9tilføjet af

1 år på dagpenge og restskat på 3000...

Er der flere end mig der fik en smæk ad skat.dk, uden at have gjort noget for at få det?
3000 kr. at betale i restskat er altså en pæn sjat penge når man modtager Dagpenge...
tilføjet af

jep

lige under 1½ år og restskat på 2000,-
jeg fatter det heller ik
tilføjet af

:-(

ikke dagpenge men skat har ikke rettet rigtigt så skal betale lidt over 2200kr tilbage pga den sinke hos skat er så tosset..
tilføjet af

Læs skattereglerne rigtigt

Det er skatteydernes EGET ansvar at få skatten til at passe og hvis man ikke selv kan finde ud af det, så må man hyre en revisor....
Skat er kun pligtig til at indføre de INFO som man selv angiver og indgiver man ingen, ja så må de jo gætte..., så at skylde skylden på andre end sig selv.....hmm, det er vel lidt langt ude😮
tilføjet af

Du skulle bare havde fundet dig

et arbejde og havde tjent en masse penge, så havde du fået penge tilbage.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

til næste år

Husker du vel forskudsopgørelsen....
tilføjet af

har jeg gjort

det har jeg skrevet, jeg satte den endda højere som jeg plejer at gøre...alligevel skal jeg betale iår
tilføjet af

Helt klart...men..

...hvis man så har søgt over 400 jobs, og stadig ikke fået det, så skal man jo leve aligevel.
Nu er der iøvrig jobs på vej til mig (forhåbentlig, man ved jo aldrig om de pludselig ombestemmer sig)...
Men pointen er den samme, 3000 i skattesmæk, på folk der allerede er på laveste indkomst, er for lavt, det skaber en farlig balance, og der er altså familier der går til grunde pga. den ulige balance.
tilføjet af

Også mig

Jeg har også været sygemeldt og derefter på dagpenge i et år og fået en efterregning på 3000kr, hvilket gør ondt! Og jeg synes det er underligt.
tilføjet af

3800 i smæk

jeg har været så heldig at få et smæk på 3800 i år.. når nu man får ydelser fra kommunen, kan jeg ikke forstå de udregner det så man få et smæk - år efter år.. !!!!blir sku så modløs[:*(]
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.