0tilføjet af

Valgåret 2011

År 2011 er som bekendt valgår.
Jeg har ved næsten alle valg, det være sig kommunalvalg, regionsvalg, folketingsvalg, EU-valg, sognerådsvalg og elevrådsvalg, stemt på dem til venstre for midten, men nu har jeg fået NOK.
Denne gang stemmer jeg på Det Konservative Folkeparti:
Jeg er vild med teenage-tøser, som går mere op i deres udseende end i åndssvage møder som det dersens arktiske råd lissom. Der er pissekoldt deroppe, så er det sgu bedre at tage til Sunny Beach.
Jeg er vild med gamle mænd, med underlige øjne, som skal spille kloge, fordi de har læst Maos lille røde. Fut Fut Fut-toooog.
Jeg er vild med Amalie fra Paradis, så hvis hun stiller op, så er den helt sikker. Hun er lækker, vis og endnu uspoleret.
Jeg er et ordensmenneske, betaler min gardinhandler og advokat til tiden. Høj som lav, jeg gør ingen forskel.
Jeg synes politikontrol er vigtigere end fødevarekontrol.
Jeg synes, det er fedt, at ham med økonomien og erhvervslivet hellere vil gå derhjemme og være bogholder for konen.
Jeg synes hende den sociale er ret lækker, og hun er vist endda lokal, så hun måtte gerne komme forbi og nusse mine ører, hvis I forstår sådan én.
Jeg synes, det er befriende, at en tidligere statsløs palæstinenser (jaja, moren er fra Syrien og lidt fin på den) ikke vil give andre mulighed for at få en ny stat, et nyt land.
Jeg stemmer på Det Konservative Folkeparti, fordi jeg holder med de svageste. Jeg holder stadig med Brøndby IF og Liverpool FC, for der var engang, og måske..hvem ved?
Jeg stemmer på Det Konservative Folkeparti, fordi jeg ikke er så hårdt ramt bagi af finanskrisen (tænk på grækerne, puha).
Jeg stemmer på Det Konservative Folkeparti, fordi jeg ikke har noget - og det vil jeg gerne bevare.
Jeg stemmer på Det Konservative Folkeparti, fordi jeg i 2011, for én gangs skyld, vil være på vindernes side. Vi skal op over 10%.
Jeg stemmer på Det Konservative Folkeparti, fordi de sindssyge har haft det for godt. De skal ud i gaderne og underholde.
Jeg stemmer på Det Konservative Folkeparti, fordi jeg ikke stemmer på personer, men på partier - undtagen lokalt, hvor jeg stemmer på personen.
Eller også stemmer jeg på de andre, ved det sgu ikke. Er nok én af dem, der først beslutter sig i sidste øjeblik.
Og vinder vi ikke, så tager jeg til Sverige og stemmer på de moderate.
http://sorensosse.dk/
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.