4tilføjet af

144 millioner for ungdomshus.

Det er den foreløbige regning, mon det så stopper? Hærværk og hus betales af skatteyderne er det rimeligt, bør brugerene af ungdomshuset ikke selv betale noget?
Lad os få flere ungdomshuse, men lad de unge selv arbejde sig til pengene.
Den sag er en skændsel.
tilføjet af

Ruth Eventsen

skal forhåbentlig betale det meste.
tilføjet af

Klogt sagt, godt argumenteret

Du har endnu engang overgået dig selv i saglighed!
Et sådant studium i ensporet tankegang støder man trods alt ikke på så ofte.
tilføjet af

Det bliver dyrere

hvis de "piller" ved Christiania.
Og ja - lad Ruth prut Evensen betale, det er hende der er årsag til hele misæren.
Men det forlyder at hendes sekt er ved at gå konkurs. Hvorfor synes jeg det er fryd?😃
tilføjet af

Jeg er ikke glad for Ruth Evensen

og hendes faderhus.
Men lov er lov. Ruth og hendes sekt havde juridisk ret til 69-huset.
Den afgørelse kan ingen ændre.
Ruth besigtigede huset og oplevede så ulækre ting og mangel på hygiejne, at hun bestemte, at det skulle rives ned.
Det var hendes ret, sekten ejede huset juridisk.
Hvad gjorde de autonome. Ja de autonome anderkender ikke loven i Danmark, så de smadrede og satte ild på Nørrebro. Deres forældre fra Strandvejen var ude med veste med påskriften; "forældre mod politivold".
De autonome har fået sig en kold tyrker på over 1 år nu.
Nå nu skulle net nye hus som belønning for vold og terror ligge på Frederikssundvejens skole.
Et kæmpe flertal af beboere nedstemte denne ide.
De autonome proklamerede så en demonstration på Rådhuspladsen primo april, med brug af hundredevis af gasmasker og selv byggede forsvarsværker. De ville lukke politikkerne inde på Rådhuset indtil de havde fået et nyt hus. Se det er ulovligt. De autonome drejede lige sagen 180 grader. Deres gasmasker og selvlavede forsvarsværker skulle kun bruges imod politivold.
Ritt den vendekåbe må virkelig have tænkt.
Jeg har det sagde hun primo april. Vi tilbyder et nyt hus i Nordvest, det er alligevel nogle svage beboerer, der er folkepensionister, førtidspensionister, kontanthjælpsmodtagere, hjemløse, misbrugere, indvandrer......
UPS.. Ritt havde gjort regning uden at sprøge folket i Nordvest.
Nordvest har nu også startet en underskriftsindsamling og går til møder, og demonstrerer mod et nyt Ungdomshus i Nordvest.
Jeg tror det kommer mest bag på de unge, at de er dem som ingen vil lege med ! 🙂
Så fat det.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.