]Din grammofon nål kører i samme rille! [:X]


[quote="anonyym" post=2747735]Forkert - regeringen har gjort alt det den kunne indenfor de finanspolitiske rammer. Derimod ville og kunne Venstre ikke noget !
[quote="NihauX52" post=2747459]Som sædvanligt viser det bare, at denne røde regering intet kan!


[quote="anonyym" post=2747366]Som sædvanligt.[/quote][/quote][/quote][/quote]
tilføjet af

Viser at Tulle og DF er populister

Skal du igen på ferie fra [l] ❓
Det er klart. Kun du kender sandheden, i hvert fald så længe andre betaler for dig.
Ingen kvaler, naboen betaler!


[quote="anonyym" post=2747884]Nej du. Men du lever på en løgn - som andre vkO'ere 🙂
[quote="NihauX52" post=2747746]Din grammofon nål kører i samme rille! [:X]


[quote="anonyym" post=2747735]Forkert - regeringen har gjort alt det den kunne indenfor de finanspolitiske rammer. Derimod ville og kunne Venstre ikke noget !
[quote="NihauX52" post=2747459]Som sædvanligt viser det bare, at denne røde regering intet kan!


[quote="anonyym" post=2747366]Som sædvanligt.[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.