19tilføjet af

1000kr i bøde for det?????????????

Hvis det skal koste så meget,1000kr at lade vandet, fordi man ikke lige er i nærheden af et sted at gøre det, og i øvrigt låser man den mange stedder af efter kl et eller andet tidspunkt, og hvem skal bruge tid på at holde øje med det, vel ikke politiet, de har sku da nok at holde øje med, har de ikke????? Så skal det fandme også koste 1000kr for en HUNDELORT, og dem er der 100 gange flere af, det er sku da, en del letter, at komme til at træde i sådan en, og en hel del mere ulækket, når man så får den med ind alle stedder. Så tage jeg lige lidt sammen, eller ansætte en hel masse uden job, til at tage sig af lige det, men ikke politiet. VH S
tilføjet af

Poliidioti

Hvorfor ikke politiet❓ Det må da lige være et job de kan overkomme.
Kriminalitet gider de jo ikke bekæmpe..
tilføjet af

for..

-gode manér kunne ikke hjælpe dig over dit problem?
tilføjet af

Helt i orden

Jeg synes det er helt i orden at det kommer til at koste mere for at pisse offentligt.
Det er noget ulækkert svinerri der findes.
jeg kunne ikke lade være med at foreslå en jeg kendte der have en kælderlejlighed i en storby. At de satte strøm til gelænderet ved trappenedgangen til deres lejlighed. For det sitnker og er rigtig grimt uhygiejnisk.
Og jeg syens at hundeejere skal have samme bøde for deres kræs efterladenskaber.
Så det kan godt være du kun træder i hundelorte.
Men folk med porte til egendomme, trappenedgange til kælderlejligheder/butikker, gyder og bag ved bygninger.
Skal leve med at mænd som dig ikke kan holde sig, åbenbart eller ikke kan finde ud af at gå på toilet inden krisen indfinder sig.
Hvis du tror at der kun pisses fordi at det er en nødsituation. Så tro om igen. Tag du ud i nattelivet og se hvor mange mænd der står og pisser alle vegne. Jeg vil skide på om de er fulde. Det er lige ulækkert at pisset kommer fra en fuld eller ædru mand.
Og de kvinder der så ogås pisser skal selvf have den samme bøde.
Men det er mest mænd(endnu) der pisser alle steder.
Så bare smid bøderne efter "pisserne" og hundeejerne.😃
Man kan tydeligt høre du ikke er nød til at bruge indgange der også bruges til at pisse i. For så havde tonen i dit indlæg en helt anden lyd.
Det er et stigende problem. Men som med så meget andet. Er det ikke et problem for dig. Så er det for galt at bøderne skal stige.😉😉😉😉😉😉
tilføjet af

Godt svar

Det er sygt at naturlove ikke betyder noget mere, men selvfølgelig skal vi ikke svine vore lejligheders opgange til som nogle af vore udlændinges børn har gjort!
Det er vel derfor vi nu er nød til at få så tåbelige stramme regler! 😮

Føj, hvor opgange kan lugte fælt! 😖 😖 😖
tilføjet af

Øh, hvad tror du kvinder gør?

Det er kun småbørn der ikke kan holde sig, til de findet er toilet! Du skal måske igang med lidt knibeøvelser?
tilføjet af

up and go

eller pampers
tilføjet af

Og henkastning af narkomaner..

Narkomaner som forpester bymiljøet skal direkte ud på Amagerforbrændingen og blive til fjernvarme.
tilføjet af

I mange mange år

har det kostet 600 kr, nu sættes det så op og det er helt ok.
det hører ind under reglerne om forstyrrelse af offentlig orden og dømmes derefter, og ja det er politiet der noterer dig for det og også tidligere har gjort det.
Hvad mange nok ikke ved, for det med at lade vandet på offentlig vej ved de fleste, er at kaster du en snebold efter en person er bøden faktisk ganske den samme.
det drejer sig om alt der forstyrrer det der i daglig tale tale kaldes offentlig orden
og længere er den ikke.
Bøden for det har i åprevis været alt alt for lav og med de 1000 kr er den det stadig, men det er dog et fremskridt
tilføjet af

Hvad er alternativet ?

Offtentlige kommunale toiletter er sparet væk, og masser af DSB`s toiletter er lukket grundet af at hjernelamme idioter smadrede dem.
tilføjet af

mange ældre mennesker har da også problemer

med at holde sig, hvor er alle de pissoirer her var i gamle dage,
og toiletterne på alle jernbanestationerne der bliver lukket om natten
og mange venteværelser hvor man før kunne stå i læ for vinterstorme
og regnskyld er sku også blevet lukket om aftenen
og om natten hvor man mest har brug for dem,
det er jo langt fra os alle som har ministerbiler,
det brede folk er afhængige af offentlig transport med medfølgende toiletter.
uden offentlige toiletter bliver man tvunget til at lade vandet andetsted
men det skulle da være forbudt at gøre det i elevatorerne
som jeg har været ude for, ikke en gang, men mange gange,
det er snarere reglen end undtagelsen
først bliver alle toiletter lukket eller nedlagt
og nu vil de tage bøder for at urinere, de skal sku nok blive rige, føj
tilføjet af

Har du vandladningsproblmer ?

Det behøver du ikke at skamme dig over. Det kommer med alderen. Måske skulle du søge læge. Det kan faktisk afhjælpes.
PS: Vil du bryde dig om at folk pissede i din have eller besørgede sig?
tilføjet af

Har du prøvet med bleer ?

"toiletterne på alle jernbanestationerne der bliver lukket om natten "
Hvad laver gamle mennesker i øvrigt om natten på en jernbanestation ?
tilføjet af

Jeg kunne tænke mig at ældre mennesker

Kan have været i biografen eller til middag hos venner eller familie
eller på et aftenkursus eller bare har været i byen.
eller skulle de bare blive hjemme efter de er blevet 50 år?
aner du hvor mange mennesker over de 50 der lider af inkontinens.
og har unge måske aldrig haft tyndskid
synes du at det er rigtigt at toiletter og venteværelser lukkes af om aftenen,
på Nørrebro station er de helt nedlagt på grund af hærværk.
Men hundelorte ligger spredt rundt om på samtlige fortove
og stier i parkerne hvor vores børn skulle kunne lege
og mange steder stinker det af hundepis så det er meget ubehageligt.
tilføjet af

Så vennerne har ikke et toilet ?

De andre steder du nævner har toiletter og der kan man besørge sig inden man bgiver sig hjem. Det er en god ide hvis man har problemer med vandladning.
Du bruger så hundesvinerier som argument for at du selv kan pisse hvor det passer dig - kan du ikek se at det er et sygt argument ?
tilføjet af

Lidt ala det Nexus skrev

Hvad er egentlig forskellen mellem menneskepis og hundepis? Eller hundelorte for den sags skyld.
Hvorfor skal det ikke koste 1000kr. at en hund slår en streg. Det er sgu' da lige klamt. For igen slet ikke at tale om lort.
Jeg nægter at tro, at der er nogen, der pisser på gaden, fordi det synes de lige er fedt.
Og som Nexus også skriver, så er der intet toilet på Nørreport, Danmarks mest befærdede station. Uden at have været på Randers rutebilstation (hvis de har sådan en) gætter jeg på, at de har en form for toilet. Det er jo til grin. Jo...I kbh gælder det om at holde sig, og styrer udenom hundelortene og deres pispytter.
En hunds retsstilling er væsentlig bedre end os menneskers, når det gælder en nødsituation.
Og nej, jeg lider ikke af inkontinens eller går rundt og pisser efter forgodt befindende i div. porte i København. Men det er sket, at jeg under en bytur stod med valget mellem at tisse i bukserne eller i en busk.
Det blev busken. Kald mig bare uciviliceret..
tilføjet af

Nej jeg har selv ikke vandladningsproblemer

så derfor behøver jeg jo ikke at skamme mig over det,
tak for din interesse for mine vandladnings problemer
men det er jo ikke min sundhed der er på debatten
og jeg afholder mig da også helst fra at spørge til din afføring,
men synes du egentlig at det er rigtigt at skulle betale bøder
for at lade sit vand på offentlige steder
hvis samtlige offentlige toiletter er blevet lukket eller nedlagt
sløjfet eller bare er misrøgtet.
at bruge opgange, kælderhalse eller elevatorer er selvfølgeligt noget svineri
og skulle straffes, men bag et træ i parken eller bag en container
eller op af en afsides mur skulle det kunne tolereres
hvis der ikke er andre muligheder
Hvorfor indvier prins Joakim offentlige toiletter i Sydamerika
mens vi herhjemme lukker dem vi har.
tilføjet af

Nej jeg synes det er sygt at hunde

Har flere rettigheder end mennesker
selv om jeg aldrig selv ville finde på at skide på fortove og parkstier
og jeg håber inderligt at du snarest må få alvorligt mavekneb
et sted hvor der er mindst 15 minutter til et gæstfrit toilet
så tror jeg at vi kommer til at forstå hinanden bedre.
du synes åbenbart at det er helt OK at regeringen
skærer ned på offentlige toiletter,
er det sådan jeg skal forstå dine argumenter?
tilføjet af

Tror du det er gratis at ha' offentlige toiletter?

Når du vd at du har svært ved at holde dig, må du sgu' skide eller pisse inden du tager afsted fra hvor du er.
tilføjet af

1000kr i bøde for det?????????????

der er lov for alt i danmark.men det undre mig hvor adam og eva pissede hende....? .mensker prøver at lave om på naturen.det kan man bare ikke .det er jo også derfor vi er ved at dræbe os selv alle sammen med alt det lort vi slipper ud.så en pisse tår op af en væg eller andre steder gør ikke nogen stor skade .men at side i en bil i en kø på vejen og forgifte andre gør ikke et spor osv .en pisse tår fjerner naturen selv på et par dage.så 600kr i bøde for det er ren plat og svindel fra staten side.nogen skal jo betale politiet for det de laver .kunde være sjovt at se vis alle begyndte at følge loven så ville danmark gå miste rigtig mange skattekroner.så hvad fan en lille tisse tår he he flad af grin .det er sku at gå i små sko XD. 😃
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.